Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W205 C-Klasse


Tiep

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet denken.

 

Op't eerste zicht (foto uiteraard) ben ik wel fan. Alleen die vinnen in de achterbumper zijn bij nader inzien doen wat af aan het design. Ik zou hem graag ne keer in IRL zien om een deftig oordeel te vellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag irl gezien en plaats genomen

 

1 woord: top

 

echt een baby S-klasse, mss wat té veel zelfs

interieur is toch wel mega pluspunt, sommige onderdelen komen rechtstreeks uit een S-klasse precies

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik vind hem werkelijk prachtig al gelijkt hij teveel op de S klasse, er is weinig onderscheid maar het is echt een pareltje:£

m1myctbb0vt0.jpg

m1myctabmgsw.jpg

m1myct8bdit7.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer knap. Maar ik zal 'm meer dan ooit verwarren met de S-Klasse, zeker achteraan.

Idd zelfs een kennersoog heeft er moeite mee. Maar mss is het verschil irl groter dan op die foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trekt inderdaad hard op de W222... maar daar is weinig nieuw aan, W203 en W220 deden dat ook al, imo :)

 

Ik vind 'm knap. Exterieur straalt meer klasse uit, zonder veel knapper te zijn dan de vorige, maar interieur is een gigantische stap vooruit.

 

 

Benieuwd naar de break, en naar de kofferruimte ivgm de F31... die van de sedan is maar 5l gegroeid, beetje jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trekt inderdaad hard op de W222... maar daar is weinig nieuw aan, W203 en W220 deden dat ook al, imo :)

Dat hoor je van velen, dat dit het recept is van de C klasse, een kleine S klasse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer positief verrast. Benieuwd hoe 'ie in 't echt op het netvlies plakt (proporties en designtricks hebben soms een compleet andere uitwerking live). Maar denk dat dat goed komt. Keuze tussen dit en een BMW '3 is inderdaad erg makkelijk dan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had wel wat motorisch nieuws verwacht. 170pk/400Nm voor de 220 CDI, oftewel exact dezelfde cijfers als de W204 PFL.

 105 g CO2 las ik ergens en dat is dan weer wel straf voor die 2.1 met 170 pk. Zou ook een 1.6 diesel komen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe erg is het met ons, kluitje carlovers, gesteld als we in een topic over een nieuwe auto 20 posts lang zeiken over looks en dan over co²-uitstoot beginnen? :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe erg is het met ons, kluitje carlovers, gesteld als we in een topic over een nieuwe auto 20 posts lang zeiken over looks en dan over co²-uitstoot beginnen? :cry:

Het was maar om aan te geven dat de ingenieurs niet hebben stilgezeten op de motorenafdeling ;)

 

Trouwens ik beschouw mezelf ook als autoliefhebber, maar die looks zijn voor mij toch maar een bijkomstigheid hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastisch ja. De rollen zijn omgekeerd voor deze generatie :)

 

Ik ben eens benieuwd naar de AMG versie, daar komt blijkbaar een 4.0L V8 in. Hopelijk wordt de sound wat "rijker" en niet enkel hamergeklop zoals de 6.2L :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid