Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W205 C-Klasse


Tiep

Aanbevolen berichten

Geen 6-cil diesel voorlopig. Wel C 300 Hybride.. (250 rijdt beter, en al zeker de benzine varianten)

 

Pff, komaan Benz!

 

Kan toch niet zijn dat je minstens een AMG moet hebben om wat drivers car te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uiteraard, in alle mogelijke vormen

 

quick thoughts: 

-dynamisch 90% zoals een F30, overige 10% is meer comfort en verfijning in het chassis

-7G+ eindelijk sportief afgesteld (ploft in sport+, gepaard met een 'klopje', reageert goed in manuele modus) maar de 8-bak van BMW blijft net nog iets beter

-stuurt schitterend licht en precies (net zoals alle nieuwe MB's..)

-manuele boite is erg leuk

-geluid vd 220 is verbeterd maar nog steeds niet top, in de praktijk minstens even snel als een 320d..

-200 en 250 benzine zijn zeer leuk, zowel qua sound als motorkarakter

-airmatic = TOP

-qua interieur (materialen, afwerking, design,..) een trap boven BMW en Audi (vooral BMW is pover afgewerkt in vergelijking, uiteindelijk nog geen slecht interieur versta me niet verkeerd)

-NTG 5 icm touchpad is leuk gedaan

-waanzinnige actieve en passieve assistentiesystemen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus een 350 op de EU markt of effectief een 400?

 

400 hé, bi-turbo.. schitterende motor met een heerlijk volle klank

 

puur voor de Ami's in eerste instantie, met 4MATIC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen dagen verschillende keren irl gezien. Gisteren onder andere nog 3 stuks op transport, Avantgardes met de donkergrijze 17" velgen.

 

Wat een prachtige auto. :inlove:

 

Waar ik vooral bewondering voor heb is dat ze een compacte auto de proporties gegeven hebben van een grote auto. Achteraan gezien is dat gewoon een S-Klasse.

 

Zelf zou ik hem nemen met Exclusive exterieur (voor de klassieke Benz-grille) met Avantgarde interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel hebben we er 7 of 8 staan in stock en zo'n 50 exemplaren binnen de groep :).

Al wat kunnen spelen met touchpad e.d en verschillende uitrustingniveau's gezien. I like!

Link naar reactie
Delen op andere sites

uiteraard, in alle mogelijke vormen

 

quick thoughts: 

-dynamisch 90% zoals een F30, overige 10% is meer comfort en verfijning in het chassis

-7G+ eindelijk sportief afgesteld (ploft in sport+, gepaard met een 'klopje', reageert goed in manuele modus) maar de 8-bak van BMW blijft net nog iets beter

-stuurt schitterend licht en precies (net zoals alle nieuwe MB's..)

-manuele boite is erg leuk

-geluid vd 220 is verbeterd maar nog steeds niet top, in de praktijk minstens even snel als een 320d..

-200 en 250 benzine zijn zeer leuk, zowel qua sound als motorkarakter

-airmatic = TOP

-qua interieur (materialen, afwerking, design,..) een trap boven BMW en Audi (vooral BMW is pover afgewerkt in vergelijking, uiteindelijk nog geen slecht interieur versta me niet verkeerd)

-NTG 5 icm touchpad is leuk gedaan

-waanzinnige actieve en passieve assistentiesystemen 

Dat klinkt érg goed, bedankt! Ik hoop echt hard dat ze nog een C400 RWD uitbrengen :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hopelijk verkrijgbaar zonder die verdonkerde ruiten. Auto is daar visueel mooi mee doormidden gehakt. Trekt op de kloten.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

En hopelijk verkrijgbaar zonder die verdonkerde ruiten. Auto is daar visueel mooi mee doormidden gehakt. Trekt op de kloten.

Joengeuh!!! Gij met u getinte ramen, zagevent, ga vechten tegen de bierkaai ofzo!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 5 maanden later...

Vanaf welke welke motorisering zijn de uitlaatsierstukken van het AMG pakket eigenlijk functioneel? En is dit ook zo bij de nieuwe E klasses?

Was me pas vandaag opgevallen toen ik eens van dichtbij ging kijken.m1myddobl6a9.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Functioneel vanaf de 63 :D

Hoe gaat dat dan op de E 63 met Business Pack (die ook diezelfde trapezoïde uitlaattips krijgt als de gewone AMG-Pack'ers)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf welke welke motorisering zijn de uitlaatsierstukken van het AMG pakket eigenlijk functioneel? En is dit ook zo bij de nieuwe E klasses?

Was me pas vandaag opgevallen toen ik eens van dichtbij ging kijken.m1myddobl6a9.jpg

De niet-functionele uitlaten-trend steekt mij zwaar tegen, ronduit belachelijk.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid