Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W205 C-Klasse


Tiep

Aanbevolen berichten

De niet-functionele uitlaten-trend steekt mij zwaar tegen, ronduit belachelijk.

Probleem is dat ze owv trillingen en temperatuur ze anders niet zomooi kunnen integreren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat dat dan op de E 63 met Business Pack (die ook diezelfde trapezoïde uitlaattips krijgt als de gewone AMG-Pack'ers)?

Denk dat die ook fake zijn, nog nooir irl gezien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk ook niet dat die veel besteld zullen worden, i mean: meerprijs betalen voor weglating van één van de mooiste zaken die je E 63 onderscheiden van gewone AMG-pack E-klasses, terwijl de remmen en vooral de voorbumper nog altijd duidelijk te kennen geeft dat 't een E 63 is ... wie is zo gek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag een soort van donkerblauwachtige break gezien, in basic uitvoering. Dus zonder chroom of verdonkerde ruiten en met kleine ballonbandjes

beetje saai was mijn eerste indruk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren een volledig standaard exemplaar gezien, alleen chromé op de onderkant van de vensters, wieldeksel look aluminium 15" ers, geen ILS. Wat een ongeloofelijk droevige ketel, nog erger dan een standaard 3 en ze kunnen zo knap zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vandaag werden de foto's en gegevens vrijgegeven van de C350 hybrid en de C450 AMG Sport.

Vooral die laatste boeit mij. Minder ruig en snel dan de C63, maar zeker geen watje. 3.0 V6 met 367pk!

Waanzinnig knap! Hier blijft de BMW 3 ver achter.

Mercedes-C-450-AMG-4Matic-2015-Vorstellu

Mercedes-C-450-AMG-4Matic-2015-Vorstellu

Mercedes-C-450-AMG-4Matic-2015-Vorstellu

Mercedes-C-450-AMG-4Matic-2015-Vorstellu

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag werden de foto's en gegevens vrijgegeven van de C350 hybrid en de C450 AMG Sport.

Vooral die laatste boeit mij. Minder ruig en snel dan de C63, maar zeker geen watje. 3.0 V6 met 367pk!

Waanzinnig kan! Hier blijft de BMW 3 ver achter.

 

Mercedes-C-450-AMG-4Matic-2015-Vorstellu

 

Mercedes-C-450-AMG-4Matic-2015-Vorstellu

 

 

 

 Mercedes-C-450-AMG-4Matic-2015-Vorstellu

 

Heerlijke kar en dikke motor maar die achterkant bevalt me maar niet. IRL vind ik ze dan wel weer net meevallen, afhankelijk van de spec.

Interieur is wel wawza :inlove: al zijn die rode gordels geen must :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3.0 V6 met 367pk! (...) Hier blijft de BMW 3 ver achter.

Is maar hoe je 't bekijkt, denk ik dan. BMW heeft ondertussen al eventjes Alpina in de rangen en de B3 heeft al erg lange tijd geen rechtstreekse concurrent bij Das Haus. Als je deze C 450 tegenover de B3 plaatst moet de '3 zich absoluut niet schamen, integendeel: die heeft nog een pak jus te over om met de de C 450 mee te kunnen.

De Audi S4 en zeker de 335i zitten er met hun 330 en zelfs 'maar' dikke 300pk wel nog wat van af, ja. Als de geruchten kloppen komt de vervanger van de 335i in de facelift als M Performance model, M340i?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook wel zin in die motor. Nog altijd aan 't zien om "niet ver van hier" een testritje met een E400 te scoren. Zou dat graag hebben als volgende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn er afgezien van de uitlatsierstukken eigenlijk optische verschillen tussen een C450 AMG sport, en een gewone met het AMG pakket?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een grap die sublabels. Je kan tegenwoordig niks meer verkopen als wat het is, er moet een badge en een marketingverhaaltje bij, anders is het de taks niet waard.

Welkom in de echte wereld. Hoe is dat onder je steen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat BMW hier ver van weg blijft, bedoelde ik eigenlijk met de looks. 

Is dat niet zeer persoonlijk? Ik vind de C-klasse break allerminst top qua looks, langs z'n achterkant. Dat 't een 450 Sport is, verandert daar weinig aan. Geef mij maar, in vergelijking met die auto, een Alpina B3 touring!

 

Waar BMW écht moet inhalen, is qua interieur (materialen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat niet zeer persoonlijk? Ik vind de C-klasse break allerminst top qua looks, langs z'n achterkant. Dat 't een 450 Sport is, verandert daar weinig aan. Geef mij maar, in vergelijking met die auto, een Alpina B3 touring!

 

Waar BMW écht moet inhalen, is qua interieur (materialen).

 

Daar kan ik mij nu eens volledig in vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid