Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En aangezien we mekaar toch elke woensdag treffen tegenwoordig ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Eupen? Anders iemand Kerpen ofzo?  :D

Geplaatst:

Eupen is voor mij (met het huidig verkeer) even kort/ver als Sint Niklaas. Wat is het probleem?

Geplaatst:

Voor mij 160km aka 2u volgens Google Maps :(

Geplaatst:

Eupen? Anders iemand Kerpen ofzo?   :D

Daar ben ik ene keer gepasseerd. Het was 16h, er was precies geen kat en ze zeiden mij aan de balie dat er geen plaats meer was tot 22h.

OK DAN!

Geplaatst:

Zeer plezant kunnen koersen weer. Miljaar er waren redelijk wat goede karters ! Fuck

Geplaatst:

Matts Breckpot. Vice Wereldkampioen viertakt, Wereldkampioen per ploeg viertakt en actief bij ons in de club.

Spijtig dat zulke talenten niet aan de bak kunnen komen. Kerel kan echt een potje sturen, zeer veel respect voor hem.

Ken hem persoonlijk van de tijd dat ik nog op FKI werkte. Kan idd een aardig potje sturen, ik zie op FB dat hij ook regelmatig in het buitenland zit, dus denk dat hij het niet slecht doet momenteel :)

Ook een zéér sympathieke kerel! :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb budget gekregen om een event te organiseren voor het bedrijf, dus er is maar 1 optie: karting

Vraag is alleen, waar ga ik het beste? Moet in de ruime regio Brussel zijn.

Ikzelf dacht aan inkart, maar ik ben er zelf nog nooit geweest. (ik wil er al lang eens gaan, dit is een goed excuus).

Wat zouden jullie doen? FKI? Brussels Kartexpo?

Geplaatst:

Paar weken terug op Brussels kart zo'n event gehad, m'n verslag moet hier wat hoger staan. Was wel goed geregeld en lekker eten. Verschil op de karts maar die noobs merken dat toch niet.

Geplaatst:

Eten in Brussels kart is goed,geen twijfel mogelijk.

Maar het is de saaiste piste die ik ken, met ook zo ongeveer de lompste karts die ik ken.

Om te karten an sich (en eten is er ook ok, meestal thai food) is City Kart dan weer een van de leukste circuits van België. Heel leuke bochten, vrij technisch.

Huizingen is nog leuker, maar dat is niet echt een karting om met je bedrijf naar toe te trekken.... de accomedatie is er niet je dat. Wel veruit het leukste circuit waar ik al reed, er zit daar een bocht in die je moet driften en een leuke brug.

Geplaatst:

Ik lees driften, dat is altijd goed.

Eens informeren bij City Kart :)

Geplaatst:

Wel veruit het leukste circuit waar ik al reed, er zit daar een bocht in die je moet driften en een leuke brug.

Eerste in Brussels ook hé anders verlies je veel te veel tijd :D

Geplaatst:

Ik heb budget gekregen om een event te organiseren voor het bedrijf, dus er is maar 1 optie: karting

Vraag is alleen, waar ga ik het beste? Moet in de ruime regio Brussel zijn.

Ikzelf dacht aan inkart, maar ik ben er zelf nog nooit geweest. (ik wil er al lang eens gaan, dit is een goed excuus).

Wat zouden jullie doen? FKI? Brussels Kartexpo?

Bij Inkart kan je beter weg blijven

Geplaatst:

Bij Inkart kan je beter weg blijven

Ik vind dat ook, maar voor echte gelegenheidskarters nog wel OK. Heel verzorgde comfortabele karts. Zeer kort circuit dat je snel kent. Ook duur in hun events, dus ideaal als het bedrijf sponsort.

Geplaatst:

Vanavond naar Bilzen geweest. € 20 voor een sessie van 28min. Was er nooit geweest dus wist niet wat te verwachten... Lang (en fijn) parcours imho. Karts vond ik ook goed rijden.

Wel geen heel simpel parcours om van de eerste keer door te hebben, deels ook omdat het zo lang is. 44.272 als beste tijd gereden.

Voor herhaling vatbaar wel daar!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gisteren uitgestuurd door @@DDke om de eer van zijn firma te gaan verdedigen op een kartwedstrijd.

Had weer pech met de kart. Gigantisch veel onderstuur (ik had het moeten weten toen ik nog in de pits stond. Die voorbanden waren echt enorm schuin afgesleten). 10 minuten quali, 50 minuten koers. P4 kunnen rijden in quali met dat rot-ding. In de race toch nog wat meer tempo gevonden (maar niet genoeg naar mijn goesting) en uiteindelijk P2 geworden.

Het was zo erg dat ik bij het uitrijden van de pits, op koude banden, in de eerste bocht gewoon tegen de buitenkant ben geknald als de eerste de beste beginner :lolz: Bij het dubbelen ook gezien dat er mensen waren die 2-3 seconden trager reden die ik in bepaalde bochten gewoon moest laten gaan of ik geraakte niet ingestuurd.

Later op de avond toch maar zelf eens 2 stintjes geboekt om te zien of ik het bij het juiste eind had en idd, na een paar rondes zat ik met een andere kart al 0.3 onder de snelste tijd van de kart van in de race, en het gemiddelde lag dan ook een pak lager natuurlijk want deze luisterde tenminste als je aan je stuur draaide, was dus veel gemakkelijker constant te rijden.

Wel lachen, in stint 2 kom ik "mijn" kart van in de koers tegen op de baan. Ik zie die kerel voor mij een 90 graden bocht naar rechts insturen en echt compleet rechtdoor schuiven richting de bandenmuur aan de buitenkant ipv halverwege piste te stoppen met draaien om de volgende linkse deftig te kunnen pakken. Ik was precies niet de enige met last :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@Jokke_vlo weet jij toevallig of er volgende week dinsdagavond clubrace is in Eupen?

Geplaatst:

Ik denk het wel. Ga me toch inschrijven :)

De kans bestaat dat ik ook eens de verre trip ga maken ;)

Geplaatst:

Zijn er mensen recent nog naar JPR geweest? Gisteren daar eens gereden en uitgekomen op een 50.988. In mijn gedachten was de piste niet veranderd maar toen ik de uitslagen van eind augustus met AM bekeek zag ik dat Jokke toen 50.978 reed. Dat maakt mijn tijd wel redelijk ongelooflijk/onmogelijk bij eenzelfde piste :lolz:

De snelste tijd in mijn stint was 50.156. Iemand een idee wat er veranderd is en wat de normale/goede tijden zijn?

Geplaatst:

De kans bestaat dat ik ook eens de verre trip ga maken ;)

Leuk ik vermoed dat het dinsdag top wordt en dus een zeer zware race. Wel even wennen aan de verschillen in karts. Zit tot 1 sec op.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid