Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

of een raceke moeten boeken 

AutoMinded karting race nog niet gezien deze winter :ninja:

Geplaatst:

PS: wel plezant om met onze jeansbroekskes + pull sneller te zijn dan die racers in pak   :D

Echt hé! :D

Geplaatst:

Fuck man ! En dat voor pure fun.... 

Enfin in onze stint was het een tof kliekske, iedereen respect voor mekaar. Leuk zo !

Geplaatst:

Fuck man ! En dat voor pure fun.... 

Enfin in onze stint was het een tof kliekske, iedereen respect voor mekaar. Leuk zo !

Ik wel een keer Bart opgehouden omdat ik dacht dat jij het was, en twee keer jou doorgelaten omdat ik dacht dat het Bart was. Maar goed, ik hield je ook wel op :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

Gisteren last minute naar Sint-Niklaas gegaan met een maat en zijn collega's, eerste keer op het vernieuwde parcours voor mij. Heb me super geamuseerd, ging me beter af dan vorige configuratie, en karts gingen deze keer gelijk op :P

Op een tiende van een seconde verschil met de eerste geëindigd, wel 20minuten achter hem gereden, lang geleden dat ik zoveel plezier heb gehad in een kart! Beste ronde was iets van een 44.5sec (zou eens exact moeten nakijken).
Heerlijk technisch circuit, en ondanks dat ik sommige bochtencombinaties op een volledig andere rijlijn zat als de eerste bleven we toch gelijk opgaan.. Beetje feedback na de race zou wel leuk geweest zijn, om te weten waar ik nog tijd laat liggen (ongetwijfeld op vele plekken..).

Geplaatst:

hmm, misschien donderdag nog eens een heatje meepikken. 

Geplaatst:

Vanavond Karting Machelen (fki)

"Welcome" race om 20u (19.30 aanwezig zijn), waar iedereen kan rijden....binnen en buitencircuit en met de race kartjes.

Om 21u (20.30) de "Open" race (hiervoor moet je al gewonnen hebben in de Welcome), of competitiekarter zijn.

Het buitencircuit is ALTIJD verschillend, binnen bijna wekelijks aangepaste lay outs.

Vanavond rijden ze het circuit in de tegengestelde richting. Die open race is een echte aanrader. Ik denk dat het amper 34 euro kost voor 35 minuten racen. Maar vergeet vooraan rijden, daar komen altijd gastjes van 14/16 jaar rijden en is niet op gewicht......

Open race is op gewicht (80kg)

Gezien mijn matig niveau en de nood aan conditie rijd ik beide races mee normaal gezien. 

Geplaatst:

Zou die "welcome" wel eens willen doen. Is dat elke week?

Geplaatst:

Ja is elke woensdag, echt iets voor u.....

Geplaatst:

Gisteren sedert lange tijd nog eens gaan rijden, dit keer outdoor in Lille (FR)
Man dat blijft toch genieten als je wat in leuke bende zit met faire battles :)

Is een groep waarmee ik meeging die maandelijks afspreekt en zitten toch wel goeie rijders tussen! 

Kortom; 2 heats gedaan van 15 minuten.

Eerste kwalificatie gaf me een 4e plaats op (2e keer dat ik er reed). In eerste ronde al een cruciale remfout gemaakt, waarmee ik in de achtervolging mocht gaan, maar uiteindelijk nog een eerste plaats van gemaakt.

2e heat mocht ik dus P1 starten, daar wat plaatsen moeten afstaan door te breed te gaan en de zoon van m'n opleider (beste karter die ik persoonlijk ken) die van door het 3-honden-1-been-vechtprincipe gebruik maakte en ons via buitenbocht op volle snelheid voorbij ging. 
Leuke duels gehad, uiteindelijk een leuke P3 van gemaakt.

Eerste keer ook dat ik m'n nieuwe gopro uitgetest heb :) Heel blij met de kwaliteit van de beelden, alleen jammer dat ie z'n bestanden opsplitst na 3,94 gb zodat ik een deel mis van de video van eerste heat (ondanks er probleemloos een 2e bestand werd gemaakt van het filmpje van 2e heat)

Filmpje van de tweede heat met wat ondersteunende muziek:

Filmpje van eerste heat met de inhaalrace:

Heerlijke avond geweest :D Moet ik meer doen :)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Morgen nog eens langs Herselt denk ik. Als er hier zin hebben om af te komen... :) (@@Lotuzzz @@Jokke_vlo ,...)

'k Ga het pas last-minute weten :(

Geplaatst:

Ben ook nog niet 100% zeker of ik er geraak. Stuur mij een sms moest het lukken

• 1 maand later...
Geplaatst:

Binnenkort nog eens een AM-karting? :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Perfect. Wil dat gerust eens in mekaar steken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Denk aub aan de deelnemers uit (Zuid) West-Vlaanderen ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Terug een team @mazdaconstruction

Geplaatst:

Weekdag of weekend? Bij weekend in en outdoor piste in centraal België

Geplaatst:

Dit ga ik in de gaten houden ;) altijd leuk om wat gezichten bij de nicknames te kunnen plakken.

Geplaatst:

Ne keer rap paar toerkes lappen in Herselt tussen 20 en 21u straks . @@Lotuzzz ?

Geplaatst:

Ne keer rap paar toerkes lappen in Herselt tussen 20 en 21u straks . @@Lotuzzz ?

Argh, lees het nu pas! No can do, seffens eten op tafel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid