Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Woe 5 november 3*rijden 2*betalen in Herselt. Nog iemand interesse hier? Weet niet of er nog plaats is.

Geplaatst:

Vanavond wetrace in Machelen. Start 19.45 voor de durvers

Geplaatst:

Zou graag nog eens meedoen, maar vanavond lukt niet. Weet je ver op voorhand wanneer de wetraces zijn?

Geplaatst:

Woe 5 november 3*rijden 2*betalen in Herselt. Nog iemand interesse hier? Weet niet of er nog plaats is.

De 5e gaat me niet lukken. Is dat elke woensdag?

Laatst 2 heats gereden in Hasselt, wat een slechte baan was me dat. En de keer daarvoor... was met autominded. Kortom, ik kart veels te weinig

Geplaatst:

Als je je stuur iets hoger (Lotuzzz) kan houden, dan gaan je schouders en bovenlichaam automatisch wat mee torsen in de juiste richting bij de bochten. Zo blijf je stabiel zitten maar let je toch meer druk op de buitenwielen.... je handen staan dan ook ies korter bij mekaar waardoor je stuur dus sneller, gevoeliger gaat reageren op je input.  

De karts hier achter de hoek hebben enkel verstelbare pedalen. Als ik daar het stuur bovenop wil vastpakken zit ik ver met gestrekte armen. Ik houd het dan ook meer aan de onderkant vast.

Geplaatst:

Ik wil wel indien niet te vroeg! @@Lotuzzz

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja maar ik ga de dag erna al in Lille... :(

Kan dat kwaad :)?

Geplaatst:

Beetje ver voor mij (+100km) Moest iemand deze week ergens dichter O Vlaanderen rijden...

Geplaatst:

Volgens mij zit hij woensdag in Lille. Ik herinner me vaag iets van de JPR een paar dagen voor de AM race .....

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Heeft er iemand al eens aan ijskarten gedaan?

Deze winter es afkomen. We leggen met het team van de kleine weer een circuit aan in Iso-Syöte. 2.2km door een bos en langs een meer terug.

Geplaatst:

Deze winter es afkomen. We leggen met het team van de kleine weer een circuit aan in Iso-Syöte. 2.2km door een bos en langs een meer terug.

Klinkt heel leuk maar 2800km is best een eindje om eens te gaan karten :D

Geplaatst:

Volgens mij zit hij woensdag in Lille. Ik herinner me vaag iets van de JPR een paar dagen voor de AM race .....

:lolz:
Geplaatst:

Vrijdag 28 november ga ik mijn armen nog eens stijf rijden in Kortrijk. Waarschijnlijk doen we een MiniGP met een man of 10. 

(als 't God belieft, zou mijn meetjen gezegd hebben)

Geplaatst:

Hij heeft me verloren gereden op de sim (AC) no kidding.

Fuel steekt in bloedvorm.

l_20130812-fast-lane-1200.jpg

Geplaatst:

Welke simulator rijden jullie (geen flauw idee waarover het gaat)

Geplaatst:

Ik veronderstel dat AC voor assetto corsa staat

Geplaatst:

Ik veronderstel dat AC voor assetto corsa staat

Nog steeds geen flauw idee... :) Zal het eens aan mijn vriend Google vragen.

Geplaatst:

Wat is de beste karting in de buurt van Antwerpen?

Prijs/kwaliteit (met een hoop studenten is dat belangrijk blijkbaar)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid