Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren gaan karten bij JPR in St Niklaas. Nog members die daar soms gaan?

Was het vergeten te melden hier. Volgende keer post ik iets.

Ik ga daar ook soms. Wel nog maar 1 keer geweest op de nieuwe lay out. Ook maar 1 goede stint kunnen rijden. Bij de 2e hebben ze veel te snel laten vertrekken waardoor mijn stoel niet goed stond. Halfweg zelfs moeten stoppen omdat het totaal niet ging. Weg ritme :(

Geplaatst:

Ben eens benieuwd, vond het toen toch ook al heel technisch (leuk)

Geplaatst:

Gedeeltelijk. Veel snelle bochten, paar heel trage

Ene is te traag vind ik, die 2e haarspeld na de start. Eerst die volgas chicane dan de rechtse haarspeld. De volgende linkse haarspeld verkeerd aansnijden en je verliest veel tijd als de kart te laag in toeren zakt. Toch als je geen pro bent :D

Ben eens benieuwd, vond het toen toch ook al heel technisch (leuk)

Het is nog vertraagd. Is nu een dikke 2 seconden trager. Zelf reed ik maar 52, snelste tijden zijn rond de 50. Ik vind het nu wel erg smal. Laatste stuk is trouwens ongewijzigd gebleven. Begin is wel plezanter geworden. Wel niet zo simpel :D

Geplaatst:

50s is echt voor toppers. Zelf ben ik er tot een 51.4 geraakt paar maand terug en gisteren 51.7

Die 51.4 was trouwens op een avondje met al een paar serieus snelle mannen en niemand deed beter. Het zal zoals altijd ook wat afhangen vd piste op dat moment. 

Geplaatst:

Ja en wat wegen die 50s mannen? Onlangs kon Breckpot (toch wel onze vice WK) ook niet met de snelste mee op Genk 100 miles....

Of ne Jarne Verbraeken een van de betere jonge gastjes die rijdt zonder gewicht heel Belgie naar huis. Mocht zijn eerste race in FKI open zonder gewicht rijden. Reed zowat 1 sec sneller rond dan de tweede (eigenlijke winnaar, ook Breckpot).

Jarne rijdt nu met gewicht mee in het pak.

Enfin ik bedoel maar dat je tijden en tijden hebt he .....

@@Daann :D :D :D

Geplaatst:

En idd laat de temperatuur zakken met 10 graden en zet er 15 snelle mannen op en je gaat al 0.5 sec sneller d'office

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

50s is echt voor toppers. Zelf ben ik er tot een 51.4 geraakt paar maand terug en gisteren 51.7

Die 51.4 was trouwens op een avondje met al een paar serieus snelle mannen en niemand deed beter. Het zal zoals altijd ook wat afhangen vd piste op dat moment.

Ik reed op de oude piste hoge 48. De nieuwe piste nog maar 1 deftige stint gereden, moet ook wel naar 51 raken denk ik. Was echt wennen aan de baan de eerste keer. Ik ga deze maand nog een paar keer gaan denk ik. Ik 2x rijden voor 24 euro tot eind augustus.
Geplaatst:

Ze zouden is in nieuwe karts moeten investeren, de ene is een rookmachine de andere traag de andere staat zijn stuur scheef...

De baan is wel leuk, buiten sommige putten in de asfalt :)

Geplaatst:

Oei oei oei dat gaat leuk worden vertrek dadelijk naar daar

Geplaatst:

Karts zijn inderdaad erg verschillend, maar dat was al geweten. Ik heb rondgereden met ene waar het stuur scheef stond. Rokende kart heb ik ook live mogen meemaken.

Geplaatst:

Vrijdag draaide ik 52.5 met een flink onderstuurde kart. Daarna meteen in de 51's met een beter kartje. Heb eieren voor m'n geld gekozen en in sessie 3 nogmaals datzelfde kartje genomen (mocht van de mannen beneden). Het is daar idd altijd een risico wat materiaal je onder de billen krijgt.

Geplaatst:

Ja en wat wegen die 50s mannen? Onlangs kon Breckpot (toch wel onze vice WK) ook niet met de snelste mee op Genk 100 miles....

Of ne Jarne Verbraeken een van de betere jonge gastjes die rijdt zonder gewicht heel Belgie naar huis. Mocht zijn eerste race in FKI open zonder gewicht rijden. Reed zowat 1 sec sneller rond dan de tweede (eigenlijke winnaar, ook Breckpot).

Jarne rijdt nu met gewicht mee in het pak.

Enfin ik bedoel maar dat je tijden en tijden hebt he .....

@@Daann :D :D :D

't Heeft lang geduurd!!! :D

Geplaatst:

Vrijdag draaide ik 52.5 met een flink onderstuurde kart. Daarna meteen in de 51's met een beter kartje. Heb eieren voor m'n geld gekozen en in sessie 3 nogmaals datzelfde kartje genomen (mocht van de mannen beneden). Het is daar idd altijd een risico wat materiaal je onder de billen krijgt.

In Herselt zijn ze nu erg gelijk (nieuw).

Geplaatst:

'k Weet het. Wil graag es gaan maar is niet echt bij de deur voor ons.

Geplaatst:

Sint niklaas voor mij ook niet :) Montery Jack verplicht mij altijd :D

Geplaatst:

'k Weet het. Wil graag es gaan maar is niet echt bij de deur voor ons.

Voor mij ook niet, maar ga toch eens naar daar rijden om Krikkie een plezier te doen

Sint niklaas voor mij ook niet :) Montery Jack verplicht mij altijd :D

:inlove:

Geplaatst:

:inlove: (ik ben voor de vrouwkes he ) :D

Ach wees blij, zo mag je nog eens met die heerlijke Corolla 1.4D4D rijden.

Geplaatst:

Heb die avond nog raceke gedaan tegen 4 Honda civics uit Engeland (wss reden ze richting de ring)

R0 > E40 knooppunt, was wel ff op de limiet rijden met de Corolla in die bocht :D

Corolla :inlove:

Geplaatst:

Vanavond om 19.30 naar daar gereden (op website staat tot 21u) ze waren aan het sluiten ...... WTF mij gaan ze daar niet rap meer zien bij JPR

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid