Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik was gewoon te traag :(

Eigenlijk zonde dat ik mijn eerste kart niet in de laatste stint had want die voelde het beste. Die van de laatste stint onderstuurde gewoon de muur in, in de lange linkse.

Er valt gelukkig nog veel te leren EN het was heel plezant om wat nieuwe mensen te leren kennen.

Geplaatst:

Ik vond die met zijn racepak wel leuk die stond zo wat te lachen met mij, had ik de indruk. Na mijn eerste stint :) kwas direct wakker

Geplaatst:

Ik vond die met zijn racepak wel leuk die stond zo wat te lachen met mij, had ik de indruk. Na mijn eerste stint :) kwas direct wakker

Hoe kom je daarbij?

Geplaatst:

Denk dat jullie dat beide verkeerd gezien/gehoord of geïnterpreteerd hebben, hij is een competitief rijder, maar het laatste wat hij zou doen is spotten/lachen met andere.
Als je er tegen zou praten kan hij wel eens raar uit de hoek komen, maar ik ken hem al van sinds ik naar de kleuterklas ga en het is een gast met het hart op de juiste plaats.

Hij heeft eerlijk moeten toegegeven dat jij in de laatste stint rapper was en vermoed daarbij dat je ook iets meer weegt.

Geplaatst:

Godver, al dat volk. 'k had ook moeten komen maar had jammer genoeg andere verplichtingen!

Welke tijden zijn er zoal gereden? 

@@Monterey Jack, we zijn vorige week toch bij JPR beland nadat het in Kortrijk vol zat. 

Kon moeilijk wennen aan het parcours (of de kart lag me niet, geen idee). 'k had de indruk dat ik heel rustig en vloeiend moest rijden om snel te zijn en naar wat ik bvb in Kortrijk zie, is dat niet het altijd het geval. 

Thuis eens kijken of ik de resultaten nog heb, want ik weet mijn tijd niet meer. :) (dacht ergens rond de 52,5)

Geplaatst:

Is leuk he mekaar wat als uitdager zien. Maakt deel uit van een competitief karakter. Maar na stint 1 viel het wel redelijk hard op dat ondanks de slechte tijd wat gepraat werd en als je dan uw naam hoort vallen (letterlijk) voel je je wat opgejaagd. Niets negatief aan voor alle duidelijkheid. Soit is ook niet belangrijk het was een leuke avond met een leuke kennismaking.

Geplaatst:

Godver, al dat volk. 'k had ook moeten komen maar had jammer genoeg andere verplichtingen!

@@Monterey Jack, we zijn vorige week toch bij JPR beland nadat het in Kortrijk vol zat.

Kon moeilijk wennen aan het parcours (of de kart lag me niet, geen idee). 'k had de indruk dat ik heel rustig en vloeiend moest rijden om snel te zijn en naar wat ik bvb in Kortrijk zie, is dat niet het altijd het geval.

Thuis eens kijken of ik de resultaten nog heb, want ik weet mijn tijd niet meer. :) (dacht ergens rond de 52,5)

Heel duidelijk: schuiven was tijd verliezen sowieso. Hoe cleaner hoe beter. En griplijnen zoeken was ook belangrijk.

Tijden :

37d7b920dec7796a001c82b22dd03d41.jpg

Geplaatst:

Dan zal je wellicht mij gehoord hebben, ik was hem aan het uitleggen dat je ook op andere niveau's bezig bent en hij denkt te weten wie je bent van de 24H van Zolder, toen is je naam gevallen maar allemaal in een positieve context  ;)

Anyway, mooi gereden en inderdaad even afwijken van de rijlijn of mis insturen en je ronde was bij wijze van spreken om zeep.
Ik had vooral veel moeite met de bocht in de linkse uithoek van het circuit (vanuit de cafetaria gezien), quasi altijd met geblokkeerde banden erdoor  <_<

Geplaatst:

Wat ik nog altij ni snap... Wanneer he jij die 50.9 gedraaid in godsnaam? [emoji106] wij hebben mekaar geen 5 meter gelost miljaarde.

Geplaatst:

Heeft er toevallig nog iemand de tijden van reeks 15?

Geplaatst:

Wat ik nog altij ni snap... Wanneer he jij die 50.9 gedraaid in godsnaam? [emoji106] wij hebben mekaar geen 5 meter gelost miljaarde.

Ik snap dat ook nooit. Vorige week heb ik mijn snelste ronde gereden op een moment dat ik het niet had verwacht. De ronde die ik dacht als snelste gereden te hebben, bleek een halve seconde trager te zijn. Ik voel het dus nog niet. :)

En die griplijnen, daar heb ik weinig van gevoeld, waarschijnlijk omdat ik er naast reed?  :ninja: Ik zou eens een goeie gangmaker moeten hebben die ik kan volgen...

@Jokke_vlo: 50.x was vorige week ook snelste van de dag. Gereden door een hoopje volledig uitgeruste kerels (+dame). 'k heb er staan op kijken maar ik zag "het" niet. Buiten het feit dat ze heel clean reden. 

Een mens zou zichzelf eens moeten kunnen bezig zien vanuit vogelperspectief ofzo. Foutjes zouden al snel zichtbaar worden dan.

Geplaatst:

Piste was snel gister. Had er zelf nooit onder de 51.5 gedraaid tot gisteren en da was dan ni onder ideale omstandigheden.

Miljaar ik wil ook onder de 51s he, gisteren stond het in de sterren geschreven maar helaas.

We zullen nog es moeten gaan [emoji12]

Geplaatst:

Toen je me "terug" pakte stond ik half rond en quasi stil, waarna ook die jongen van Traxxis (traxxis.be) me even het leven zuur maakte met een aanvalleke.

Dat waren toch direct een kartlengte of 5 (en meer dan een seconde) die ik in 4 rondjes heb toegereden. Toen heb ik telkens een 0.3-0.4 sneller gereden dan tijdens onze duels waarbij je constant op je hoede moest zijn en je met clean rijden niet wegraakte (je dook dan bij de remzone in het gat) 

Piste was snel gister. Had er zelf nooit onder de 51.5 gedraaid tot gisteren en da was dan ni onder ideale omstandigheden.

Miljaar ik wil ook onder de 51s he, gisteren stond het in de sterren geschreven maar helaas.

Mits we niet in duel hadden gezeten was dat gelukt denk ik, een 50.7 kon zeker bij mij zonder duels. 

Maar kom net die duels zijn veel leuker dan een rondetijd imo. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik had vooral veel moeite met de bocht in de linkse uithoek van het circuit (vanuit de cafetaria gezien), quasi altijd met geblokkeerde banden erdoor  <_<

En dat betaal je cash he want vanaf daar is het toch een lang stuk plankgas. Je moest die zo clean mogelijk nemen en heel goed breed gaan voor het insturen. Ik bleef dan ook binnen binnen binnen op dat "ronde" punt er voor. 

Geplaatst:

Was tof! En zoals ik al wist, heb ik nog veel bij te leren.  :lol: Spijtig dat in de laatste stint de kart wat tegenviel. In juli had ik een 52.9 gereden en toen zat er meer in vond ik.

Geplaatst:

Heel duidelijk: schuiven was tijd verliezen sowieso. Hoe cleaner hoe beter. En griplijnen zoeken was ook belangrijk.

Tijden :

37d7b920dec7796a001c82b22dd03d41.jpg

Quote - Input voor de teamvorming :ninja:

Geplaatst:

Quote - Input voor de teamvorming :ninja:

Zwijg gij he, met uwe woensdag  :P  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:

Geplaatst:

Ja jong... Ik zie het ook liever op een donderdag hoor (zo laatste avond voor weekend), maar de meerderheid beslist.

Mijn PM box staat open voor omkopingen :D

Geplaatst:

Denk dat jullie dat beide verkeerd gezien/gehoord of geïnterpreteerd hebben, hij is een competitief rijder, maar het laatste wat hij zou doen is spotten/lachen met andere.

Als je er tegen zou praten kan hij wel eens raar uit de hoek komen, maar ik ken hem al van sinds ik naar de kleuterklas ga en het is een gast met het hart op de juiste plaats.

Hij heeft eerlijk moeten toegegeven dat jij in de laatste stint rapper was en vermoed daarbij dat je ook iets meer weegt.

In het terugrijden heeft die nog effe voor ons gereden met zijn RS :)

Sorry @, had u persoonlijk moeten verwittigen. Mjin excuses. Ik reed ook rond de 52.5.

Ik wil nog wel eens meegaan, als baanvulling :D Tegenstand ben ik (nog lang) niet. Tegen dat ik op het niveau van u, Jokke of Daann zit ga ik nog heeeeel wat rondjes moeten draaien :lol:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

In het terugrijden heeft die nog effe voor ons gereden met zijn RS :)

Sorry @, had u persoonlijk moeten verwittigen. Mjin excuses. Ik reed ook rond de 52.5.

Ik wil nog wel eens meegaan, als baanvulling :D Tegenstand ben ik (nog lang) niet. Tegen dat ik op het niveau van u, Jokke of Daann zit ga ik nog heeeeel wat rondjes moeten draaien :lol:

Ik had het hier gelezen hoor ;-). Geen probleem, deze keer was ik niet in de mogelijkheid.

Zal volgende keer mee gaan, dan kunnen wij ook een duel doen. :-)

Geplaatst:

Heb toch een kleine opmerking op gisteren, de andere piloten in die eerste stint. Wat een idioten. Vanmorgen gemerkt dat mijn linker pols wat gezwollen staat door mijn crash gisteren. De fair play was soms ver te zoeken bij die mannen :(

Ik had het hier gelezen hoor ;-). Geen probleem, deze keer was ik niet in de mogelijkheid.

Zal volgende keer mee gaan, dan kunnen wij ook een duel doen. :-)

Challenge accepted!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid