Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Fak zeg ☺.

Gisteren, laat was er nog een groep die heel erg aan elkaar gewaagd was. De beste daarvan klokte een 50.3

Van ons enthousiasme dat we 52.5 gereden hadden schoot niet veel meer over.

Geplaatst:

Wat is het nut eigenlijk om een kart te zetten voor een bocht? (net aan de finish en net na de brug)

Ik voel dat aan als verlies van tijd en snelheid maar dat is blijkbaar niet zo als ik die bezig zag.

Geplaatst:

Wat is het nut eigenlijk om een kart te zetten voor een bocht? (net aan de finish en net na de brug)

Ik voel dat aan als verlies van tijd en snelheid maar dat is blijkbaar niet zo als ik die bezig zag.

Hangt van je gewicht af, als je licht bent kan dat een voordeel zijn.

Geplaatst:

Kleine 70kg. Denk niet dat die kerels minder wogen zo op het zicht.

Ligt dat ook aan de kart? Want met die ene kart had ik ook gereden en die voelde heel neutraal met veel grip. Daarvoor had ik een kart die heel snel overstuurde.

Geplaatst:

Fak zeg ☺.

Gisteren, laat was er nog een groep die heel erg aan elkaar gewaagd was. De beste daarvan klokte een 50.3

Van ons enthousiasme dat we 52.5 gereden hadden schoot niet veel meer over.

Ken dat gevoel :D Hoe lang is dat ongeveer rijden naar Kortrijk? Misschien ook eens het overwegen waard als dat daar in orde is.

Ga de komende weken toch nog eens naar JPR gaan. Zolang die zomeractie nog loopt, 24 euro voor 2 keer, kan ik er nog wel mee leven :)

Geplaatst:

Als je dinsdag naar kortrijk gaat, is het 2e keer gratis. Donderdag 2x voor.... €

Is voor u een goed half uur rijden. Karts vind ik best ok en het parcours bevalt me.

Maar persoonlijk zou ik liever GP rijden. 12 min quali en dan 20 min race. 12 min race vond ik wat kort.

Geplaatst:

Ken dat gevoel :D Hoe lang is dat ongeveer rijden naar Kortrijk? Misschien ook eens het overwegen waard als dat daar in orde is.

Ga de komende weken toch nog eens naar JPR gaan. Zolang die zomeractie nog loopt, 24 euro voor 2 keer, kan ik er nog wel mee leven :)

Koopje, ik wil nog eens rijden.

@@Tiep ?

Anderen?

Geplaatst:

Koopje, ik wil nog eens rijden.

@@Tiep ?

Anderen?

Ik wil eventueel wel eens meegaan! Misschien @ of @@Krikkie?

Geplaatst:

Goei kartje!

Naar wat ik hier lees moet je daar niet voor in JPR zijn :D

Geplaatst:

Waar vind je die prijzen trouwens?

Geplaatst:

Goei kartje!

Gij moogt alleen mee als ge achter mij rijdt en zegt wat ik fout doe ☺.

Geplaatst:

Waar vind je die prijzen trouwens?

Nieuwsbrief en van daar te gaan. Hun zomeractie is 2e keer aan halve prijs, aangezien 1x 16 euro is komt dat dus op 24 voor 2 ;) Staat niet op de site denk ik. Ik zoek effe de nieuwsbrief, misschien heb ik die nog wel ergens zitten.

Geplaatst:

Gij moogt alleen mee als ge achter mij rijdt en zegt wat ik fout doe ☺.

Ik ben geen expert hoor, gewoon goeie stroomlijn want klein :)

Geplaatst:

Nieuwsbrief en van daar te gaan. Hun zomeractie is 2e keer aan halve prijs, aangezien 1x 16 euro is komt dat dus op 24 voor 2 ;) Staat niet op de site denk ik. Ik zoek effe de nieuwsbrief, misschien heb ik die nog wel ergens zitten.

Elke dag? Dan zie ik dat volgende week wel zitten!

Geplaatst:

Elke dag? Dan zie ik dat volgende week wel zitten!

Jips, dit staat op hun Facebook pagina:

e8755bc3dea1bc47dc9eaf0332f354ec.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik ben geen expert hoor, gewoon goeie stroomlijn want klein :)

Mja, idem! ☺ alleen lijk ik dat niet ten volle te benutten.
Geplaatst:

Ik ben graag mee, maar kan volgende week amper. Kan er eigenlijk pas tijd voor maken vanaf 28/08.

Geplaatst:

Ik bekijk het nog, misschien volgende week heel de week avond/nachtwerk. Voorts moet dat sowieso nog wel lukken!

Geplaatst:

Altijd voor te vinden, kan wel pas vanaf de 21e. En tegen dan heb ik ook mijn nieuwe aanwinst.  :party:

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid