Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Maar gij kent het daar. Voor mij was het de eerste keer op die piste ;) Op een tracé dat ik gewoon ben kan het ook voorvallen dat ik mijn snelste tijd rijd in de eerste stint.

Nuja, k heb dat met de auto ook voor op een onbekend circuit. Eerste of tweede stint draai ik een bepaalde personal best, en dan is het de hele dag vechten om eronder te geraken :D Tweede keer dat ik naar dezelfde plaats trek rijd ik die tijd na 4 rondes ofzo ...

Tgoh, het daar kennen... Enige bocht die hetzelfde blijft is die aan de pits. En dan nog, nu pak ik die strakker omwille van wat er meteen na volgt. Om de drie maand andere piste.

Wat ondergrond en algemene rijstijl betreft: ja akkoord.

Geplaatst:

@@wabe, werk jij in de buurt van BSKarting, dat je daar soms gaat? Ken weinig forummers (buiten mezelf) die daar naartoe gaan. Is niet echt in de buurt :D

Geplaatst:

Tgoh, het daar kennen... Enige bocht die hetzelfde blijft is die aan de pits.

Waarom veranderen ze die nooit eigenlijk? Ze hebben daar toch plaats genoeg?

Geplaatst:

Waarom veranderen ze die nooit eigenlijk? Ze hebben daar toch plaats genoeg?

Wegens in- en uitgang pits? Is echt al 10j hetzelfde :)

Wel een toffe bocht ook.

Geplaatst:

Als ik dat hier zo allemaal lees zou ik dringend nog eens moeten gaan karten. Laatste keer was er eentje in Berchem (Nederland) en de keer daarvoor ofwel in Lille of te JPR met de mannen van hier telkens. Veel te lang geleden.

Geplaatst:

Maar gij kent het daar. Voor mij was het de eerste keer op die piste ;) Op een tracé dat ik gewoon ben kan het ook voorvallen dat ik mijn snelste tijd rijd in de eerste stint.

Nuja, k heb dat met de auto ook voor op een onbekend circuit. Eerste of tweede stint draai ik een bepaalde personal best, en dan is het de hele dag vechten om eronder te geraken :D Tweede keer dat ik naar dezelfde plaats trek rijd ik die tijd na 4 rondes ofzo ...

1e stint op gevoel, vanaf dan beginnen denken?

Geplaatst:

Hoeveel wilt gij nog vermageren? ge zijt gene meter 60 he :D

Geplaatst:

1e stint op gevoel, vanaf dan beginnen denken?

Kweeni, dan denk ik vanalles te proberen, maar in the end heb ik dezelfde tijd als ervoor :D

Geplaatst:

@@wabe, werk jij in de buurt van BSKarting, dat je daar soms gaat? Ken weinig forummers (buiten mezelf) die daar naartoe gaan. Is niet echt in de buurt :D

Ik werk voor het moment bij VOO net achter de luchthaven.

Geplaatst:

Ik werk voor het moment bij VOO net achter de luchthaven.

Ah, ge zijt mijne gebuur momenteel. :)

Geplaatst:

En daar gaan we eens aan beginnen

1f74e8e183c529f9483aaa16c1074855.jpg

Zo'n magistraal mtb weer buiten en zo'n zotte bikes in de garage. Mijn hart bloedt als ik dit dan zie! Ik heb er 104 gedaan :)
Geplaatst:

Vanavond @BSK??? :)

De echten zitten op dat moment hun pitbox in te richten in Francorchamps :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Zo'n magistraal mtb weer buiten en zo'n zotte bikes in de garage. Mijn hart bloedt als ik dit dan zie! Ik heb er 104 gedaan :)

Twee uur buiten = 1 uur binnen, is dan ook de enige reden want als zelfstandige moet ik op zondagnamiddag werken :)

Geplaatst:

want als zelfstandige moet ik op zondagnamiddag werken :)

Op welke rommelmarkt staat ge vandaag? :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vanavond @BSK??? :)

dinsdagavond? of vrijdag?

Geplaatst:

Ah, ge zijt mijne gebuur momenteel. :)

Ja, zal nog wel effe zijn... tot 12/2016 normaal gezien..

Geplaatst:

Gisteren in Payerne Zwitserland gaan rijden. Toevallig zette een Zwitser daar de tweede tijd van de maand op 0.1 van de beste jaartijd.

Ik lukte ook toevallig de tweede tijd van de maand. Ideale temperaturen voor snelle tijden dus :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gisteren in Payerne Zwitserland gaan rijden. Toevallig zette een Zwitser daar de tweede tijd van de maand op 0.1 van de beste jaartijd.

Ik lukte ook toevallig de tweede tijd van de maand. Ideale temperaturen voor snelle tijden dus :D

Gene gewone gij he ! :)

Geplaatst:

Gisteren dus met de collega's naar Brussels Kart geweest. Eerst 12min kwalificatie en dan 12min race. Telkens in 2 groepen van 10 personen. Ik had alweer het geluk van een koude kart te krijgen  :huh:  maar toch nog dikke 2 seconden sneller dan de 2de die 65kg weegt. Er reed wel wat rond dus was een avontuur om een vrije ronde te hebben :P Kartje trok niet op maar reed voor de rest wel goed.

Dan voor de race gingen de traagste 10 en de snelste 10 samen rijden. Krijgen dus andere kart en wat was dat zeg, achteraan een geklop en getrek dat het geen naam had. Hier scheelde duidelijk iets mee maar gezien er toch geen tegenstand was gewoon verder gereden. Dezelfde tijden rijden als met die koude kart ging wel maar sneller gaan niet :(

De trofee was nog een mooie dus terug een mooi aandenken erbij. Nadien daar nog met heel de groep gegeten.

12096494_10154323546476110_6330525856711

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Leuke trofee inderdaad!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid