Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Allez zenne ze gaan op woensdag weer naar Herselt man man man man

Van dat lijstje dat naar Herselt gaat kan niet iedereen mee op FKI eh @@Jokke_vlo ;)

Geplaatst:

Sommigen zeker wel maar die zoeken uitvluchten :D bwah en ff serieus in de welcome kan echt iedereen meerijden hoor daar zijn er bij die 3 keer op 30 min gedubbeld worden

Geplaatst:

@@Tiep, kan je morgen informeren of eventueel Gl3nn nog kan meedoen?

Dan zijn we max met 12.

Zal morgen nog eens terugbellen voor @@gl3nn. Moest @@Krikkie er niet geraken kunnen @@Polygoon en ik nog wel een newbie meepakken. Dan zijn we ook met 12.

Geplaatst:

Gisteren anders wel leuk avondje op FKI. In welcome slechts een man of 15 ideaal voor first timers. @@Mich reed weer een mooie wedstrijd met een vuilbak van een kart. Gaat met rasse schreden vooruit. Geen foutjes meer bij de start en het belangrijkste constanter. Wederom op een natte piste :)

Persoonlijk twee keer veel geluk met mijn kartjes gehad. @@Cash, normaal altijd goed op nat had blijkbaar minder geluk met zijn kartje. 

Geplaatst:

Sommigen zeker wel maar die zoeken uitvluchten :D bwah en ff serieus in de welcome kan echt iedereen meerijden hoor daar zijn er bij die 3 keer op 30 min gedubbeld worden

Ik voel me niet aangesproken (:D) maar ga dat echt nog wel eens doen! Maar niet op de eerste woensdag van de maand. December ofzo, maat van mij wil ook eens gaan en Fille gaat dan precies ook :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zal morgen nog eens terugbellen voor @@gl3nn. Moest @@Krikkie er niet geraken kunnen @@Polygoon en ik nog wel een newbie meepakken. Dan zijn we ook met 12.

Moest t echt niet meer lukken voor Gl3nn, sta ik mijn plaats wel af hoor ;) er komen nog keren.

Geplaatst:

Moest t echt niet meer lukken voor Gl3nn, sta ik mijn plaats wel af hoor ;) er komen nog keren.

Zot! Zo nauw komt het voor mij ook niet he.

Geplaatst:

Kans dat ik kan is 50%, ik zou er geen probleem van maken ;)

Geplaatst:

@@Cash, normaal altijd goed op nat had blijkbaar minder geluk met zijn kartje. 

In al die tijd dat ik er rij heb ik nog maar 1 keer van kart gewisseld. Waarschijnlijk had ik dat nu woensdag moeten doen,  maar ik kan dat altijd slecht inschatten of het nu aan de kart ligt. Meestal denk ik op zo'n moment dat het aan mij ligt en dat ik zelf maar beter moet doen .

Geplaatst:

Wat een draak van een baan is me dat geworden zeg.

Totaal niet vloeiend, nergens grip,...

Gecombineerd met een kartje waarbij de gasrespons aanvoelt alsof je in een platte drol trapt, geen succes

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Blij dat ik maar één heat heb gevraagd ipv meteen drie.

Was zo al weggesmeten geld

Geplaatst:

Is op veel andere plaatsen zo, eens je je daar wat kan over zetten is het wel een leuk circuit. In kart is in de winter dramatisch. 

Klein, schuiven..... iemand licht die daar in het midden van de baan rijdt is daar altijd snel, lijnen moeten niet :D.

In de zomer met het buitencircuit wel leuk !

Geplaatst:

Is op veel andere plaatsen zo

Zo erg als bij JPR is het iig niet bij:

- HD Kart

- Extreme Kart

- JM Karting Namen

- BS Karting

- Karting Eupen

(En dat zijn dan die waar ik zelf al geweest ben. t schijnt zou het in Anderlecht ook wel ok zijn qua karts?)

En ok, in het bovenstaande lijstje zitten ook kartings waarbij je een wedstrijd kan winnen/verliezen door een mindere kart te krijgen, maar ze rijden tenminste allemaal nog min of meer normaal (al heeft de ene een betere motor en de andere iets betere grip bv).

In Puurs ben ik nog nooit geweest, maar blijkbaar is dat geen groot gemis.

Geplaatst:

Zo erg als bij JPR is het iig niet bij:

- HD Kart

- Extreme Kart

- JM Karting Namen

- BS Karting

- Karting Eupen

(En dat zijn dan die waar ik zelf al geweest ben. t schijnt zou het in Anderlecht ook wel ok zijn qua karts?)

En ok, in het bovenstaande lijstje zitten ook kartings waarbij je een wedstrijd kan winnen/verliezen door een mindere kart te krijgen, maar ze rijden tenminste allemaal nog min of meer normaal (al heeft de ene een betere motor en de andere iets betere grip bv).

In Puurs ben ik nog nooit geweest, maar blijkbaar is dat geen groot gemis.

Ja ik herinner me mijn wedstrijdje op BS Karting, dat was idd heel gelijk qua karts :D 

Eupen liggen de karts even goed ver uit mekaar hoor, vgl met het huidige JPR.

Qua evenwaardige karts heb je HD en Extreme die daar heel goed scoren. Bij Extreme kan je dan weer niet op gewicht rijden. 

Geplaatst:

Interessant mannen. Nooit hard bij stilgestaan eugenlijk [emoji6]

Geplaatst:

Ja ik herinner me mijn wedstrijdje op BS Karting, dat was idd heel gelijk qua karts :D

Ik beweer het tegendeel ook niet. Maar ze rijden tenminste allemaal nog redelijk normaal. 

Geplaatst:

Anderlecht is ok en heel leuke lay out. Niet zo heel makkelijk

Geplaatst:

t schijnt hebben ze daar toffe karts. Kunt daar ene krijgen die naar links draait als ge aan uw stuur naar rechts draait en vice versa :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid