Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb je al Reflex Spray gekocht?

Ideaal tegen de keelpijn.

Averij van gisteren :)

8ef5ea9503b34977a8bc91449859b07c.jpg

Geplaatst:

Heb je al Reflex Spray gekocht?

In hun helm spuiten om de concurrentie misselijk te maken? Nee.

Geplaatst:

Ik ben er juist doorgereden, komende van Aarschot gaat t, komende van Herselt e313 was t afgesloten.

Er is een brug gemaakt naar de parking.

Geplaatst:

Ware zal me er wel correct naartoe leiden zeker?

Geplaatst:

Ware zal me er wel correct naartoe leiden zeker?

Gewoon net voor de versperring parkeren en te voet gaan, is echt niet ver.

Geplaatst:

Ik vertrek hier rond 19u15. Rij er ongeveer een uurtje op. 

Geplaatst:

Ik vertrek om kwart voor richting Affligem om @ op te laden. Zie wel dat Brussel vast zit dus ik hoop dat dat binnen een uurtje opgelost is.

Geplaatst:

Leuke eerste keer op Herselt voor mij ! Het was plezant mannen, wil hier zeker nog komen :)

Geplaatst:

Vond het ook plezant en was content met de tijden. Was wel serieus moe al heb een loodzware week op het werk.

De miata nog 2 keer scheef gezet :inlove:

Geplaatst:

Net thuis! Toch 1u20 nog onderweg geweest want ik moest nog 5 minuten tanken :D Maar zeker de moeite waard, was plezant! 

Geplaatst:

Wie was daar met die mx5 met vierkante nummerplaat? Ben ik nog voorbij gegaan op de E314. Dat is nu al de 2e keer dat mij dat daar gebeurt in Herselt. Vorige keer was met Jokke. Gelijktijdig van de parking rijden, Waze volgen, 160 op de snelweg rijden en dan na X minuten iemand tegenkomen die blijkbaar een veel snellere weg heeft genomen.

Geplaatst:

Wie was daar met die mx5 met vierkante nummerplaat? Ben ik nog voorbij gegaan op de E314. Dat is nu al de 2e keer dat mij dat daar gebeurt in Herselt. Vorige keer was met Jokke. Gelijktijdig van de parking rijden, Waze volgen, 160 op de snelweg rijden en dan na X minuten iemand tegenkomen die blijkbaar een veel snellere weg heeft genomen.

Jij was toch die F20 met xenons he? Jij bleef lang volgen, Herselt voorbij?!

Geplaatst:

Ja da klopt. Geen idee jong. Ik ben daar na de werken naar links gestuurd, ik ken daar de weg niet :)

Geplaatst:

Ja da klopt. Geen idee jong. Ik ben daar na de werken naar links gestuurd, ik ken daar de weg niet :)

Na de werken naar links door zo een heel smal baantje in de totale duisternis? Was bij mij toch het geval, Waze weet toch steeds te verassen bij het kiezen van de weggetjes :D

Geplaatst:

Nee niet recht over de karting :D Ik heb het volgende baantje gepakt :D

Geplaatst:

Jij was toch die F20 met xenons he? Jij bleef lang volgen, Herselt voorbij?!

Dat was Tato

Geplaatst:

Nee niet recht over de karting :D Ik heb het volgende baantje gepakt :D

Ah, bij mij was het verder. Waze maar opgezet als we daar al voorbij waren. 

Geplaatst:

@@Lotuzzz Jij hebt op 'n moment, aan een rotonde de 3de afslag genomen, @@Fille, @@gl3nn en ik de tweede afslag.

Dat was Tato

Waarschijnlijk wel.

Geplaatst:

d5813ce8c146ada5480b4490a38a528e.jpg

3dd32573b79f6a76fc5eeb3b275ea75c.jpg

Het gat met de top 3 was groot vandaag! 'k Heb nog een pakje werk... Moet strakker en minder slordig. Maar 't was tof met Autominded heats only!

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

@@Lotuzzz Jij hebt op 'n moment, aan een rotonde de 3de afslag genomen, @@Fille, @@gl3nn en ik de tweede afslag.

Waarschijnlijk wel.

Juist!

Fuel heeft een erg gelijkaardige 1.

Geplaatst:

Niet lager geraakt als 35,5. Lichte teleurstelling maar het was heel plezant!

Geplaatst:

Niet lager geraakt als 35,5. Lichte teleurstelling maar het was heel plezant!

Niveau was best hoog!

Geplaatst:

Maar 't was tof met Autominded heats only!

Da is!

Ook al is dat geen garantie op geen botsingen, *kuch* *ahum*.

Hopelijk heeft het "slachtoffer" er morgen niet te veel last van.... lang leve mijn ribbeschermer .... en mijn excuses.

Geplaatst:

Ikke

Geplaatst:

34.661 voor een eerste keer Herselt, ben tevreden! Kan vandaag wel mijn rechterknie amper plooien :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid