Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oh yes. :inlove:  :inlove:  :inlove:

attachment.php?attachmentid=953444&stc=1

attachment.php?attachmentid=953446&stc=1

Waar denk je dat ik mijn inspiratie, van een paar posts terug, had gehaald   :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Pas als de GC er is, is de M4 tof.

Best dat mijn eega niet zo beïnvloedbaar is of ik had al een bestelbon met leasing getekend.

Geplaatst:

Best dat mijn eega niet zo beïnvloedbaar is of ik had al een bestelbon met leasing getekend.

<br /><br />Eega. Doe jij veel kruiswoordraadsels of zo?
Geplaatst:

<br /><br />Eega. Doe jij veel kruiswoordraadsels of zo?

Neen maar 'wuf' vind ze niet zo leuk.

Geplaatst:

<br /><br />4GC<br /><br />Kerel. :inlove:
Geplaatst:
Oh yes. :inlove::inlove::inlove:

attachment.php?attachmentid=953444&stc=1

attachment.php?attachmentid=953446&stc=1

My config :inlove: fuck dat flets yukmarina schijtblauw!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
M3

M3 coupe

Ik zou echt badges switchen!

Geplaatst:

M3 coupe

Ik zou echt badges switchen!

Ik ben geen badge-man, maar what a brilliant idea. :D

Geplaatst:

Echt toch? En dan foto's overal online verspreiden, op fora e.d. En dan hopen dan velen dat doen.

Njah, BMW zal toch maar mooi z'n schouders ophalen, zeker? :(

Geplaatst:

Ik plak daar onmiddellijk M3 op, op die "M4"

idem, was wat ik bedoelde, dus

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat is er verkeerd met M4?

Geplaatst:

Dat interieur is inderdaad stukken beter helemaal in het leder. Maar wat kost dat?

Ik vrees dat je daardoor de wagen echt erg duur begint te maken dat hij in de buurt van een 5 reeks komt qua prijs.

Geplaatst:

Zo'n vollederen interieur zal al snel 6k euro kosten. Met zo'n opties ga je snel richting 100k euro gaan komen als brutoprijs. 

Geplaatst:

Ja, OK, dat Yas Marina blauw is écht niks voor mij. Veel te flets, te weinig diepgang. Ik snap wel dat dat nu in is, 't oogt immers sportief en 't is zeer opvallend.

Geplaatst:

Wat is Yas Marina blauw?

Geplaatst:

Dat blauw van de auto op die laatste 2 foto's (Erprobungsfahrzeug). De kleur heet zo.

Genoemd naar http://www.yasmarinacircuit.com en BMW doet dat al jaren, denk maar aan Indianapolis rood metallic, Estoril blauw metallic, Phoenix geel metallic, Le Mans blauw metallic, Laguna Seca, Imola rood, Kyalami oranje metallic, Avus blauw metallic, Silverstone metallic, Evergreen, ... (ik vergeet er ongetwijfeld nog een pak).

Geplaatst:

Hoeveel kost een M5?

Geplaatst:

Het prijsverschil ligt in de buurt van 30.000 EUR. Als je de M3 berline met "automaat" neemt (standaard op M5) is het nog altijd een goeie 25.000 EUR. Met opties kom je dan bijvoorbeeld op 90.000 EUR, waarvoor je nog geen M5 hebt ... en een M5 met opties springt zo voorbij de 120.000 EUR. 't Is dus niet verkeerd om te stellen dat een M5 makkelijk 1/3e meer kost dan een M3.

En dan spreken we enkel over aanschaf. Van zodra je er inschrijving en gebruik bij betrekt, loopt het verschil nog meer op (logisch ook, playing = paying).

Geplaatst:

Ja, OK, dat Yas Marina blauw is écht niks voor mij. Veel te flets, te weinig diepgang. Ik snap wel dat dat nu in is, 't oogt immers sportief en 't is zeer opvallend.

het lijkt bijna op de uni-kleuren van de jaren stillekes. het is een kleur dat me koud laat.

Geplaatst:

wel een rare rage om de voegwoorden en lidwoorden fout te schijven bij het woord kleur

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid