Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4


B3noît

Aanbevolen berichten

ik zou 'm met SMG nemen, denk ik, nu 't geen atmo motor meer is

 

alhoewel ... twijfelgevalletje ... zo'n manuele bak, voor mij toch altijd nog een pluspunt in een sportkar

maar dan moet die throttle blip functie uitschakelbaar zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou 'm met SMG nemen, denk ik, nu 't geen atmo motor meer is

 

alhoewel ... twijfelgevalletje ... zo'n manuele bak, voor mij toch altijd nog een pluspunt in een sportkar

maar dan moet die throttle blip functie uitschakelbaar zijn

 

ochja volleder en met verlicht logo heeft een smg wel meer een sporty karakter neen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ochja volleder en met verlicht logo geeft een smg wel meer een sporty karakter neen?

even gecorrigeerd

en neen :D

dat eerste geeft hem (voor mij) wel meer karakter, geen sporty karakter maar een edel karakter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen details!

 

Ik heb al 100 pag's product essentials. Heerlijk leesvoer :inlove:

 

Zij die een handbak willen "omdat je dan alles zelf kan/mag/moet doen" --> het ding heeft een blip-functie bij het terugschakelen :( (maar zal je vermoedelijk wel uit kunnen schakelen). Wel cool: manuele bak met dry sump en carbon syncro's ... zal dus wel beestig schakelen, lijkt me.

Bij de SMG is er een "smokey burnout" functie :fp:

 

Dat logootje op de zetels? Verlicht. Show must go on.

 

Smokey burnout functie is ook al beschikbaar op M5 en M6 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

M4 in Sakhir Orange met Silverstone full leather en carbon inleg graag.

 

Of Silverstone met Sakhir Orange full leather en carbon inleg.

 

Of Austin Yellow met Sakhir Orange full leather

 

Dromen :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mij maar een F80 M3 in het Azuritschwarz met Amarobraun binnenin :inlove:

azuurzwart = sowieso top. Dat bruin ken ik ni, is dat licht of donker?
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou 'm met SMG nemen, denk ik, nu 't geen atmo motor meer is

 

alhoewel ... twijfelgevalletje ... zo'n manuele bak, voor mij toch altijd nog een pluspunt in een sportkar

maar dan moet die throttle blip functie uitschakelbaar zijn

 

Zit daar geen DKG in?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@@The Swede Euh, ik verwees al naar een serieuze impact naar beneden he. Eerder was sprake van 227 gram, wat een kleine 11000 VAA betekent. Als er maar 190ish CO2 uitstoot is, zakt de VAA substantieel. Daarbij, ipv 50% van 7500 (die 350pm) te betalen privé, betaal ik wel 34% vennootschapsbelasting op dat bedrag na een rekening courant shuffle. Batje!

 

Die moogt ge mij altijd eens uitleggen, want ik snap niet hoe ge daar beter van wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mij maar een F80 M3 in het Azuritschwarz met Amarobraun binnenin :inlove:

 

Held. :inlove:

 

Ik mis een aantal substantiële kleuren bij de M3. Klassiek zilver, spacegrau, carbonschwarz,… En vanbinnen bruin leder.

 

Individual of Sonderwunsch dan maar.

 

Maar wat een extreem vette auto voor de rest!

 

Persoonlijk ben ik wel meer een coupé-man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die moogt ge mij altijd eens uitleggen, want ik snap niet hoe ge daar beter van wordt.

 

wat BMWMB zegt + je kan gewoon je geld wat langer bij je houden

 

Je kon toch al op voorhand voorspellen dat 227 CO2 onrealistisch is voor BMW uit een drieliter? :)

 

niet over nagedacht, verwees gewoon naar die 227 uit een post hoger in dit topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wel. Als je het gewoon bij je loon laat bijtellen als VAA, dan betaal je over 3 jaar ook nog eens sociale lasten op dat bedrag.

 

Eh?? En als je het netto betaalt is het "gratis" ofzo?

 

Als je 100 euro bruto VAA moet kan je 2 dingen doen:

 

je telt 100 euro fictief bruto bij je loon --> je betaalt op die 100 euro belastingen /  soc. bijdragen = kost je dan 55 euro netto ofzo (of je geeft jezelf een bruto loonsverhoging van 100 euro om het resultaat in je netto privé portemonnee op 0 te hebben)

 

Je kan ook 100 euro van je NETTO geld aan je vennootschap betalen. Maar om dat laatste te doen moet je die 100 euro netto wel hebben, en die kost aan je vennootschap 250 euro bruto.

 

Dus

geval 1:

je keert je 100 euro bruto meer uit en daarvan wordt alles gebruikt om je VAA te dokken. Kost aan je vennootschap: 100 euro

 

geval 2:

Je keert je 250 euro bruto uit, dat wordt 100 euro netto privé en die geef je terug af aan je vennootschap. Kost aan je vennootschap: 150 euro

 

 

Nu mag @@ICM mij eens uitleggen waarom dat laatste interessanter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat je kan doen in het laatste geval is dat netto betalen via rekening courant zaakvoerder. Maar dat is uiteindelijk ook uitstel van executie want als je daar schulden opbouwt naar je vennootschap toe moet je op die schuld ook nog eens een VAA betalen van 8.5% op jaarbasis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid