Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oh yes. :inlove:  :inlove:  :inlove:

attachment.php?attachmentid=953444&stc=1

attachment.php?attachmentid=953446&stc=1

Ja, enkel nog ramen tinten en toch maar een meerspakige velg...
Geplaatst:

WTF zou je ramen tinten op zo'n klassieke, stijlvolle berline?!? Zo breek je de auto z'n drie volumes in twee. Dat trekt op geen hol.

Ja, 't is momenteel wel in en cool en stoer (hoe donkerder hoe liever), en het heeft zeker z'n nut (als je vaak kleine kindjes vervoert op de achterbank b.v., maar de optionele zijdelingse gordijntjes doen ook hun werk) ... maar zoiets op een berline is voor mij een teken van no taste. :oops:

Op een break kan ik dat nog begrijpen, omdat daar dan 2/3e van het glasoppervlak getint is. En in een break vervoer je soms wel eens een pak materiaal dat je liever aan het zicht onttrekt, zoals een shitload aan duikmateriaal of een DJ-set met boxen en licht, en zo.

Geplaatst:

dan nog : enkel de achterste ruiten of koop een goede doprollo (als dat nog bestaat : zijn nu 2 aparte rollo's geworden)

Geplaatst:

Het is dat "enkel de achterste" wat ik zo lelijk vind. Dat breekt de auto in twee, breekt de lijn, maakt het geheel niet meer homogeen. Er zijn er die dat kopen voor de looks... Mjah, we discuteren niet over smaken zeker? Volledig verduisteren, zoals in Frankrijk mag, is visueel alvast een pak beter. Over de graad van verduistering kunnen we dan ook nog een boomke opzetten.

Ge gaat in uwe voorgevel van uw huis toch ook niet links andere kleur glas steken dan rechts?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

ik vind de voorruit in een donkere tint zo lelijk. Dat past imo totaal niet. Zo enkel die achterste zijruitjes (en achterruit) puur uit praktisch oogpunt. Al zie ik het liever zonder verduistering. Warmtewerend glas erin en gaan. Zo ziet de auto er lichter uit.

Geplaatst:

Voorruit mag ook in F niet dacht ik. En voor de rest: inderdaad, exterieur en interieur kunnen een prachtige combinatie vormen, they enhance each other. Zoals bij die Individual M3. Dan moet je dat niet half weg gaan stoppen, vind ik. Trekt op de ballen.

• Vind ik leuk 1
Gast caoimhin
Geplaatst:

gTa heeft overschot van gelijk. Op een break (of wannabe break) kan het, op berline / coupé is het uit den boze.

Geplaatst:

Ik zou het willen voor het nuttige niet voor het al dan niet mooi zijn...

Geplaatst:

koop een rollo en klasseer beter.

Geplaatst:

Ik heb geen problemen met getinte ruiten...

Geplaatst:

In de US is er een firma die "rollo's" achteraf levert voor de meeste modellen, met zo'n rubberen klikrand. Dat vind ik wel nog passen!

Geplaatst:

Klopt! Een Zweedse firma ook, heb hier ooit nog eens de link geplaatst voor die voor een E61. Herinner me een rode E61 met M Pack op die foto's. Zeldzaam!

Geplaatst:

attachment.php?attachmentid=955496&d=138

Pfoewaaah. Quel animal!

Als touring, BMW pleeeease, als touring!!

Geplaatst:

Wow, zo onwaarschijnlijk dik. Zeer knap zo in 't wit.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik vind het erover, als men zou zeggen dat het van ac schnitzer was zou ik het geloven.

Geplaatst:

Achteraan is het erover, ziet er onnatuurlijk uit omdat het zo overdreven is, precies een widebody kit.

Geplaatst:

als je dat nu vergelijkt met zijn voorgang kan je toch maar 1 ding zeggen: weg stijl

0032-0.jpg?rev=0

Als het dan qua rijden ook nog tegenvalt zoals de rest van de nieuwe generatie M producten is het voor mij een totale flop. Dat heeft niks meer van wat de vorige generaties M3 (en andere M's) zo mooi maakt. De E90 M was echt een parel van een auto, qua looks, concept, rijgedrag en motor. De F30 lijkt mij tot nu toe gewoon een 335i van ac schnitzer.

Geplaatst:

Is ook al verkocht zeker ondertussen?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind de velgen die BMW de laatste tijd uitbrengt voor de M modellen echt waanzinnig knap. Vooral die op de M3/4 en M6

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid