Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

attachment.php?attachmentid=959540&d=138

attachment.php?attachmentid=959541&d=138

attachment.php?attachmentid=959542&d=138

attachment.php?attachmentid=959543&d=138

attachment.php?attachmentid=959544&d=138

attachment.php?attachmentid=959545&d=138

attachment.php?attachmentid=959546&d=138

attachment.php?attachmentid=959547&d=138

attachment.php?attachmentid=959548&d=138

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Godverdomme ge komt ni toe met enkel de type-aanduiding op bootlid te vervangen door "M3", ge moet nog die dingeskes van de kieuwen ook vervangen! :rolleyes:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Godverdomme ge komt ni toe met enkel de type-aanduiding op bootlid te vervangen door "M3", ge moet nog die dingeskes van de kieuwen ook vervangen! :rolleyes:

Of je kan het ook laten rusten en accepteren dat een M3 Coupe niet meer bestaat  ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Of je kan het ook laten rusten en accepteren dat een M3 Coupe niet meer bestaat  ;)

Nooit! :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

1240141152462.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Awel die M4 kan ik smaken zie, de gewone 4 reeks vond ik niet helemaal geslaagd, maar ben nu wel heel benieuwd naar de M3 en M4 IRL te spotten.

Geplaatst:

Toch jammer van die bumpers vind ik. Misschien dat het in een donkere kleur minder opvalt.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Voor mij moet die diffusor tussen de uitlaten in het carbon, of in ieder geval zwart. 

Geplaatst:

Toch jammer van die bumpers vind ik. Misschien dat het in een donkere kleur minder opvalt.

Sowieso. Maar de dikke wielkasten vallen dan ook minder op :(

Geplaatst:

Wuk?!?

Nooit! :D

What he said!!!

1240141152462.jpg

't Zal wel zijn!!! Tiet bloot op de barricades, strijden om de teloorgang van de M3 (met 2 deuren)!!!

:D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Wuk?!?

What he said!!!

't Zal wel zijn!!! Tiet bloot op de barricades, strijden om de teloorgang van de M3 (met 2 deuren)!!!

:D

Eug%60ene_Delacroix_-_La_liberte_guidant

Geplaatst:

Ja die ja!

Zzd, nadat ze haar geul heeft gewassen van al dat slagveldstof.

Geplaatst:

Gij zijt just de vrouw van Sinterklaas. :D

Gaat deze op het salon in Brussel staan?

Ja, achter de schermen. Enkel met een uitnodiging kom je daar terecht. Ik heb de mijne al op zak. :)  Voor u mag dat toch ook geen probleem zijn. Gewoon stoppen bij een BMW-verdeler en zeggen dat je uwe wil inruilen voor een nieuwe.

Geplaatst:

Ik denk dat ik die uitdrukking niet ken. :D

Geplaatst:

Awel, zeurpiet.  :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Lol!

Ik kan perfect leven met 't feit dat dat ding M4 heet, hoor. Ik heb au fond niks tegen die 4, bij geen enkel model. Maar ik zou het bij de mijne (mocht ik dat hebben) wel doen, denk ik. Alleen al om ambetant te doen. :D

Geplaatst:

Nu enkel nog een frontlipje er op kleven

Geplaatst:

Ik zie dit nog in de optielijst van de m4 komen: [  ] zonder type aanduiding     0 EUR

[  ] type aanduiding m3           250 EUR

:P

Geplaatst:

Gaat deze op het salon in Brussel staan?

Ja, achter de schermen. Enkel met een uitnodiging kom je daar terecht. Ik heb de mijne al op zak. :)  Voor u mag dat toch ook geen probleem zijn. Gewoon stoppen bij een BMW-verdeler en zeggen dat je uwe wil inruilen voor een nieuwe.

Niets achter de schermen. M3 en M4 staan gwn op het salon bij de andere M-modellen. In de closed room staat er iets veel exclusiever, alle toch op dit moment :)

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid