Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

carbon... maar ik twijfel nog.. Ik zou ongeveer nog een week veranderingen kunnen aanbrengen, daarna gaat de bestelling vast.

Op een zwarte zou ik toch sterk twijfelen om toch het schuifdak te nemen gezien het carbon dak bijna niet opvalt.

Geplaatst:

glaciersilber ofzo?

toevallig het kleurtje dat ik gisteren op een 4sedan geconfigureerd had.

4 SEDAN????

Geplaatst:

ja voor mij is dat een sedan of grancoupé zoals ze zelf mooi omschrijven zeker.

Geplaatst:

Op een zwarte zou ik toch sterk twijfelen om toch het schuifdak te nemen gezien het carbon dak bijna niet opvalt.

ik weet het maar toch... 

Geplaatst:

ik weet het maar toch... 

I know what you mean. :)

Geplaatst:

Blijft een vreemde sound.. Ik wacht tot ik het irl eens hoor.

Verder wel een dikke kleur in het zonlicht precies, moet mijn mening wat bijstellen.

Geplaatst:

het begint toch te kriebelen... benieuwd naar de eerste tests.

Geplaatst:

Van binnen klinkt ie belachelijk goed, maar dat zal te danken zijn aan die sound generator. Van buiten af hoor je die nu zo typische prot van een automaat + benzineturbo, de Alpina B3 klinkt in dat opzicht veeeel beter!

De nieuwe kuipstoelen zijn wel fantastisch, zowel qua zithouding als de looks zelf, ze zien er zo licht en fijn uit! De algemene stance van die kar is ook fantastisch, ziet er echt vet uit. Het voelt niet aan als de zoveelste Mpack, Sline of AMG uitvoering.

Seriously impressed!

Geplaatst:

Van binnen klinkt ie belachelijk goed, maar dat zal te danken zijn aan die sound generator. Van buiten af hoor je die nu zo typische prot van een automaat + benzineturbo, de Alpina B3 klinkt in dat opzicht veeeel beter!

De nieuwe kuipstoelen zijn wel fantastisch, zowel qua zithouding als de looks zelf, ze zien er zo licht en fijn uit! De algemene stance van die kar is ook fantastisch, ziet er echt vet uit. Het voelt niet aan als de zoveelste Mpack, Sline of AMG uitvoering.

Seriously impressed!

Welkeen zou jij prefereren simonischman, M3 of M4?
Geplaatst:

M3, de 4deurs vind ik mooier en praktischer. Ook bij de E90 en nu is 't niet anders. De achterkant komt echt nog breder uit.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Die driving scene video's van BMW zijn altijd zo slaapverwekkend :lol:

Maar wat een kar :inlove: den die kleurencombinatie vind ik super!

Voor mij met stalen remmen, graag, en dan rode remzadels ipv die voze blauwe.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid