Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat klonk de E90 M3 toch zalig  :inlove:

http://www.abhd.nl/video/bmw-m3-sedan/

Ja, maar van een V8 in een M3 was ik al van in het begin niet echt fan. Dat is wel een heel stuk bijgedraaid achteraf. Qua sound vind ik een E36 of E46 (al dan niet aftermarket) nog altijd het vetst, en incl. airbox, tja.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

UW1_3326.jpg

UW1_3289.jpg

:inlove: :inlove:

Geplaatst:

Superknappe zetelbekleding, ook.

Geplaatst:

Mean ///Machine. :inlove:

UW1_2950.jpg

Thats the one I ordered....

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

ja man da blijft mooi gaan hé :)

Geplaatst:

Welke bekleding is dat? Ziet er echt prachtig uit!

Geplaatst:

Welke bekleding is dat? Ziet er echt prachtig uit!

Standard combo leder/stof.

Carbon inleg als optie.

Geplaatst:

Zou graag zo eens een hele zetel zien!

Geplaatst:

Het eerst wat ik zou doen moest ik me zo'n kist kopen, is die fiche uittrekken, bah.

Echt, rij eerst een met die kar, er is niets mis met de sound, zelf al is het misschien niet 100% echt ...

Geplaatst:

Superknappe zetelbekleding, ook.

idd eindelijk dat lelijk blauw weg.

Geplaatst:

Echt, rij eerst een met die kar, er is niets mis met de sound, zelf al is het misschien niet 100% echt ...

Ik ben al een keer meegereden met de M135i van Alexx, en vond het daar ook al niks. Terwijl er met die sound niks mis is, maar het is fake, dat stoort me. Maken ze nog veel karren nieuw met een echte badass intakesound? Met uitsterven bedreigd denk ik met al die turbo's.

Geplaatst:

Voila, daar zijn we er al mee, beleving van de motor is teleurstellend, wat ik al verwachtte.

Begrijp me niet verkeerd, die kist zal beestig rijden, en de hooligan kunnen uithangen (:inlove:), maar het "magische" wat ze vroeger konden met hun blokken in een M is precies sinds de E92 M3 een beetje verloren gegaan. Sinds de F10 M5 dus.

Geplaatst:

Voila, daar zijn we er al mee, beleving van de motor is teleurstellend, wat ik al verwachtte.

Begrijp me niet verkeerd, die kist zal beestig rijden, en de hooligan kunnen uithangen ( :inlove:), maar het "magische" wat ze vroeger konden met hun blokken in een M is precies sinds de E92 M3 een beetje verloren gegaan. Sinds de F10 M5 dus.

Voila, meer dan dat, ik zou het nooit moeten hebben. 435d FTW!!!!

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Nooit moeten hebben, zo ver ga ik niet gaan :D

Geplaatst:

Ik ben al een keer meegereden met de M135i van Alexx, en vond het daar ook al niks. Terwijl er met die sound niks mis is, maar het is fake, dat stoort me. Maken ze nog veel karren nieuw met een echte badass intakesound? Met uitsterven bedreigd denk ik met al die turbo's.

vreemd want ik heb onlangs naast een 135i gestaan en die brabbelde serieus in stationair draaien. toen hij vertrok klonk die ook goed zwaar. geen amg sound maar verdekke toch niet slecht.

hij is van de buurt denk ik, want heb hem gisteren weer horen voorbij komen. als ik hem eens spot zal ik vragen of hij nog standaard is

Geplaatst:

Voila, meer dan dat, ik zou het nooit moeten hebben. 435d FWD!!!!

Een FWD ?? :o

't gaat de verkeerde kant op met BMW :P

Geplaatst:

Doet mij nog steeds weinig, voor- en achterbumper zijn ronduit lelijk en de aflopende snuit is zoals bij de gewone modellen te afgerond langs zijprofiel. Om over de sound nog maar te zwijgen en al die elektronica en nepgeluidjes die er bijhoren, nee ik denk niks voor mij. Voor dat geld kocht ik 4 verschillende, echte M's.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

vreemd want ik heb onlangs naast een 135i gestaan en die brabbelde serieus in stationair draaien. toen hij vertrok klonk die ook goed zwaar. geen amg sound maar verdekke toch niet slecht.

hij is van de buurt denk ik, want heb hem gisteren weer horen voorbij komen. als ik hem eens spot zal ik vragen of hij nog standaard is

Ik zei intakesound he, uit de uitlaten komt er bij zo'n M135i wel een beestig geluid :D Eén van de weinige blokken algemeen waarbij je heel weinig turbogeblaas hoort, dus dat zit echt goed.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid