gewoon ik 8.349 Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Was leutig. Ik heb ervan genoten. Desje reed goed,ze rook ook goed naar naft. Sorry voor de mensen na mij. Hilarisch was het om zoals @@dragonfly zei, het treintje na mij te zien. Hoe zou het toch komen dat iedereen ongeveer op hetzelfde moment toekwam op het rustpunt Bedankt @@dragonfly voor de goede co-pilotage. Het was aangenaam. @@PJH merci voor de rit 1 Quote
Phil 12.492 Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Wat een topdag, nog eens chapeau voor de organisatie. @@PJH En blij dat ik deze keer wel een auto had waarmee ik kon volgen. Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 blij dat er verder geen problemen meer zijn geweest met de politie. Spreek vooral voor jezelf 3 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 20 april 2014 Auteur Geplaatst: 20 april 2014 Ik ben MOE. Slaaptijd zZzzZz 1 Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 "Folgende keejr organiesere jullie je rondritje maar lekker in Belgiejuh!" 8 Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Spreek vooral voor jezelf @@RRD zal de foto van onze meeting met de pliesie nog wel posten. Quote
NA_T 6 Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Heel erg leuke rit gehad! Enorm knappe baantjes met supergoed roadbook.. chapeau! Quote
nls 74 Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Topdag! Heerlijke baantjes, goede sfeer, zalig weer, ... Helemaal goed! PJH, nogmaals enorm bedankt voor de toporganistie! Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 ik had gehoord dat er iets was met de politie, maar niemand wist van iets. Wat is er gebeurd? Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 ik had gehoord dat er iets was met de politie, maar niemand wist van iets. Wat is er gebeurd? De "wouten" hebben een straat afgezet en een groepje ingesloten. Denk dat jullie ook voor die groep reden aangezien je voor mij weg was aan de tussenstop. Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Zalige baantjes, mooi weer, dikke kisten, meer moet dat niet zijn Merci PJH en deerne, Asserti,... voor de organisatie, meer van dat. Hopelijk heeft @@gewoon ik zijn GoPro ook naar achter gericht toen hij heel het pak onder zijn hoede nam Zalig om te zien. Leuke eerste kennismaking ook met @@tato Dankzij co-piloot @@TCT bijna niet verkeerd gereden, instructies rally-style en hij is geen enkel moment ziek geworden, ideaal Na de tussenstop zijn we wat vroeger vertrokken om ons eigen tempo wat te kunnen rijden, en toen was het echt genieten. Tijd voor een Eifel-editie @@PJH 3 Quote
Dellie 108 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Fijn dat je het zo goed georganiseerd hebt PJH. Echt wel de mooiste wegen uitgezocht en een duidelijk roadbook gemaakt. De roadbook mocht wel iets moeilijker zodat de copiloot ook een uitdaging had. Maar dat is een afweging die je moet maken natuurlijk. In het treintje rijden was inderdaad niet zo fijn, maar als je je even aan de kant zet dan was dat ook opgelost. Quote
RubenV 16 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Ondanks het feit dat ik gisteren niet mee kon rijden met de rondrit toch even gaan kijken aan de start. Mooie opkomst! Uiteidenlijk rond 14u vertrokken samen met het groepje van RRD, Alexis, Asserti,... Blijkbaar was het begin van het roadbook hetzelfde als de weg naar Antwerpen @@Asserti, jij flashte nog naar mij, was dat om duidelijk te maken dat het roadbook rechtsaf ging of omdat er een mobiele flitser stond? Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 De "wouten" hebben een straat afgezet en een groepje ingesloten. Denk dat jullie ook voor die groep reden aangezien je voor mij weg was aan de tussenstop. Jup. Wij zijn bij de eerste geëindigd. @wax-it moest blijkbaar een extra stop inlassen Quote
Wouterr 882 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Fantastische dag gehad, schitterende organisatie @@PJH! Dat 2002'tje is zalig voor dit soort ritten, zeker niet traag en je moet er je aandacht ook constant bijhouden (vooral in de remzones dan) Nog eens bedankt aan Mayo ook voor het samen rijden, steeds een leuk zicht in de achteruitkijkspiegel Na de Italiaanse afsluiter (bedankt @@Miss wax-it) nog snel even getankt en daarna al aan het nagenieten op weg naar huis, zalig 2 Quote
ScoobySteve 866 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Zowaar niet moeten gaan tanken, Renault Quote
Wouterr 882 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Zowaar niet moeten gaan tanken, Renault Hoe luid is dat ding trouwens, zalig Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Ondanks het feit dat ik gisteren niet mee kon rijden met de rondrit toch even gaan kijken aan de start. Mooie opkomst! Uiteidenlijk rond 14u vertrokken samen met het groepje van RRD, Alexis, Asserti,... Blijkbaar was het begin van het roadbook hetzelfde als de weg naar Antwerpen @@Asserti, jij flashte nog naar mij, was dat om duidelijk te maken dat het roadbook rechtsaf ging of omdat er een mobiele flitser stond? Omdat we niet wisten dat je terug doorging. Quote
RubenV 16 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Omdat we niet wisten dat je terug doorging. Vermoede al zoiets! Ik was eigenlijk per ongeluk in jullie groep terecht gekomen. Toch bedankt voor het waarschuwen! Quote
RubenV 16 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Waar stond er een mobiele flitser [emoji15]Geen op de route voor zo ver ik weet, geen paniek Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Zowaar niet moeten gaan tanken, Renault Wij zijn in oudenaarde vertrokken met een bijna volle tank en zijn terug thuis gekomen met een rijbereik van 50 km zonder te tanken Mini JCW Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Jup. Wij zijn bij de eerste geëindigd. @wax-it moest blijkbaar een extra stop inlassen Wij hebben de toren beklommen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.