Ga naar inhoud

Mercedes A45 AMG


Gast caoimhin

Aanbevolen berichten

Tijdje geleden heb ik een witte, met rode accenten en een zwarte streep over dak en motorkap, gezien met het 'aeropakket?'. Je ziet zo wel veel beter dat het de amg versie is, en het ziet er minder overdreven uit dan op foto, maar ik zou hem toch altijd zonder nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb horen vertellen dat geen enkele carossier zo'n matte lak kan herschilderen. Als je dus een schade moet laten herstellen, dan moet deze A terug naar het fabriek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb horen vertellen dat geen enkele carossier zo'n matte lak kan herschilderen. Als je dus een schade moet laten herstellen, dan moet deze A terug naar het fabriek. 

 

Dat klopt niet.

 

Denk dat @@Jokke_vlo dat kan bevestigen. Volgens mij is dit dezelfde kleur als op zijn E AMG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdje geleden heb ik een witte, met rode accenten en een zwarte streep over dak en motorkap, gezien met het 'aeropakket?'. Je ziet zo wel veel beter dat het de amg versie is, en het ziet er minder overdreven uit dan op foto, maar ik zou hem toch altijd zonder nemen.

 

Edition one is dat.

Je wil niet weten wat dat pakket moet kosten. 8K geloof ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier was blijkbaar nog geen topic over? Dan maken we er één! :D

 

11168220226_9831c216c3_o.jpg

Lekker lekker lekker..... maar die klote aandrijving, miljaarde toch. Als ze dat rwd biased brengen zou ik direct eentje willen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kleine opmerking en discussie waard. Ir_fuel gaat nu op mijne kop zitten, maar goed.

 

Met de A (dieseltje) heb ik wel eens gereden, en op het salon de A, CLA en GLA bekeken samen met een vriend die ook effectief koopt.

 

Zowel in de A als CLA is er echt geen plaats achterin, je kan er eigenlijk zo goed als een twee zit van maken, met mijn vrij normale 1m84 is het onmogelijk achterin plaats te nemen (waarbij de CLA nog slechter dan de A scoort), en de conclusie was dat die A en CLA eigenlijk net te klein zijn.

 

Dat ligt anders bi de GLA, die is net goed geproportioneerd. Gezien het feit dat dit wagentje imo geen trackday ding is, maar een vlotte snelle wagen voor daily gebruik en boerenbaantjes genot...... vonden wij de GLA eigenlijk de betere keuze.

 

Staat niet heel veel hoger op zijn poten, ziet er lekker uit, heeft voldoende ruimte. Ik zou bij een aankoop in deze categorie wagens wachten op de eerste deftige tests van de GLA AMG. Als ik het zo bekijk gaat dat nog heel goed op de baan liggen en zonder badge een geweldige leuke sleeper zijn.

 

Dit alles met in het achterhoofd dat je dit niet gaat zien als een (sporadisch) trackday toy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Ik kan in de A perfect achter mezelf plaats nemen, met nog voldoende ruimte voor mijn benen. Ben wel maar 1m78 en alles in de "juiste" proporties (dus geen hele lange benen met een kort bovenlichaam bv). In de CLA komt mijn hoofd tegen het dak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het gemak mag deze hier dan bij staan? :)

 

Staat imo niet echt hoog op zijn poten dus, echt benieuwd hoe die zich gaat gedragen. 

 

concept-gla45-amg-14-1.jpg

 

introAngleOnly.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb horen vertellen dat geen enkele carossier zo'n matte lak kan herschilderen. Als je dus een schade moet laten herstellen, dan moet deze A terug naar het fabriek. 

 

Matte lak herschilderen is quasi niet te doen zonder kleurverschil. Het is erg moeilijk de mattering juist te krijgen en dan hangt de kleur onder verschillende lichtomstandigheden nog eens af van onder welke hoek het gespoten is en op welk manier (elke spuiter heeft een unieke "hand" zoals ze zeggen).

Het komt er meerstal op neer dat je bijna de hele wagen moet herspuiten om kleurverschil te vermijden.

 

Daarnaast is elke kleine schade meteen herspuiten. Dwz. krasje => herspuiten , vogelpoep => herspuiten, ingebrande vliegjes => herspuiten, ...

 

Ik zou het dus niet aanraden en als je de look van een matte wagen wil is wrappen wel een goeie optie. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Schoon kar, Kevin. Hebben ze dat ook in een andere kleur als muisgrijs?  :ninja:

 

Ik vind dat dat ding echt wel rood kan trekken. Of iets felblauw?

 

Het ding kan zeker rood trekken, echt prachtig zo. Maar ik ga voor een wat onopvallender kleur gaan denk ik. Blauw vind ik ook prachtig, maar vloekt wat meer met de rode accenten. Voorlopig gaat het tussen het zilver en het berggrijs, waar de vriendin een voorkeur heeft voor het berggrijs.

 

Ik zou trouwens de rode remklauwen laten voor wat ze zijn en het alcantara-stuurtje nemen. Kuipzetels gaan het niet worden, ook al zitten die super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Ik vind bv die stiksels in het dashboard prachtig bij het AMG-exclusief pakket, maar dan zijn de zitvlakken van de zetels in het leder terwijl dit voor mij niet hoeft. Grmbl .. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid