Ga naar inhoud

Mercedes A45 AMG


Gast caoimhin

Aanbevolen berichten

Kuipzetels, sportuitlaat en alcantara stuurtje nemen! Laat die remklauwen gewoon aftermarket ergens rood lakken voor een fractie van de prijs.

 

En als je geen kuipzetels neemt: dat berggrijs met donkerbruin leder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan in de A perfect achter mezelf plaats nemen, met nog voldoende ruimte voor mijn benen. Ben wel maar 1m78 en alles in de "juiste" proporties (dus geen hele lange benen met een kort bovenlichaam bv). In de CLA komt mijn hoofd tegen het dak.

 

Ik ook.

 

Vond dat zelfs "ruim" vanachter, naar mijn normen :D

 

GLA heb ik totaal niet bekeken. Kan er niks over zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Ding rijdt even vlot door de bocht als een A3 s line.

Ding trekt wat harder op.

Zetels zijn beter.

 

 

einde.

 

Jij moet toch altijd de plezante uithangen hé :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Kuipzetels, sportuitlaat en alcantara stuurtje nemen! Laat die remklauwen gewoon aftermarket ergens rood lakken voor een fractie van de prijs.

 

En als je geen kuipzetels neemt: dat berggrijs met donkerbruin leder.

 

Je kan ook de kuipzetels nemen EN dat donkerbruin leder. Die CLA waar ik mee gereden heb heeft dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Dat is toch de korte samenvatting?

 

En die eerste zin dan? :D :D Is gewoon een verwijzing naar een uitspraak uit het verleden waar je mij nu al even probeert op te pakken na nieuwe ervaringen. Als je dan echt wil dat ik het zeg: "Ja, je had toen gelijk". Maar het is nu niet dat dat ding 2x zo vlot door een bocht gaat dan mijn A3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die eerste zin dan? :D :D Is gewoon een verwijzing naar een uitspraak uit het verleden waar je mij nu al even probeert op te pakken na nieuwe ervaringen. Als je dan echt wil dat ik het zeg: "Ja, je had toen gelijk". Maar het is nu niet dat dat ding 2x zo vlot door een bocht gaat dan mijn A3.

 

Een porsche GT3 gaat ook geen 2 keer sneller door de bocht dan je A3 :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook de kuipzetels nemen EN dat donkerbruin leder. Die CLA waar ik mee gereden heb heeft dat.

 

Doen! Dikheid. :inlove:

 

Je boekt dan maar een fotoshootje in als hij afgeleverd wordt. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een porsche GT3 gaat ook geen 2 keer sneller door de bocht dan je A3 :D

Bij sommige chauffeurs uit ook

En nee er volgt nu geen foto van een rode GT3 in de zandbak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er één komt, is het zwart interieur met rode stiksels. Sorry! :D

 

Wij hebben zo eentje, zwart AMG exclusive interieur met rode stiksels, heel nice maar IMO vrij duur voor wat het is... en volgende maand gaat die in de verkoop (of overname lease)... Dus als iemand interesse heeft in ne quasi full option A200CDI AMG met 25.000km van mijn oud vrouwke, PM me ;)

 

IMG_20130720_093452_zps09db4e72.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn strijd ging voornamelijk over FWD, en dat is deze A45 niet. Om echt te zeggen "je hebt gelijk", zou ik toch nog eens met de Megane RS moeten gaan rijden.

Denkt gij echt dat die 4WD u zo heeft geholpen op uw testrit?

 

Think again ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Laten we die oude koeien in de gracht laten ;) Ja, ik was verkeerd wat dat betreft en ja ik was daar vrij fanatiek in. Maar enkel een idioot verandert nooit van mening!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid