Ga naar inhoud

Mercedes A45 AMG


Gast caoimhin

Aanbevolen berichten

Ging net hetzelde vragen, waarom geen M135i? Je kan hem op zijn minst eens testen he  :)

 

Qua looks moet je een M235i toch wel smaken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Waarom niet?

Ik heb besloten dat ik enkel voor iets "speciaal" wil gaan. Dus M, RS of AMG.

 

Ging net hetzelde vragen, waarom geen M135i? Je kan hem op zijn minst eens testen he  :)

 

Qua looks moet je een M235i toch wel smaken?

De M235i valt goed mee qua looks ja. Een M135i is hondslelijk, dus dat ging het zeker niet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Da's wel een redelijk artificiële onderverdeling, maar ik begrijp wat je bedoelt :)

Het enige wat een M135i écht mist is een mechanisch sperdiff, en dat kan je tegenwoordig ook nemen via BMW M Performance parts (of een Quaife natuurlijk).

Het feit dat zo'n M135i me bv per maand +- hetzelfde kost als een A45 AMG speelt ook mee. Een echte AMG, 60 paarden meer, .. En een M235i zal wel duurder uitvallen dan een M135i.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het feit dat zo'n M135i me bv per maand +- hetzelfde kost als een A45 AMG speelt ook mee. Een echte AMG, 60 paarden meer, .. En een M235i zal wel duurder uitvallen dan een M135i.

 

Voor het prijsverschil moet je niet kiezen (tenzij je absoluut xdrive + automaat wilt, en dan nog ...). Als de keuze tussen de M235i en de A45 een budgetkeuze is zit je in het foute segment te shoppen imo (toch als het op de firma, met VAA etcetc is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Voor het prijsverschil moet je niet kiezen (tenzij je absoluut xdrive + automaat wilt, en dan nog ...). Als de keuze tussen de M235i en de A45 een budgetkeuze is zit je in het foute segment te shoppen imo (toch als het op de firma, met VAA etcetc is).

Ik bedoel het niet op die manier, maar ook met de link naar dat "speciale" dat ik zei. Als ik voor quasi hetzelfde bedrag een A45 AMG kan hebben, die ik ten eerste een pak knapper vind en ten tweede meer aanleunt bij wat ik in een auto zoek, dan is het rap gekozen. Moest die beemer nu echt 10k goedkoper zijn, dan zou je nog kunnen twijfelen. Maar dan nog ..

 

De bank moet zijn zegen nog geven he :D

Dat wordt inderdaad nog het grootste probleem wss :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lees ik de post van @@caoimhin niet. Volgens mij bedoelt hij: als ze dan toch hetzelfde kosten, dan liever de échte AMG.

 

Tuurlijk, maar hij sprak van "duurder uitvallen". En dat is dus niet het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En "echte" AMG, goh ja, dat is ook een beetje marketing natuurlijk.

Er zullen er genoeg zijn die een 4cil en FWD-biased 4WD compleet niet bij AMG vinden passen. (Beetje zoals het concept van een M bij de X5 en de X6 bij bmw :D).

 

Maar hey, ik zie dat ding ook wel zitten op zich. :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

En "echte" AMG, goh ja, dat is ook een beetje marketing natuurlijk.

Er zullen er genoeg zijn die een 4cil en FWD-biased 4WD compleet niet bij AMG vinden passen. (Beetje zoals het concept van een M bij de X5 en de X6 bij bmw :D).

 

Maar hey, ik zie dat ding ook wel zitten op zich. :)

De motor wordt toch door één pipo in elkaar gestoken, neen? Dan is het een AMG! :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila, de PJH puristen zijn hier al se!

Ne keer zien wat gij gaat kiezen :D

 

Ik vind de A AMG dingen echt ferm qua looks, kan ook met de motor in deze tijden leven, en de automaat wil ik nog door de vingers zien. Maar fwd biased neemt gewoon een pak rijplezier weg, hoe goed het ook mag zijn he.

 

Je moet me geen woorden in de mond leggen qua 6 cylinder etc want dat heb je me hier nog nooit horen zeggen, ik kan leven met die motoren, het moet nu eenmaal om het betaalbaar te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk is t simpel he.

 

Motor vanvoor, manuele bak int midden, aandrijving vanachter, en dan zo veel mogelijk cilinders. :D

 

Hoewel motor vanachter toch nog iets meer mijn voorkeur uitdraagt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk is t simpel he.

 

Motor vanvoor, manuele bak int midden, aandrijving vanachter, en dan zo veel mogelijk cilinders. :D

 

Hoewel motor vanachter toch nog iets meer mijn voorkeur uitdraagt :D

Wa zeverde gulder hier feitelijk allemaal? Nen echten AMG heeft nen N/A V8, RWD, open diff en nen ottomatiek met koppelomvormer! En niks anders!

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

zalig geluid

 

Hoe leutig ik ne CLA en A45 ook vind, voor die scheten alleen tijdens het schakelen zou ik hem nie moeten hebben, hoe achterlijk is da jong :lolz:

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe leutig ik ne CLA en A45 ook vind, voor die scheten alleen tijdens het schakelen zou ik hem nie moeten hebben, hoe achterlijk is da jong :lolz:

 

 

Echt he, zo patserig en kunstmatig :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid