Ga naar inhoud

Mercedes A45 AMG


Gast caoimhin

Aanbevolen berichten

Lang voorbij en die komt nooit meer terug ;)

Dan maak ik ze zelf wel want niks gaat boven de jaren 80, de jaren toen AMG floreerde, ik geboren werd en greed goed was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan maak ik ze zelf wel want niks gaat boven de jaren 80, de jaren toen AMG floreerde, ik geboren werd en greed goed was!

 

 

Hate to burst your bubble maar de jaren '80 zijn al effe voorbij en komen nooit meer terug :D

 

 

 

 

Maar idd, '80 en '90 waren zalige autojaren. Alles tem 2000 ongeveer eigenlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk is t simpel he.

 

Motor vanvoor, manuele bak int midden, aandrijving vanachter, en dan zo veel mogelijk cilinders. :D

 

Wel niet sneller dan 120 op de snelweg hé, anders krijg je commentaar :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bruuuu *vrot* bruuuu *vrot*

Allez, op wa trekt da nu in feite? :D

 

Ze wilden wss een rallycar uit de '80s nabootsen maar 't is ergens misgelopen :)

 

Hoe werkt die AWD dan op de A45, meeste vermogen gaat altijd naar de voorwielen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

IRL vind ik hem wel een stuk knapper klinken dan op dat youtube filmpje.. En als je er zelf mee rijdt klinken die 'scheten' ook veel beter.

Blijft wel een 4 cilinder tuurlijk, een V6/L6/V8 zal je er niet van maken. Al heb ik liever een A45 AMG met geluid die uit de uitlaat komt dan een BMW met homospeakers.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hate to burst your bubble maar de jaren '80 zijn al effe voorbij en komen nooit meer terug :D

 

 

 

 

Maar idd, '80 en '90 waren zalige autojaren. Alles tem 2000 ongeveer eigenlijk :D

Jaren 80 vriend, ook al waren 90 ok, toen begon de elektronica de overhand te hebben en das de reden waarom ik m'n 750i heb laten gaan, elektronica problemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet het eigenlijk een nieuwe zijn?

 

 *** MERCEDES-BENZ A 45 AMG 4Matic - 01/2014 met slechts 4000 km - Benzine 360pk en slechts 161gr CO2 - Moutain Grey, Automaat, 4x4, AMG bodykit, sportuitlaat, sportvering, parkeercamera, active park assist, panoramisch dak, cruise control, harman kardon soundsystem LOGIC7, navigatie, high beam assist, verwarmde zetels, ... BIV 460 euro in Vlaanderen en 360 euro taks. Prachtige uitvoering!!! Kom langs in onze showroom te Wielsbeke voor meer info.

 

JK8X2BG_2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edition 1 pack is inderdaad wel wat sjonnie, niemand zegt dat je die pack van 8k moet nemen hé.

Wij hebben 1tje lopen met de spoiler in koetswerkkleur en dat is al een pak beter dan die rode vlakken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die was het ja

 

AMG-45-Edition-1.jpg

 

mercedes_benz_a_45_amg_edition_1_oversea

 

 

Voor het gemak mag deze hier dan bij staan? :)

 

Staat imo niet echt hoog op zijn poten dus, echt benieuwd hoe die zich gaat gedragen. 

 

concept-gla45-amg-14-1.jpg

 

introAngleOnly.png

 

 

Voor @@ir_fuel

 

9288803904_60e2101420_k.jpg

 

9969054533_94d376c6fa_k.jpg

 

12144227824_7e4d476f3e_k.jpg

 

12144028583_998f0222e8_k.jpg

hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de gewone valt het idd nog mee maar daar zie ik ook spoilers, hangt er vanaf wat je spoiler noemt natuurlijk. Achterruitspoiler, zijspoiler, voorbumperspoiler. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de gewone valt het idd nog mee maar daar zie ik ook spoilers, hangt er vanaf wat je spoiler noemt natuurlijk. Achterruitspoiler, zijspoiler, voorbumperspoiler. :D

 

Dat heeft een Megane RS ook hoor. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid