Ga naar inhoud

Goodwood 2014


Asserti

Aanbevolen berichten

De camping hoort gewoon bij GFOS :inlove:

Dan zat je vorig jaar nog op een kutcamping, normaal zit je net buiten Goodwood House, kan je 's avonds gewoon naar het golfterrein wandelen voor een optreden met een paar whisky's... Heerlijk :inlove:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb eens zitten kijken voor eurotunnel, donderdagavond op, zondagavond terug. Goedkoper dan 140 euro per auto geraak ik niet... Is dat normaal?

 

Iets goedkoper is 2x heen/terug boeken, scheelt een 20tal euro.

 

Calais-Folkstone Donderdagavond

Folkstone-Calais: goedkoopste tarief kiezen op vrijdag

 

Folkstone-Calais: zondagavond

Calais-Folkstone: goedkoopste tarief kiezen op maandag

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik zou dit jaar met enkele vrienden gaan, iemand een website met meer info over de verschillende campings? En waar kan ik dat reserveren?

Hopelijk ben ik niet te laat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus geen Weekend Grandstand Package, want dat geeft u alleen toegang tot de tribunes en das de moeite niet. Dus het ticket only gedeelte?

Maar ik vind niets over tickets voor de camping, hoeveel kost een ticket daar +- voor? 4 pers

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wij zijn met 6 man voor de camping, dan krijg je 2 plaatsen hoop ik ?

Hoe werkt de verdeling dan? want die tickets zijn niet samen geboekt denk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaatsen pak je in naargelang je toe komt. Worden niet per nummer toebedeeld. Dus best samen aankomen OF proberen de campsite peten die de toekomende kampeerders wat proberen samen te steken, te overhalen dat je een plaats naast je over laat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Dan zat je vorig jaar nog op een kutcamping, normaal zit je net buiten Goodwood House, kan je 's avonds gewoon naar het golfterrein wandelen voor een optreden met een paar whisky's... Heerlijk :inlove:

 

@@Porker, dat is de camping aan New Road tegenover het Motor Circuit (zonder elektriek) dan niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de normale route (gps) neemt kom je op 't laatste stuk al aardig wat driving roads tegemoet (imo).

Let wel, op diezelfde driving roads heeft er 'ns een engelse mobilhome onze auto 10 cm bijgeschaafd aan de rechterkant (en vluchtmisdrijf gepleegd).

 

 

Aaaaaaanyways, aan't aftellen naar Donderdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Porker, dat is de camping aan New Road tegenover het Motor Circuit (zonder elektriek) dan niet?

 

Op deze camping moet je zitten, vlak aan Goodwood Hotel.

 

https://maps.google.com.au/maps?q=Goodwood+House,+Chichester,+United+Kingdom&hl=en&ll=50.865968,-0.731428&spn=0.003474,0.010568&sll=50.893126,-0.71866&sspn=0.027773,0.084543&oq=Goodwood+house&hq=Goodwood+House,+Chichester,+United+Kingdom&t=h&z=17

 

Maar dan liefst helemaal achteraan tegen New Rd aan, daar zie je dan een heel deel bezoekers vertrekken met doorgaans leuke auto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de normale route (gps) neemt kom je op 't laatste stuk al aardig wat driving roads tegemoet (imo).

Let wel, op diezelfde driving roads heeft er 'ns een engelse mobilhome onze auto 10 cm bijgeschaafd aan de rechterkant (en vluchtmisdrijf gepleegd).

 

 

Aaaaaaanyways, aan't aftellen naar Donderdag!

 

En let op voor de undercover karren....tot nu toe wel altijd geluk gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op deze camping moet je zitten, vlak aan Goodwood Hotel.

 

https://maps.google.com.au/maps?q=Goodwood+House,+Chichester,+United+Kingdom&hl=en&ll=50.865968,-0.731428&spn=0.003474,0.010568&sll=50.893126,-0.71866&sspn=0.027773,0.084543&oq=Goodwood+house&hq=Goodwood+House,+Chichester,+United+Kingdom&t=h&z=17

 

Maar dan liefst helemaal achteraan tegen New Rd aan, daar zie je dan een heel deel bezoekers vertrekken met doorgaans leuke auto's.

 

Kan je kiezen welke camping je op rijdt als je aankomt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid