Ga naar inhoud

Goodwood FoS


Lefty

Aanbevolen berichten

  • 11 maanden later...

ik zou het graag eens doen. Moet er volgend jaar toch eens werk van maken. Ben nu naar de livestream aan het kijken.

Hebben ook chance met het weer. Geen zon maar ook geen regen is perfect!

50 jaar BMW M is het thema dit jaar

 

 

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn er ook al enkele keren geweest maar dit jaar spijtig genoeg niet. 
Volgend jaar zal het ofwel FOS en daarna door naar Schotland, ofwel naar de Mille Miglia ….. maar als ik de beelden zie van FOS neig ik hard naar dat eerste 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Wiel van Jaguar Mk2 breekt af tijdens de hillclimb en stuitert het publiek in... Hopelijk geen ernstige gewonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zal je geld voor zaterdag wel terug kunnen krijgen zeker? of in een waardebon voor volgend jaar met korting een ticket te kopen?

Is het daar dan zo'n slecht weer? Hier in Belgie is het nu ook niet echt zomer met soms wat regen en wind maar daarvoor zouden ze niet annuleren. In vogelvlucht is het niet zo ver. 

weer voor Chichester vandaag (zaterdag)

image.png.d9dbdfab33f7c15065d05e4d4d979fbd.png

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Liquid Li0n zei:

je zal je geld voor zaterdag wel terug kunnen krijgen zeker? of in een waardebon voor volgend jaar met korting een ticket te kopen?

Is het daar dan zo'n slecht weer? Hier in Belgie is het nu ook niet echt zomer met soms wat regen en wind maar daarvoor zouden ze niet annuleren. In vogelvlucht is het niet zo ver. 

weer voor Chichester vandaag (zaterdag)

image.png.d9dbdfab33f7c15065d05e4d4d979fbd.png

Hier schijnt momenteel de zon 🙃

Ze geven in de namiddag en avond felle rukwinden en regen, mogelijk gecombineerd met plaatselijk onweer.

Gisteren regende het continu dus ook niet echt om over naar huis te schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Dimitri zei:

Hier schijnt momenteel de zon 🙃

Ze geven in de namiddag en avond felle rukwinden en regen, mogelijk gecombineerd met plaatselijk onweer.

Gisteren regende het continu dus ook niet echt om over naar huis te schrijven.

 

Het is wel een beetje een trend.

Ze schaffen het af. En dan was het eigenlijk niet nodig. Maar ze schaffen het niet af en er gebeurt iets. 

Is idd moeilijk te bepalen voor zulke organisaties. Als die auto's hagelschade krijgen, is de verzekering van Goodwood failliet 😑

Deze vind ik wel goed en ook wat correct tegenwoordig met weerberichten

FyStKTSWwAAaMIl.jpg

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Monterey Jack zei:

 

Zalig hoe dieje Pastrana dat ding volledig onder controle heeft terwijl het lijkt dat dat helemaal niet zo is 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Jules_W zei:

Zalig hoe dieje Pastrana dat ding volledig onder controle heeft terwijl het lijkt dat dat helemaal niet zo is 😄

Bwa dat gedraagt zich toch gewoon zoals een 4WD met heel veel power? Zet zich er op de remmen al wat in en dan volgas effe de tail uitkicken, kijk ik niet echt van op. Dus voor mij ziét het er net meer gecontroleerd uit dan het voor de piloot misschien is 😅

De Viper :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid