Ga naar inhoud

Goodwood FoS


Lefty

Aanbevolen berichten

Zot é, gisteren ook gezien. Toch wel spijt dat ik niet kan gaan dit jaar :(

 

Ken Block komt ook met de Hoonicorn

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bucket list stuff :)

inderdaad, is samen met Le Mans iets dat ik wel eens in het echt wil zien. misschien eens iets forum gewijs in elkaar steken om heen te gaan

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het PHLM15-vuil, -zand en -mierennesten uit m'n tenten aan 't kuisen as we speak.

Vanavond staat alles klaar voor vertrek, donderdag. :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

:party:

 

 

(PARTICIPATING AIRCRAFT: Flying – Red Arrows – BAE Systems Hawk T1 x 9, Eurofighter Typhoon FGR4, Battle of Britain Memorial Flight – Supermarine Spitfire)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maranello, 23 June. The latest Ferrari mid-rear-engined V8 supercar, the 488 GTB, as well as the FXX K will be present from 25 to 28 June at this year’s Festival of Speed, with both cars tackling the challenging 1.6 mile Goodwood Hill Climb along with a full supporting cast of Ferrari cars in the greatest-ever display from the Prancing Horse at the event.

The 488 GTB will be taking part in the Michelin Supercar Run during the Festival of Speed, alongside four other Ferrari cars: the Ferrari California T, F12berlinetta, LaFerrari and the F12 TRS. Ferrari’s Corse Clienti division, which provides cars and support services for clients racing in the Challenge or international GT series, will also be bringing the 599 XX from the laboratory XX programme. A Ferrari 458 Challenge will also participate in the Hill Climb for GT race cars.

The Scuderia Ferrari team will also be on hand to field a 2010 Ferrari F10 Formula 1 car driven by ex-F1 driver, Marc Gené.

 

 

 

This week Lamborghini will make the UK debut of the Aventador LP 750-4 Superveloce at Goodwood in West Sussex.

The Aventador Superveloce is the fastest Lamborghini of all time, clocking a sub-seven minute lap at the world famous Nürburgring track.

Lamborghini-at-the-Goodwood-Festival-of-

Powered by a high-performance V12 engine, the car is affirmation of Lamborghini’s continued commitment to pushing the boundaries of automotive engineering. The strategic use of carbon fibre make the frame 50 kg lighter than most of its counterparts and, combined with the 750 horsepower engine, the car can accelerate from 0 to 100 km/h in 2.8 seconds before reaching a top speed of more than 350 km/h.

The Aventador Superveloce will be joined by the Lamborghini Huracán LP 610-4.

First released less than three years ago, the Huracán is loaded with a 5.2L, V10 engine that generates more than 600 horsepower and 550 Nm of torque. An insanely low power-to-weight ratio (2.33 kig/hp) means the car can hit 100 KM/h in 3.2 seconds.

Both the Aventador Superveloce and the Huracán will be on display outside Ristorante 1963. The Italian-themed restaurant will be open to the public and feature a menu celebrating Lamborghini’s year of inception: 1963.

The third of the three Lamborghini stars on display during the Goodwood Festival of Speed is the Lamborghini Huracán LP 620-2 Super Trofeo, the Huracán’s racing cousin.

It made its international debut this year at the one-make Lamborghini Blancpain Super Trofeo series in Europe, Asia and North America. The 620 hp car employs a rear-wheel drive traction system commonly seen in GT3 racing. The one on display at Goodwood is being provided by owner/driver Tim Richards and maintained by MTech Racing.

The Super Trofeo and the Lamborghini Huracán will appear during the GT Racer and Michelin Supercar runs respectively.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op hoeveel moet je rekenen voor dat eens mee te maken? Los van de tickets, maar eten en drinken enzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gdv waarom heb ik geen ticket gekocht

 

Echt é fak gvd. 't was zo tof.

 

En ik zou al terug gaan voor alexis's saus alleen al :inlove:

 

Op hoeveel moet je rekenen voor dat eens mee te maken? Los van de tickets, maar eten en drinken enzo...

 

Dat heb je zelf in de hand. Je kunt rekenen op +- 10 pond om iets te eten on site. Niet cheap dus. Verder doe je inkopen in een supermarkt en kook je op de camping om het doenbaar te houden. Wij hadden bvb spaghettisaus mee, kochten wat brood enz... dan is het allemaal te doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het PHLM15-vuil, -zand en -mierennesten uit m'n tenten aan 't kuisen as we speak.

Vanavond staat alles klaar voor vertrek, donderdag. :inlove:

ambtenaren hebben veel te veel congé

Link naar reactie
Delen op andere sites

ambtenaren hebben veel te veel congé

Als je dat als een feit op zichzelf bekijkt: mogelijks.

Als je daarbij de verloning (die lager zijn dan in de private sector) betrekt: neen, is mooi in evenwicht.

 

Over de pensioenen wil ik 't niet hebben, aangezien ik daar geen rekening mee houd. Dat is verre toekomst. Tegen dat ik wil rentenieren zorg ik zelf wel dat ik m'n schaapjes op 't droge heb.

 

Gelukkig :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt é fak gvd. 't was zo tof.

 

En ik zou al terug gaan voor alexis's saus alleen al :inlove:

 

 

Dat heb je zelf in de hand. Je kunt rekenen op +- 10 pond om iets te eten on site. Niet cheap dus. Verder doe je inkopen in een supermarkt en kook je op de camping om het doenbaar te houden. Wij hadden bvb spaghettisaus mee, kochten wat brood enz... dan is het allemaal te doen :)

 

Miljaar ik wil ook terug :( 

Totaal niet bij stilgestaan toen ik lang weekend Kopenhagen boekte.. De maks dat je nog altijd lyrisch bent over mijn spaghettisaus :D 

Vond het echt een zeer toffe eerste ontmoeting met GFOS vorig jaar. Aangename camping, shuttle naar het terrein (ook al is het niet zo heel ver), mooi weer gehad (elke ochtend dikke wolkenpakken dus iedereen trui en vest mee, bij afstappen shuttle zon en warm: alle truien en vesten in mijn rugzak  :mellow::D

 

Comfort valt ook best mee. Opblaasbare matras in de tent, gasvuurtje etc.. Sanitaire blokken vielen best mee. Truk was om naar sani blokken te gaan van de trailerparking, die hebben hun eigen douches dus daar wordt dat bijna niet gebruikt. 

 

Random Aston Martin op de camping tegenkomen die net gaan douchen is -> ruitje open -> PJH roept 'REV IT!' -> petrolhead complies :inlove: 

 

Moet nog steeds eens mijn vrachtlading aan foto's en filmpjes online zetten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

shuttle naar het terrein (ook al is het niet zo heel ver)

Je moet de juiste camping boeken, opposite Goodwood Hotel.

En bij Revival omgekeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom bij de Revival omgekeerd? Ligt het dan dichter bij de airstrip?

 

 

Bij FoS moet je electric pitch boeken (tegenover Goodwood Hotel) en bij Revival non-electric (tegenover het circuit)

Nu, die shuttles zijn best OK en regelmatig, is in principe geen probleem. Maar vooral bij FoS is het toch wel prettig om 's avonds op minimale wandelafstand nog wat op het terras v/h hotel te gaan drinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij FoS moet je electric pitch boeken (tegenover Goodwood Hotel) en bij Revival non-electric (tegenover het circuit)

Nu, die shuttles zijn best OK en regelmatig, is in principe geen probleem. Maar vooral bij FoS is het toch wel prettig om 's avonds op minimale wandelafstand nog wat op het terras v/h hotel te gaan drinken.

 

Vorig jaar voor het FoS op de electric pitch aan het GW hotel gezeten, eigenlijk hadden we maar tickets voor de andere (grotere) camping, maar hebben dat kunnen regelen.

Nu voor dit jaar voor de Revival hebben we de electric pitch geboekt aangezien we dit wrsch geen 2x gaan kunnen flikken + elektriciteit hebben wel handig is en die camping aangenaam was. We zijn met een grote groep (14 man) dus hebben 3 pitches met elektriciteit. Daarmee dat ik niet versta waarom je de non-electric zou boeken (buiten wegens de wandelafstand). Die non-electric lijkt me ook drukker niet (aan toiletten/douches ed.)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad wegens de wandelafstand. Naar het circuit is toch echt wel een eind, en ik ga dit jaar met vrouw + dochter (9j tegen dan) en vriendin.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid