Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen


Speedhunter

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
7 uren geleden, abtler zei:

https://nanoeprive.be/ rijdt een BMW met NANOE en haar onlyfans account erboven 🙃

Aan het enkele uitlaatpijpje (bestaat dat nog bij BMW?) te zien konden de zaken beter gaan of geeft ze haar geld aan andere zaken uit 👙

20220803_173125.jpg

https://www.hln.be/binnenland/gouden-tijden-voor-online-sekswerk-ik-verdien-nu-zon-20-000-tot-30-000-euro-per-maand~a24f2618/

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, abtler zei:

https://nanoeprive.be/ rijdt een BMW met NANOE en haar onlyfans account erboven 🙃

Aan het enkele uitlaatpijpje (bestaat dat nog bij BMW?) te zien konden de zaken beter gaan of geeft ze haar geld aan andere zaken uit 👙

20220803_173125.jpg

Heeft ook nog een Boxster GTS 4.0 dus zo slecht zullen de zaken wel niet gaan. :D

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Denniske zei:

Heeft ook nog een Boxster GTS 4.0 dus zo slecht zullen de zaken wel niet gaan. :D

Dan was ze met de "firmasleur" onderweg 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Kartfreak zei:

En dat doet ze nog nie alles zelf, mijn ex haar zus werkt voor die om zo wat chat-dinges te doen terwijl madam ergens in de zon ligt. 🤐

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Joske zei:

En dat doet ze nog nie alles zelf, mijn ex haar zus werkt voor die om zo wat chat-dinges te doen terwijl madam ergens in de zon ligt. 🤐

Tja, geef ze eens ongelijk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hadden GR4 op onze Yaris maar zou het niet meer doen...te makkelijk herkenbaar, leesbaar als je toch es een minimum van het potentieel wilde gebruiken 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, berengun zei:

Wij hadden GR4 op onze Yaris maar zou het niet meer doen...te makkelijk herkenbaar, leesbaar als je toch es een minimum van het potentieel wilde gebruiken 😬

idem met Whistler op de DEF, de andere zijn wel OK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de herkenbaarheid maak ik me geen zorgen, ik denk zelfs dat het er op een bepaalde manier net voor zorgt dat je twee keer nadenkt vooraleer je stoten uithaalt en dat is soms niet slecht. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, flupke73 zei:

idem met Whistler op de DEF, de andere zijn wel OK

Al paar defenders gezien met perso plaat, denk dan, daar is m! Maar telkens iemand anders... Hoeveel leggen er een link met whistling diesel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, flupke73 zei:

Mountainbikers zijn de enige die het snappen, en dan nog…

Het gaat om Whistler in Canada? Dacht zelf eigenlijk ook dat het om de diesel ging :D Maar dan niet om die kerel op YouTube. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, flupke73 zei:

Ah ja, voilà, geen goei keuze, nog eens bevestigd :lolz:

Zou het daarvoor niet onmiddellijk afschrijven als geen goeie keuze. Daar zijn betere voorbeelden van de vinden in dit topic. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, abtler zei:

GUILAUME op een oude Dacia. Plaat vertegenwoordigde zeker 25% van de totale waarde.

 

Oude adel :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, flupke73 zei:

Mountainbikers zijn de enige die het snappen, en dan nog…

Enkele mountainbikers misschien, ja ... maar veel meer skiërs en boarders snappen 'm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/8/2022 om 22:21, flupke73 zei:

Ah ja, voilà, geen goei keuze, nog eens bevestigd :lolz:

Ik vroeg me al af of het daarover ging. Ik moet toegeven dat ik het zelf tot voor kort niet kende maar onze oudste wil daar naartoe. Hij doet niet anders dan filmpjes kijken van mannen die daar rondhossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid