Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen


Speedhunter

Aanbevolen berichten

Het was lang geleden dat ik de plaat WRC nog gezien had, die hing op een rode Ford Focus ST. Enkele dagen terug kwam ik een nieuwe  oranje Ford Focus ST tegen met deze plaat op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/9/2022 om 11:59, ir_fuel zei:

Zoals we al lang wisten. Sinds ze die volledig vrije keuze hebben ingevoerd is het alleen maar achteruit gegaan met de perso platen :lolz:

Vooral de schraalheid is enorm toegenomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn nog toffe en originele combinaties maar veelal is het idd huilen met de pet op. 

Als ik mooie en duurdere wagens (ook oudere) zie met gewone nummerplaten kan ik dat meer en meer appreciëren. Omdat het merendeel van de dure karren een perso plaat heeft, zijn diegenen die het niet hebben, vaak mooier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, ir_fuel zei:

Zoals een tattoo dus :D 

Een tattoo kan ik persoonlijk nog wel appreciëren. Dat hoeft niet maar stoort me zelden en doet geen afbreuk op de persoon in kwestie.

Een perso plaat daarentegen :D  Hier in de buurt zie je dan nog vaak aftandse Partners of Sharans rijden met MUSTI of BALLIL of FARAT of FATIH of... :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jochen zei:

Ik heb nog nooit één perso plaat gezien die iets toevoegde aan een auto. Integendeel...

Ooit HUE 166 (in vierkant formaat) gezien op een Heritage Defender. Blijft misschien wel de beste die ik al gezien heb.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jochen zei:

Ik heb nog nooit één perso plaat gezien die iets toevoegde aan een auto. Integendeel...

_MG_9062.jpg

Deze was toch geniaal imo 🙂 Toen perso's nog inventief waren.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Jochen said:

Een perso plaat daarentegen :D  Hier in de buurt zie je dan nog vaak aftandse Partners of Sharans rijden met MUSTI of BALLIL of FARAT of FATIH of... :lolz: 

Die plaat doet afbreuk aan de wagen in kwestie? :lolz:

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, PJH zei:

_MG_9062.jpg

Deze was toch geniaal imo 🙂 Toen perso's nog inventief waren.

Nope, trekt op niks 😉 

Een nummerplaat is een noodzakelijk kwaad, onnodig om daar de aandacht op te vestigen 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Speedhunter zei:

Er zijn nog toffe en originele combinaties maar veelal is het idd huilen met de pet op. 

Als ik mooie en duurdere wagens (ook oudere) zie met gewone nummerplaten kan ik dat meer en meer appreciëren. Omdat het merendeel van de dure karren een perso plaat heeft, zijn diegenen die het niet hebben, vaak mooier. 

Dit :inlove: 
Een echte oude wagen met een kleine plaat met 5 tekens. Zo goed verzorgt dat ze nog steeds door de keuring geraakt :inlove: Daar draai ik mijn hoofd voor. Hetzelfde op een nieuwe plaat heeft niet dezelfde charme, gezien de nieuwe platen groter zijn en er te veel witruimte is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Tjeu said:

Een echte oude wagen met een kleine plaat met 5 tekens. Zo goed verzorgt dat ze nog steeds door de keuring geraakt :inlove: 

Dat zijn wel meestal degenen waarvoor je moet oppassen in het verkeer :D 

driving ferris buellers day off GIF

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, PJH zei:

_MG_9062.jpg

Deze was toch geniaal imo 🙂 Toen perso's nog inventief waren.

Op een 911 Speedster nog "9-100-ELF" gezien vroeger. Denk dat die van Debusseré was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid