Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen


Speedhunter

Aanbevolen berichten

Iemand een idee hoe het zit bij gepersonaliseerde, vierkante nummerplaten qua aantal karakters per lijn, kan je dat kiezen? Bijvoorbeeld, kan

XXXXX

XX

Alsmede

XX

XXXXX

Of wordt dat

        XX

XXXXX

Een streepje is volgens mij ook niet nodig in onderstaand geval?

XXX

111

 

Vind niet meteen duidelijke richtlijnen...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/9/2022 om 11:40, tuscani zei:

20220911_111011.thumb.jpg.7c17d8bd950d28acb21326f9e05c5a57.jpg

Collega op de beurs die eens gaat vloeken als hij terug wilt instappen. 

De beste layout zo. Het liggend streepje staat hier quasi in het midden :inlove: .

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, Lefty said:

Iemand een idee hoe het zit bij gepersonaliseerde, vierkante nummerplaten qua aantal karakters per lijn, kan je dat kiezen? Bijvoorbeeld, kan

XXXXX

XX

Alsmede

XX

XXXXX

Of wordt dat

        XX

XXXXX

Een streepje is volgens mij ook niet nodig in onderstaand geval?

XXX

111

 

Vind niet meteen duidelijke richtlijnen...

Hier kan je testen:

http://www.otm-shop.be/AddLicensePlate3.aspx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Joske zei:

Betalen om naar auto's op een parking te kijken?

2 euro voor iets is geen geld meer tegenwoordig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Naar nummerplaten op een parking te kijken.

 

4 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

2 euro voor iets is geen geld meer tegenwoordig :D

Niet gratis maar wel voor niets, hé @ICM :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Goesting zei:

Een beetje zoals naar de hoeren gaan dus.

Toch niet, want als je naar de hoeren gaat, binnen gaat en betaald, dan gebeurd er wel wat meer dan alleen maar ernaar kijken.

Terwijl in dit geval je gewoon hetzelfde krijgt, binnen gaan en betalen of buiten blijven en er gewoon naar kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zij gingen naar meeting voor mensen met speciale nummerplaten: “Je moet er iets voor over hebben als je de eerste en enige wil zijn”

Tolle Colart en zoon Mathias  

Tolle Colart en zoon Mathias  

Iedere nummerplaat is uniek. Maar sommige kentekenplaten zijn net dat tikkeltje aparter omdat ze ook gepersonaliseerd zijn. En dat tonen de eigenaars graag. Meestal gewoon op de weg, maar zondag ook op een speciale meeting in Tielrode waar mensen met een auto met standaardnummerplaat naar een uithoek van de weide werden gestuurd. “Elke plaat heeft zijn verhaal en dat is het mooie eraan.”

Tommy Huyghebaert
Vandaag om 03:00
ADVERTENTIE

Tolle Colart (48) en zoon Mathias (18) uit Deurne: nummerplaten TYGER en MATHIAS

TYGER. Engels voor tijger, het dier waar hij zo van houdt. Met schrijffout, ja. Opzettelijk. “Met de nickname Tyger was ik uniek op de chatfora waar ik in vertoefde toen je nog moest inbellen om op het internet te surfen”, zegt Tolle. “Die bijnaam is sinds 2015 ook mijn nummerplaat omdat ik ook op de weg uniek wou zijn. Ik houd wel van dat idee. Voor mij geen standaardplaten. Ook niet voor mijn zonen, trouwens. Mathias heeft zijn nummerplaat MATHIAS, Anthony koos voor PINGUIN. Ja, hij haalde zijn inspiratie ook in het dierenrijk.” Mathias heeft sinds kort zijn rijbewijs, maar het zal nog even duren voor je PINGUIN spot op de weg. “Anthony is nog maar 15. Maar hij heeft wel al zeven jaar zijn nummerplaat. We betalen daarvoor ook jaarlijks verkeersbelastingen. Je moet er iets voor over hebben als je de eerste en enige wil zijn.” 

Marc Packard 

Marc Packard 

Marc Packard (63) uit Elversele: RUSTIG en 9 andere gepersonaliseerde nummerplaten

RUSTIG. Dat lezen de mensen die achter de oldtimer tractor van Marc Packard tuffen tegen een slakkengangetje. Voor de slechte verstaanders heeft hij er nog een niet-officiële nummerplaat met de woorden HOU HET boven gehangen. “Dat is tegelijk humor, maar ook de boodschap dat ze niet moeten claxonneren. Dat deze tractor niet synoniem staat met snelheid.”

Packard is gepassioneerd door alles wat rijdt. Op het randje van het gekke, zegt hij zelf. Hij heeft tien voertuigen. Van gewone auto’s over een prachtige LaSalle tot de oldtimer tractor. “Allemaal hebben ze een gepersonaliseerde nummerplaat. MARC DG, DG MARC, LASALLE, MARC XXX. Dat kostte mij in totaal al 10.000 euro. Maar als je aan iets begint, moet je volhouden. En het geeft de mensen toch ook een zeker plezier. Ik vind het alleszins tof om nieuwe gepersonaliseerde nummerplaten te ontdekken als ik op de baan ben.”

Diego Van Havere 

Diego Van Havere 

Diego Van Havere (59) uit Elversele: DONDIEGO

“Mijn moeder doopte me Diego, naar de echte naam van de man achter het masker van Zorro: Don Diego de la Vega. Zij was zot van dat feuilleton. Haar inspiratiebron voor mijn naam werd ook mijn inspiratiebron voor mijn gepersonaliseerde nummerplaat. Toch voor één van de twee gepersonaliseerde nummerplaten die ik bezit. Op de andere, op mijn tweede auto, staan gewoon mijn initialen VHD.” Al houdt hij net dat tikkeltje meer van zijn DONDIEGO. “Ik zie mensen graag lachen als ze achter me rijden en mijn nummerplaat lezen. Ik vind het wel leuk dat ze me nu al effectief Don Diego noemen als ik ergens kom in het dorp. Niet dat ik Zorro ben. Totaal niet. Ik heb geen zwart paard. (lacht) Ik heb wel een zwarte auto, met veel paarden.” 

Dimitri Pauwels 

Dimitri Pauwels 

Dimitri Pauwels (35) uit Tielrode: DEN BUIS

Nee, hij had vroeger geen gigantisch slechte punten op school. Dimitri Pauwels reed wel jaren voor een transportbedrijf dat Buys heette. Vandaar ook zijn bijnaam ‘Den Buis’. Niet alleen zijn vrienden noemen hem zo, zelfs zijn ouders verkiezen Den Buis wel eens boven simpelweg Dimitri. Toen hij zijn 1.000 euro bijeen had gespaard voor een gepersonaliseerde nummerplaat – zijn Sandra was er niet echt voor omdat ze er niks aan vindt – wist hij onmiddellijk voor welke letters hij zou kiezen. “Vroeger had ik stickers met Den Buis op de zijruiten van mijn camion, nu heb ik deze nummerplaat als symbool.”

 
 

Annelies Reinquin (25) en Marc Willems (58) uit Boutersem: TRABANT

Marc heeft in zijn Trabantmuseum in Boutersem 12 echte Trabanten, het iconische autootje uit Oost-Duitsland, en zeker 1.800 schaalmodellen staan. Maar naar de supermarkt rijdt hij gewoon met een Dacia. Wel een Dacia met de gepersonaliseerde nummerplaat TRABANT. “Mijn Trabanten zijn ingeschreven voor de invoering van de gepersonaliseerde nummerplaat. Ik ben ook bang dat ik binnenkort niet meer met mijn Trabantjes mag rondrijden door de veranderende milieuregels rond tweetakt-auto’s. Daarom dat ik dan liever die gepersonaliseerde nummerplaat op een andere auto hang. Maar het moest en zou TRABANT zijn. Ik wil gewoon alles hebben van Trabant. Zelfs mijn hond heet Trabi, naar het koosnaampje voor de auto’s.”

  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Cyrano.ak zei:
Wel een Dacia met de gepersonaliseerde nummerplaat TRABANT. “Mijn Trabanten zijn ingeschreven voor de invoering van de gepersonaliseerde nummerplaat. Ik ben ook bang dat ik binnenkort niet meer met mijn Trabantjes mag rondrijden door de veranderende milieuregels rond tweetakt-auto’s. Daarom dat ik dan liever die gepersonaliseerde nummerplaat op een andere auto hang. Maar het moest en zou TRABANT zijn. Ik wil gewoon alles hebben van Trabant. Zelfs mijn hond heet Trabi, naar het koosnaampje voor de auto’s.”
 

Wat voor nen debiel is dat man :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stoor mij eigenlijk vooral aan het feit dat ze al dat geld geven aan een plaat en dan vooraan zo een 3M plaat hangen terwijl de echte van OTM shop meestal zelfs goedkoper zijn. Oogt stukken beter. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid