Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen


Speedhunter

Aanbevolen berichten

1 uur terug, vince522 zei:

Er rijdt zo nog een Herbalife "entrepeneur" rond met een zwarte Taycan en persoplaat. Vraag mij toch af wat die gasten binnen halen per maand.

 

1 uur terug, Challazer zei:

Een beetje meer dan wat z'n Taycan in leasing kost zeker alle maande? :D 

Veel, zeker als je wat idioten voor je kar hebt kunnen spannen. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Polygoon zei:

Veel, zeker als je wat idioten voor je kar hebt kunnen spannen. 

Daar helpt zo een zwarte Taycan wel bij. Dus misschien al met al geen slechte investering 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, vince522 zei:

Er rijdt zo nog een Herbalife "entrepeneur" rond met een zwarte Taycan en persoplaat. Vraag mij toch af wat die gasten binnen halen per maand.

Ken er nu persoonlijk een paar die gestopt zijn met hun vorige job en fulltime Herbalife verkoper zijn met +500 aangeslotenen onder hen. Die scheppen toch wel geld ja.

Ken zelfs 1 met nu denk +2000 leden. 

Mijn dochter heeft er vooral een zeer grote financiele kater aan overgehouden. De 150 aangeslotenen die zij had aangebracht waren dus veel te weinig om rendabel te zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, toere zei:

Ken er nu persoonlijk een paar die gestopt zijn met hun vorige job en fulltime Herbalife verkoper zijn met +500 aangeslotenen onder hen. Die scheppen toch wel geld ja.

Ken zelfs 1 met nu denk +2000 leden. 

Mijn dochter heeft er vooral een zeer grote financiele kater aan overgehouden. De 150 aangeslotenen die zij had aangebracht waren dus veel te weinig om rendabel te zijn. 

150 klanten of 150 verkopers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

LES-RS op een dikke Megane RS.

🤔Te dik voor een rijschool, een S vergeten of zou hij misschien Les(ly) heten ? Ik had toch liever MORE-RS gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/11/2022 om 14:59, abtler zei:

LES-RS op een dikke Megane RS.

🤔Te dik voor een rijschool, een S vergeten of zou hij misschien Les(ly) heten ? Ik had toch liever MORE-RS gezien.

Of 't was ne Waal en hij heeft er meerdere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Op 3/10/2022 om 10:34, Jochen zei:

Ik heb nog nooit één perso plaat gezien die iets toevoegde aan een auto. Integendeel...

CZ3A2266.jpg

Vond ik wel toepasselijk. 

Is beetje running gag aan het worden hier:

spacer.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, tuscani zei:

knappe mobilhome precies.

Is eigenlijk heel leuk om te reizen en gebruik die veel met circuit en trackdays. Leuke aan deze is dat deze 15cm minder breed is dan gemiddeld dus redelijk vlot overal te rijden desondanks 7 meter lengte, zelfs in kleine stadjes of bij Franse circuits waarbij je pretty much door de boer zijn veld moet rijden om op de piste te geraken 🤣

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste die ik ooit is gezien heb, intussen al enkele jaren geleden:

een iets oudere man in een 360/430 Ferrari (can't remember) met nummerplaat MIDLIFE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid