Ga naar inhoud

BMW F10 5-Series


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Kan ik ergens een catalogus van Performance opvragen? Ik vind die carbon frontsplitter nog wel mooi, maar op een donkere kleur zal die niet echt goed tot zijn recht komen. De interieurdelen vind ik te sportief voor een ' normale' 5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke dealer heeft die liggen :)

Alexander, onze 5 wordt eind volgende maand geleverd. Is er nog een kans dat we de motor kunnen wijzigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alexander, onze 5 wordt eind volgende maand geleverd. Is er nog een kans dat we de motor kunnen wijzigen?

Naar wat zou je willen veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

We willen veranderen van een 528iA naar een 530iA. Geen enkele mogelijkheid? Concessie: BMW Parklane UK

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal zeer nipt zijn... Ik dacht dat het 5 of 6 weken ervoor was dat het order gesloten word.

Waarschijnlijk te laat dan, aangezien de auto nog op transport moet naar UK. Ik ga ervan uit dat het al volledig gesloten is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarstraks achter de M550d van Monserez gehangen. Knap spel en springt, ondanks zijn subtiliteit, toch wel in het oog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We willen veranderen van een 528iA naar een 530iA. Geen enkele mogelijkheid? Concessie: BMW Parklane UK

Damn,dat gaat wringen als jullie toch met een 4 cilinder gaan moeten rijden dan,niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

We willen veranderen van een 528iA naar een 530iA. Geen enkele mogelijkheid? Concessie: BMW Parklane UK

Al gevraagd aan Parklane om te wisselen van model?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat de 528i van de UK afkomen, rijd er een paar duizend kilometer mee, en evalueer dan de wagen. Als 'm dan tegenvalt, dan kan je 'm nog verkopen. Misschien kan je zelfs winst maken, aangezien de wagen in de UK fors goedkoper is. Zo kan je dan toch een 530i bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnet eens gezocht naar de prijszetting van die M Performance carbon splitter vooraan.

Hier in België vragen ze daar € 1.380,- voor, terwijl je deze in Duitsland kan kopen voor € 750,-. :shock:

Ook komt er een carbon diffusor achteraan. Hiervan is de prijs 'op aanvraag'. Beide onderdelen zijn pas leverbaar vanaf september.

image.do?imageId=18590718&imageVersion=1

image.do?imageId=18590869&imageVersion=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahneen hé, jij wou een Zafira...

Nogal wiedes, bovenstaande kost 3 keer zoveel als een Zafira... Dat trekt mijn bruine ni... Ma ge moogt hem altijd komen afzetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogal wiedes, bovenstaande kost 3 keer zoveel als een Zafira... Dat trekt mijn bruine ni... Ma ge moogt hem altijd komen afzetten...

Maar hij is minstens 30 keer beter ook dan een Zafira! Dus eigenlijk is zo'n 5 Reeks wel nog een batje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat de 528i van de UK afkomen, rijd er een paar duizend kilometer mee, en evalueer dan de wagen. Als 'm dan tegenvalt, dan kan je 'm nog verkopen. Misschien kan je zelfs winst maken, aangezien de wagen in de UK fors goedkoper is. Zo kan je dan toch een 530i bestellen.

Vandaag contact gehad met BMW Parklane. Wagen zat al te ver in het proces om nog wijzigingen door te voeren. De verkoper adviseerde inderdaad om het bovenstaande te doen. Auto rijden, evalueren en indien deze niet bevalt dan te verkopen. Hij zou dan een goede nieuwe offerte uitbrengen. Tevens zouden we dan overwegen de MINI te vervangen voor een nieuwe MCS. Enige vraag is natuurlijk hoe we de BMW dan gaan verkopen. Volgens de verkoper zou een concessiehouder doe wel willen overkopen binnen de fabrieksgarantie tegen een goede prijs. Particuliere verkoop zie ik voor de bedragen niet zitten. Het is niet dat mijn vader ermee zit dat hij een 528i heeft gekocht. Het is meer dat de verbruiksdata in de praktijk tegenvallen en dat was juist een van de redenen om een N20 aan te schaffen. Bovendien is het verschil in aanschafprijs verwaarloosbaar (met bpm verschil pak en beet 4k). Het is niet dat dat slecht gaat rijden zo'n 528i :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid