Ga naar inhoud

Porsche Cayman GT3 / GT4 / GTS ?


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

De GTS is er al, hè. Da's een "optiepakketje" bestaand uit 10 extra pk's, een "unieke" voorbumper en wat dingetjes die een sportief rijgevoel dienen, als standaard. Niettemin: I like that car. Mocht ik 100k op overschot hebben liggen voor een sportauto, dan zou het vermoedelijk een Cayman GTS worden.

 

Achter een GT4 zaagt de fangemeenschap al sinds de 986 en zeker sinds de 987 Cayman, maar ik denk dat Porsche al goed berekend heeft dat hen dat te weinig op zou brengen, anders was die er toch al? Technisch gezien is dat "een eitje", want voldoende motoren of motoronderdelen, know-how en andere parts op 't schap om in een vingerknip zoiets klaar te stomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat deze er wel komt alleen vrees ik dat het concept weer voor een stuk gefnuikt zal worden door de rangorde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van een uiterst betrouwbare bron op Rennteam (KresoF1):

Re: Porsche Cayman GT4...

6 cyl NA boxer and PDK a la GT3 only. Got this info today from my P source.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna zeker dat ze dat gaan doen. Zal helemaal anders zijn dan ik hoop :(

Gaan ze nu bij elk model kiezen voor platte commercie en quasi limo tracktoys bouwen ipv nog eens wat meer hardcore te durven gaan en een specifieke niche op te zoeken.

Ik voel het al komen . PDK, luxe opties, niet sneller on track mogen zijn dan de grote broer etc.....

Enfin kom laat ons hopen dat we een 6cyl, handgeschakeld, licht hardcore karreke krijgen dat even snel als de grote broer kan gereden worden..... Komaan laat voor 1x passie ipv platte commerce spreken. Doe eens iets "anders" dan platte afkooksels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna zeker dat ze dat gaan doen. Zal helemaal anders zijn dan ik hoop :(

Gaan ze nu bij elk model kiezen voor platte commercie en quasi limo tracktoys bouwen ipv nog eens wat meer hardcore te durven gaan en een specifieke niche op te zoeken.

Ik voel het al komen . PDK, luxe opties, niet sneller on track mogen zijn dan de grote broer etc.....

Enfin kom laat ons hopen dat we een 6cyl, handgeschakeld, licht hardcore karreke krijgen dat even snel als de grote broer kan gereden worden..... Komaan laat voor 1x passie ipv platte commerce spreken. Doe eens iets "anders" dan platte afkooksels.

 

De enigste kans op niches zijn gelimiteerde series die de bedoeling hebben om de verkoop van het origineel nog verder te boosten.

Een massaproductie van iets hardcore is een gegarandeerde verliespost hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een merk als Porsche mag toch nog eens iets straf doen. Nee ik hoop niet op "dat" maar gewoon op een auto die op de openbare weg mag maar waar er aan licht gewicht en driving fun gewerkt wordt. Daar is toch ook echt publiek voor? Vanavond is het edit time door tapatalk op de IPhone, waar een langer bericht niet na te lezen valt. Sorry guys :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste GT3's waren in dat opzicht dan toch ook een niche. Tja Pfff ik ben dus de enige die dit wil. Steek ullen alcantara dakhemel en PDK waar het licht niet schijnt , neh :D

;)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

De enigste kans op niches zijn gelimiteerde series die de bedoeling hebben om de verkoop van het origineel nog verder te boosten.

 

De GT3 RS 4.0 was anders een schot in de roos, en ik denk niet dat die bedoeld was om "het origineel" nog te boosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat ik in mijn hart liever aan het stuur zit van uw MKIRS die voldoende luxe heeft imo, dan de nieuwe 991GT3.... Auto vs playstation om het wat zwart/wit te stellen. En daar ga ik nu toch echt niet de enige in zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat ik in mijn hart liever aan het stuur zit van uw MKIRS die voldoende luxe heeft imo, dan de nieuwe 991GT3.... Auto vs playstation om het wat zwart/wit te stellen. En daar ga ik nu toch echt niet de enige in zijn....

Indd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

DOE DAT WEG AUB !

 

Man man man man als dat er zo komt, manueel en met mooie prestaties dan moet mijn madamme de rekening blokkeren of het kwaad is geschied....... zie die kar echt zitten. Ziet er voor mijn part evenwaardig leuk en knap aan een GT3 uit. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van een uiterst betrouwbare bron op Rennteam (KresoF1):

Re: Porsche Cayman GT4...

6 cyl NA boxer and PDK a la GT3 only. Got this info today from my P source.

Ik durf er aan te twijfelen..... qua pdk, ik heb andere bronnen, maar het wordt (bang) afwachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid