Ga naar inhoud

Porsche Cayman GT3 / GT4 / GTS ?


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

Manee.

Nu gaat iedereen zeggen "dat is goed, t is tenminste nog ne flat, en zo differentiëren ze meer tss de Cayman en de 911"

....

En bij de facelift van de 991 ligt er een 4 cil turbo in de "basis" 911

Een 912 als het ware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

900814d1420683462-upcoming-cayman-gt4-98

80-screen_shot_2015_01_08_at_2_27_14_pm_

tamtam:

Also, seit heute ist der Cayman GT4 für die PZ's konfigurierbar. Alles ohne Bilder - nur Liste und Preise.
Die Ausstattungsvarianten sind gelistet, was fehlt ist der Grundpreis - das versteht auch das PZ nicht.
Momentan gibt es den GT4 nur als Schalter / 3,8L / 380 PS / Sportsitze Plus / 20"GT4-Rad (ohne Reifengrößenangabe).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dik ding zeg

verander vlug je order @@Jokke_vlo

Nope mijn keuze is weloverwogen :)

Niet vergeten dat er een met zekerheid een 400pk exige komt voor dit gebruik

Link naar reactie
Delen op andere sites

900814d1420683462-upcoming-cayman-gt4-98

80-screen_shot_2015_01_08_at_2_27_14_pm_

tamtam:

Also, seit heute ist der Cayman GT4 für die PZ's konfigurierbar. Alles ohne Bilder - nur Liste und Preise.

Die Ausstattungsvarianten sind gelistet, was fehlt ist der Grundpreis - das versteht auch das PZ nicht.

Momentan gibt es den GT4 nur als Schalter / 3,8L / 380 PS / Sportsitze Plus / 20"GT4-Rad (ohne Reifengrößenangabe).

WTBF :inlove: :inlove:

Godmiljaar.

En denkende dat de GTS niet meer getopt kon worden. Fok me!

@@Jokke_vlo zeker dat ge niet wilt wisselen? :D Of komt dit te dicht (met/zonder aanhalingstekens) bij jouw Lotus qua concept/rijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik niet. De GT3 zal altijd de snelste wagen zijn. Mijn kop er af als Porka een snellere auto maakt als instapper dan hun flagship motorsport-derived 911.

 

Ding gaat er sexy uitzien, goed rijden en relatief goedkoop zijn voor wat het biedt. Meer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik niet. De GT3 zal altijd de snelste wagen zijn. Mijn kop er af als Porka een snellere auto maakt als instapper dan hun flagship motorsport-derived 911.

 

Ding gaat er sexy uitzien, goed rijden en relatief goedkoop zijn voor wat het biedt. Meer niet.

 

Dat denk ik nu ook wel eerlijk gezegd. De Cayman GT4 zal waarschijnlijk ook al niet de meedraaiende achterwielen hebben (ik ga daar alleszins van uit). Dat draagt niet per se meer bij aan performance, maar wel aan handling. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@gTa hoe het rijdt weet ik nog niet ...... Maar qua gebruik idd te gelijkend op de exige waar ik voor minder kost per km kan tracken.

En wat als ze hem echt de vleugels knippen om niet te veel in de weg van de GT3 te lopen (bv "maar 380pk)...... Ik hoop echter van niet die kar verdient dat niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kans lijkt me momenteel eerder klein? De GT3 z'n productie is ten einde, dus wat zou het? En de GT3 RS lijkt zo'n extreem beest te zijn (+turbo?) dat 'ie nog een eindje boven de GT4 blijft, denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij is dat niet als ze hem ontwikkelen zonder te moeten denken: hij mag niet sneller zijn dan x of y binnen onze range.

 

Imo heeft die kar de potentie om MANUEEL niet te moeten onderdoen voor een MKII GT3 en met een wat ervaren rijder misschien zelf de 991.

 

Maar dan moet je hem wel het koppel/pk of/en de motor geven waar hij recht op heeft.

 

Dat is dan 430pk en 400nm en niet 380pk....om toch maar te zorgen dat hij niet "te" snel is.

 

Zijde mee? En ja bij Porsche heb ik de indruk dat het er zo aan toe gaat, zelfs voor dit GT4 model zou het met niet verbazen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid