Gast Geplaatst: 14 oktober 2014 Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 14 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 Echt benieuwd wat ze ervan gaan maken......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexx 3.262 Geplaatst: 14 oktober 2014 Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 Wauw!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.391 Geplaatst: 19 oktober 2014 Delen Geplaatst: 19 oktober 2014 mss met die 2.9turbo waarvan ze nu vermoeden dat die in de 991facelift gaat komen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.540 Geplaatst: 20 oktober 2014 Delen Geplaatst: 20 oktober 2014 Manee. Nu gaat iedereen zeggen "dat is goed, t is tenminste nog ne flat, en zo differentiëren ze meer tss de Cayman en de 911" .... En bij de facelift van de 991 ligt er een 4 cil turbo in de "basis" 911 Een 912 als het ware. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMon 503 Geplaatst: 9 januari 2015 Delen Geplaatst: 9 januari 2015 Ik ben benieuwd of deze info klopt: http://www.vierenzestig.nl/17624/zijn-dit-de-porsche-cayman-gt4-specificaties/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 januari 2015 Delen Geplaatst: 9 januari 2015 Dik ding zeg verander vlug je order @@Jokke_vlo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.391 Geplaatst: 9 januari 2015 Delen Geplaatst: 9 januari 2015 tamtam:Also, seit heute ist der Cayman GT4 für die PZ's konfigurierbar. Alles ohne Bilder - nur Liste und Preise.Die Ausstattungsvarianten sind gelistet, was fehlt ist der Grundpreis - das versteht auch das PZ nicht.Momentan gibt es den GT4 nur als Schalter / 3,8L / 380 PS / Sportsitze Plus / 20"GT4-Rad (ohne Reifengrößenangabe). 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fiddy 782 Geplaatst: 9 januari 2015 Delen Geplaatst: 9 januari 2015 schalter + atmo 3.8. Juiste keuze van Porsche, dik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 3.992 Geplaatst: 9 januari 2015 Delen Geplaatst: 9 januari 2015 Zal wel de laatste interessante zijn voor puristen denk ik? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 januari 2015 Delen Geplaatst: 9 januari 2015 Puristische auto's zullen altijd blijven bestaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frekkel 9.308 Geplaatst: 9 januari 2015 Delen Geplaatst: 9 januari 2015 Als hij zo komt en manueel plaats ik hem in mijn top 5 "ooit te bezitten" 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 9 januari 2015 Delen Geplaatst: 9 januari 2015 benieuwd naar de prijs en de oplage Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 9 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2015 Dik ding zeg verander vlug je order @@Jokke_vlo Nope mijn keuze is weloverwogen Niet vergeten dat er een met zekerheid een 400pk exige komt voor dit gebruik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.127 Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 tamtam: Also, seit heute ist der Cayman GT4 für die PZ's konfigurierbar. Alles ohne Bilder - nur Liste und Preise. Die Ausstattungsvarianten sind gelistet, was fehlt ist der Grundpreis - das versteht auch das PZ nicht. Momentan gibt es den GT4 nur als Schalter / 3,8L / 380 PS / Sportsitze Plus / 20"GT4-Rad (ohne Reifengrößenangabe). WTBF :inlove: Godmiljaar. En denkende dat de GTS niet meer getopt kon worden. Fok me! @@Jokke_vlo zeker dat ge niet wilt wisselen? Of komt dit te dicht (met/zonder aanhalingstekens) bij jouw Lotus qua concept/rijden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.844 Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 ik wil daar een 'hypotheek voor een yacht' voor nemen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.217 Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Zal qua street cred (of moet ik zeggen track cred) de fakkel van de GT3 al gauw overnemen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.500 Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Dat denk ik niet. De GT3 zal altijd de snelste wagen zijn. Mijn kop er af als Porka een snellere auto maakt als instapper dan hun flagship motorsport-derived 911. Ding gaat er sexy uitzien, goed rijden en relatief goedkoop zijn voor wat het biedt. Meer niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.844 Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 tenzij de 991 GT3 RS de laatste 911 GT3 ooit zou worden (iemand op Rennteam claimt dat, maar ik vermoed dat het dikke BS is) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tiep 3.094 Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Dat denk ik niet. De GT3 zal altijd de snelste wagen zijn. Mijn kop er af als Porka een snellere auto maakt als instapper dan hun flagship motorsport-derived 911. Ding gaat er sexy uitzien, goed rijden en relatief goedkoop zijn voor wat het biedt. Meer niet. Dat denk ik nu ook wel eerlijk gezegd. De Cayman GT4 zal waarschijnlijk ook al niet de meedraaiende achterwielen hebben (ik ga daar alleszins van uit). Dat draagt niet per se meer bij aan performance, maar wel aan handling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 11 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2015 @@gTa hoe het rijdt weet ik nog niet ...... Maar qua gebruik idd te gelijkend op de exige waar ik voor minder kost per km kan tracken. En wat als ze hem echt de vleugels knippen om niet te veel in de weg van de GT3 te lopen (bv "maar 380pk)...... Ik hoop echter van niet die kar verdient dat niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.127 Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Kans lijkt me momenteel eerder klein? De GT3 z'n productie is ten einde, dus wat zou het? En de GT3 RS lijkt zo'n extreem beest te zijn (+turbo?) dat 'ie nog een eindje boven de GT4 blijft, denk ik? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 11 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2015 En ik denk dat de kans groot is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.127 Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Wat bedoel je met ingetoomd? Wanneer is 'ie dat niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 11 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2015 hij is dat niet als ze hem ontwikkelen zonder te moeten denken: hij mag niet sneller zijn dan x of y binnen onze range. Imo heeft die kar de potentie om MANUEEL niet te moeten onderdoen voor een MKII GT3 en met een wat ervaren rijder misschien zelf de 991. Maar dan moet je hem wel het koppel/pk of/en de motor geven waar hij recht op heeft. Dat is dan 430pk en 400nm en niet 380pk....om toch maar te zorgen dat hij niet "te" snel is. Zijde mee? En ja bij Porsche heb ik de indruk dat het er zo aan toe gaat, zelfs voor dit GT4 model zou het met niet verbazen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.