Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het enige probleem dat ik ermee heb is dat ik vaak het adres niet te zien krijg in de detail view en ik dus ook niet zelf kan navigeren naar dezelfde bestemming.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Voor het gebruik van Waze (om on-topic te blijven :D ) ben ik op zoek naar een 'universele' smartphone-houder voor in de auto.

Ik meen mij te herinneren (hier ergens) goeds gelezen te hebben over een houder die je op het ventilatierooster klikt, maar vind er niets over terug.

Iemand enig idee (of tips).

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Kenu Airframe :) 

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Voor het gebruik van Waze (om on-topic te blijven :D ) ben ik op zoek naar een 'universele' smartphone-houder voor in de auto.

Ik meen mij te herinneren (hier ergens) goeds gelezen te hebben over een houder die je op het ventilatierooster klikt, maar vind er niets over terug.

Alvast bedankt.

Zoek eens het principe van de mpow houder op. Is echt gemakkelijk gerief en kost geen hol.

Geplaatst:

Dat krijg ik dus op mijn Mercedes dingen niet vast he...

Had me zoiets ook aangeschaft, maar werkt voor geen meter bij mij. En om echt aangepaste adapters te kopen elke 6 maand ik van auto wissel ook geen zin.

Geplaatst:

Kenu Airframe :)

Die bedoelde ik inderdaad.

Merci.

Geplaatst:

Ik heb ook zo ne kenu airframe, goei dingske. Niet te groot, en toch goed geklemd.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Geplaatst:

Hier ook Kenu voor op mijn kut design luchtrooster, heb wel nog een 5cent munt nodig gehad om mijn gsm recht te houden..

Geplaatst:

Dat krijg ik dus op mijn Mercedes dingen niet vast he...

tjah, in een BMW & Audi werkt die Kenu perfect :D

Geplaatst:

Hier ook Kenu. Wel de juiste maat kopen als je een brede smartphone alla iPhone6S ofzo hebt.

Geplaatst:

Ik kreeg dat niet fatsoenlijk vast in mijn C-klasse. Zou hem eens terug moeten zoeken om in de CLA te proberen

Geplaatst:

Alvast bedankt.

Gebruik al een hele tijd een Tetrax XWay.

Klikt op het ventilatierooster, heel klein en super sterke magneet.

http://www.tetrax.com/eng/magnetic-holders/xway.html

Geplaatst:

Binnenkort ook eens kijken voor zo'n Airframe. Ik wil van die lelijke dop op m'n ruit af :(

Geplaatst:

O ja, 'k heb dus een Kenu airfraime besteld ...

Geplaatst:

Idem. En 't metalen "bolleke" hangt op een case specifiek voor m'n phone. Quasi onzichtbaar. Properste oplossing, imo.

Vind ik ook, dat bolleke is inderdaad heel klein (er worden trouwens verschillende maten meegeleverd, die je kan gebruiken op verschillende toestellen afhankelijk van het gewicht dat er moet worden gedragen).

Geplaatst:

Verdorie, zou ook wel zo eentje willen, maar Blackberry toestellen hebben een magneet in hun backcover zitten. Zal dus niet werken :roll::angry:

Geplaatst:

Bij die houder van mij zit een dun metalen plaatje tussen cover en telefoon, je ziet er dus niks van.

Magneet zit in de mount.

Geplaatst:

O ja, 'k heb dus een Kenu airfraime besteld ...

Inmiddels toegekomen.

De smartphone klemt stevig vast in de houder en de houder zit goed vast op het ventialtierooster, maar hoe het rijdend allemaal gaat zal ik pas vanavond kunnen testen.

Geplaatst:

Dat overleeft alles :)

En is op een seconde gedemonteerd ook als je het eens even in een andere auto wil hangen.

Geplaatst:

Overleven zal het wel doen, maar blijft de smartphone trilvrij in de juiste positie hangen?

Het feit dat je het makkelijk en snel kan (de)monteren en zonder voorbereiding met een andere smartphone kan gebruiken lijkt mij een voordeel in vergelijking met de Tetrax XWay.  

Geplaatst:

Overleven zal het wel doen, maar blijft de smartphone trilvrij in de juiste positie hangen?

Ja.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in