Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gespuis dat de kilometerportalen voor vrachtwagens doorgeeft als flitspaal :fp:

• 2 weken later...
Geplaatst:

"In 200m, turn left Master..."

Die Star Wars stemmekes zijn de max :lol: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Net meerdere omwegen gedaan om enkele BB-8's en wat R2D2's te scoren. Behoorlijk zielig eigenlijk :) maar lang leve taking the long way home!

Geplaatst:

:lolz:

'k Heb wel even moeten kijken voor ik het zag. 

Geplaatst:

Mohgowwi [emoji3]

• 2 weken later...
Geplaatst:

Overlaatst m'n bonus candy van 2000 punten gekregen en gemunched omdat ik mijn eerste 5 vrienden heb op Waze, maar die punten zijn er niet bijgekomen :noparty:

Geplaatst:

Duurt soms een hele tijd.  Ik sta al meer dan een week op 66.775 punten, ondanks dat ik vorige week een pak kilometers bijeen gereden heb (met Waze op), dat ik een aantal meldingen heb gedaan, en zelfs even in de waze-editor aan het spelen ben geweest (een aantal kleine fiets- & wandelwegen doorgegeven, max. snelheden toegevoegd,...)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Legt dat upgraden van level eigenlijk iets af, of is het gewoon een leuke manier van hun om te zorgen dat je de app veel gebruikt? :)

Geplaatst:

Legt dat upgraden van level eigenlijk iets af, of is het gewoon een leuke manier van hun om te zorgen dat je de app veel gebruikt? :)

Dan mag je eens door het rood rijden zonder een boete te krijgen

Geplaatst:

Sinds gisteren ook eens erop gezet!

Spreken jullie wel eens grietjes aan dan ook of niet? :D

Geplaatst:

Sinds gisteren ook eens erop gezet!

Spreken jullie wel eens grietjes aan dan ook of niet? :D

Grietjes aanspreken?

Mijnheer hier ziet al direct een hoop functies die ik niet ken :D

Geplaatst:

@@ex-Mooseman bedankt voor het bedanken van m'n melding van een voertuig op de vluchtstrook. Waarschijnlijk in de bocht E17 Gent-Kortrijk? :)

Geplaatst:

Inderdaad. Ze stonden daar nogal raar, vond ik (ik kom daar gewoonlijk nogal vlotjes door)

Geplaatst:

Idem, gevaarlijk voor de "vlammers" onder ons. Als je daar op knalt...ai ai!

Geplaatst:

ach? Heb de fb app niet staan, mss daarmee.

Verzamel de laatste tijd redelijk wat punten (lang leve Vodafone daily travel passport), maar omdat dat voornamelijk in Frankrijk gebeurt zet hij mij nu regelmatig in de Franse ranking :(

483k punten nu.

Die retourtjes Nice en Marseille brengen op ^^

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ahja want zelf nationaal sta je er niet meer tussen. Hoever sta je in de globale lijst?

Geplaatst:

Plaats 4434 met 490500 punten

Plaats 927 in Frankrijk en 15e plaats deze week in frankrijk met 27600 punten. Ik vond de Belgische ranking fijner :(

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is er eigenlijk al meer geweten over eventuele iOS Carplay support? Nu ben ik iedere keer te tam om Waze op te starten tijdens het 'gewoon' rijden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in