dragonfly 15.030 Geplaatst: 24 juli 2016 Geplaatst: 24 juli 2016 1 uur geleden zei Carlito: Yup. Ik kan zo, als ik wil, de locatie zien van alle Mercedes-Benz voertuigen verkocht in Europa sinds half 2015 Eigenaar krijgt dan wel een mailtje aan, en Duitsland kan zien dat ik het was, maar het is mogelijk. Ik kan ze zelfs van slot doen als ik wil Klopt en toch beperkt BMW dat tot een straal van 1,5km voor de eigenaar Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 24 juli 2016 Geplaatst: 24 juli 2016 Dat is slimmer. Meestal is dat genoeg om je wagen terug te vinden. Dit creëert gevaarlijke situaties. Ik heb aan een chassisnummer genoeg om sleutel te bestellen, te kijken waar hem staat en hem mee te pakken. 1 Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 24 juli 2016 Geplaatst: 24 juli 2016 6 uur geleden zei gTa: Dus: elke auto heeft wél een "uniek adres" zoals bompa schreef? Weliswaar via een geactiveerde SIM en niet via de GPS-ontvanger (die inderdaad enkel maar 'n ontvanger is)? Dus: ik had het dan toch goed gelezen. Quote
Riskitalltowin 3.294 Geplaatst: 26 juli 2016 Geplaatst: 26 juli 2016 Op 24-7-2016 om 18:32 zei Carlito: Dat is slimmer. Meestal is dat genoeg om je wagen terug te vinden. Dit creëert gevaarlijke situaties. Ik heb aan een chassisnummer genoeg om sleutel te bestellen, te kijken waar hem staat en hem mee te pakken. Als jij je nog eens afvraagt wat je verkeerd doet om steenrijk te zijn... 1 Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 26 juli 2016 Geplaatst: 26 juli 2016 Probleem is dat ze in Duitsland dan wel perfect kunnen zien dat ik het was. Dus lang gaat de euforie niet duren Quote
Riskitalltowin 3.294 Geplaatst: 26 juli 2016 Geplaatst: 26 juli 2016 Detail dat opgelost kan worden Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 26 juli 2016 Geplaatst: 26 juli 2016 Maken dat je er op korte tijd genoeg kunt doen.Gone in 60 seconds, weet je wel. Quote
Daann 4.438 Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 Hoeveel mb mobiele data ga ik ongeveer verbruiken als ik met Waze navigeer tot in Z-FR? Is het nog de moeite om dat te combineren met Coyote? Ik las ergens dat coyote in FR geen mobiele flitsers meer meldt en ik heb sowieso in België betere ervaringen met Waze. Ik ga niet nutteloos mobiele data zitten verbruiken in het buitenland... Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 Mobiele flitsers worden wel nog in een zone weergegeven zoals de vaste palen, dacht ik? Op skivakantie in FR was ik toch blij dat ik mijn Coyote mee had. Quote
PJH 21.062 Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 Coyote is en blijft heer en meester in .FR. Ze melden wel mobiele flitsers, alleen niet meer tot op 10 meter precies. Vandaag de dag is dat in 'gevarenzones', dus als je een mobiele meldt dan krijgen andere gebruikers de melding dat er iets aanwezig is in de volgende 2km. Meestal staat hij op 3/4e van de totale afstand 1 Quote
Daann 4.438 Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 En die gevarenzones zijn altijd mobiele flitsers? Of ga ik elke 10km mogen vertragen voor een "gevaar"? Thanks! Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 10 minuten geleden zei Daann: En die gevarenzones zijn altijd mobiele flitsers? Of ga ik elke 10km mogen vertragen voor een "gevaar"? Thanks! Flitspalen worden ook aangegeven als een gevarenzone. De paal staat altijd exact op 3/4 van de zone. En er mogen dan wel veel palen staan in Frankrijk maar om de 10 km is het zeker niet. Quote
dragonfly 15.030 Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 10 minuten geleden zei Daann: En die gevarenzones zijn altijd mobiele flitsers? Of ga ik elke 10km mogen vertragen voor een "gevaar"? Thanks! Geven ook vaste flitspalen weer. Denk dat je 20-30mb zal kwijt zijn dus valt goed mee. Zeker als je thuis al wat routes ingeeft. Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 27 juli 2016 Auteur Geplaatst: 27 juli 2016 40 minutes ago, Daann said: Hoeveel mb mobiele data ga ik ongeveer verbruiken als ik met Waze navigeer tot in Z-FR? Is het nog de moeite om dat te combineren met Coyote? Ik las ergens dat coyote in FR geen mobiele flitsers meer meldt en ik heb sowieso in België betere ervaringen met Waze. Ik ga niet nutteloos mobiele data zitten verbruiken in het buitenland... Qua flitsers marcheert Coyote stukken beter dan Waze in Fr. Data is volgens mij maximaal 100mb, en al helemaal als je je route laat berekenen als je nog in België bent, want dan trekt hij hier al de kaarten rond je route binnen. 1 Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 27 juli 2016 Auteur Geplaatst: 27 juli 2016 Je krijgt toch al lang advertenties als je stil staat? Quote
Soundstorm 2.642 Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 Vroeger kwamen ze er op random momenten op, nu gelukkig alleen als je stilstaat. Op zich geen last van, en als dat helpt om de boel te betalen kan mij dat niet veel schelen. Al zou ik ook geen probleem hebben om er voor te betalen en geen reclame te zien. Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 27 juli 2016 Auteur Geplaatst: 27 juli 2016 Just now, janvkn said: Het is de eerste keer dat ik dat zie. Net zoals je bepaalde zaken als pin op de map ziet (Carrefours bv). Tja. Als iets gratis is ... Quote
HIM-250 421 Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 Met het warme weer stonden er ook pins met de locatie waar je ola ijsjes kon kopen :-).Ik stoor me er niet aan, zolang ze niet overdrijven.Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 Ik heb dat alleen nog maar gehad bij stilstand, nooit al rijdend. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 11 uur geleden zei Daann: Hoeveel mb mobiele data ga ik ongeveer verbruiken als ik met Waze navigeer tot in Z-FR? Is het nog de moeite om dat te combineren met Coyote? Ik las ergens dat coyote in FR geen mobiele flitsers meer meldt en ik heb sowieso in België betere ervaringen met Waze. Ik ga niet nutteloos mobiele data zitten verbruiken in het buitenland... Als je bij vertrek de hele route kan laten berekenen en dus alle benodigde wegen al binnenhaalt, is het dataverbruik tijdens 't rijden echt laag. Als je denkt ergens rond de rijden, kan je nu ook al van hieruit (WiFi) door wat routes te laten berekenen, de nodige kaartinfo laten inladen. Maar zelfs als je nog in 't buitenland om moet rijden waardoor 'ie moet herberekenen, valt het mee. Ik denk dat ik op een gewone trip tot in de Alpen / het Zuiden geen 50 MB data verbruik en ik durf wel eens een ongepland omritje doen als dat niet te veel tijd opsoupeert. Als alles loopt zoals gepland en je hebt alle kaarten al in je smartphone zitten, kom je zelfs toe met een 10tal MB. 1 Quote
Cyrano.ak 2.636 Geplaatst: 29 juli 2016 Geplaatst: 29 juli 2016 Jep, voor de skivakantie paar maanden geleden in BE alles berekend en in FR zelf had ik 31MB verbruikt. Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 30 juli 2016 Geplaatst: 30 juli 2016 Op 27-7-2016 om 11:49 zei Daann: Hoeveel mb mobiele data ga ik ongeveer verbruiken als ik met Waze navigeer tot in Z-FR? Is het nog de moeite om dat te combineren met Coyote? Ik las ergens dat coyote in FR geen mobiele flitsers meer meldt en ik heb sowieso in België betere ervaringen met Waze. Ik ga niet nutteloos mobiele data zitten verbruiken in het buitenland... Als je de route thuis laadt en niet teveel van gedacht veranderd 25-30 Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 2 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2016 Naar aanleiding van @Bompa zijn Volvo test vandaag eens geprobeerd met de GPS van een recente Porsche hetzelfde te doen. Dat liep iets minder vlot ... Dat is de file op de E40 tussen Aalst en Erpe Mere. Het is nu niet alsof die er nog maar 2 minuten stond op dat moment, of dat de wagen nog maar een minuut gestart was. Resultaat: 2h 40 minuten onderweg van thuis naar Knokke. Heeft me gewoon over Nijvel-Brussel-Gent gestuurd waarbij ik dus in de werken in Anderlecht lang heb vast gestaan en in die op de E40 nog langer (40 minuten file ofzo). Had ik van thuis over de E42 gereden via Doornik en Kortrijk was het 2 uur rijden geweest. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.