Polygoon 15.057 Geplaatst: 26 augustus 2016 Geplaatst: 26 augustus 2016 4 minuten geleden zei Framfy: Zo heb ik ook al een paar betere routes leren kennen van trajecten die ik al jaren doe. Een vraagje: je kon toch op de site van Waze nagaan welke trajecten je gereden had. Ik vind dat nu niet meer terug. Bestaat dat nog, en zo ja, hoe geraak je er? https://www.waze.com/editor/ 2 Quote
Framfy 559 Geplaatst: 26 augustus 2016 Geplaatst: 26 augustus 2016 2 minuten geleden zei Polygoon: https://www.waze.com/editor/ Merci! Quote
ir_fuel 58.438 Geplaatst: 26 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2016 On 8/12/2016 at 7:37 PM, gTa said: Maar zijn wel een vorm van publiek transport die nauwelijks of niet langdurig parkeerruimte in beslag nemen. Maar wel permanent rondrijdt en dus plaats op de weg inneemt. Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 26 augustus 2016 Geplaatst: 26 augustus 2016 7 uur geleden zei kwiekie: Waze heeft mij trouwens een nieuwe snelle route geleerd om naar de Nederkouter te rijden komende van de E17. In het begin reed ik altijd de R40 af om dan aan de Kortrijksepoort in te slaan. Daarna dan door de Overpoortstraat beginnen rijden, scheelde al een pak. Maar Waze stuurde mij over de fly-over om dan zo via de Oudescheldestraat vrij snel aan de vooruit uit te komen. Klopt, maar bij de knik in de Frere-Orbanlaan en even verder kan het soms ook wel wat stroppen. De rest is wel ideaal. Ook om verder 't centrum binnen te rijden rijd ik dikwijls rechtdoor aan het Zuid en dan schuin links. Maar binnenkort is dat dus gedaan. Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 27 augustus 2016 Geplaatst: 27 augustus 2016 4 uur geleden zei ir_fuel: Maar wel permanent rondrijdt en dus plaats op de weg inneemt. Maar veel minder dan al de auto's samen van al die mensen die van die taxi gebruik maken, mochten die allemaal apart met eigen vervoer komen. Toegegeven: mochten het riksja's zijn ipv taxi's, dan zou Gent nog eens zo veel milieuvriendelijker zijn. Quote
Jeroen_M5 1.933 Geplaatst: 20 september 2016 Geplaatst: 20 september 2016 Weet iemand hoe je dat irritante gebiep bij "voeg een foto toe" afzet wanneer je aankomt op uw bestemming? Dat gaat verdorie luider dan een flitser melding. Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 20 september 2016 Geplaatst: 20 september 2016 Dat biept niet bij mij? iOS of Android-versie? (Ik heb wel "enkel notificaties" op staan qua geluidsinstelling) Quote
ir_fuel 58.438 Geplaatst: 20 september 2016 Auteur Geplaatst: 20 september 2016 Bij mij ook niet. Quote
Jeroen_M5 1.933 Geplaatst: 21 september 2016 Geplaatst: 21 september 2016 Android. Ik heb ook 'enkel notificaties' op staan. Maar toch gebiep, en echt waanzinnig luid. Quote
Subaru555 3.614 Geplaatst: 21 september 2016 Geplaatst: 21 september 2016 Dat zijn je parkeersensoren!!! 1 Quote
Jeroen_M5 1.933 Geplaatst: 21 september 2016 Geplaatst: 21 september 2016 57 minuten geleden zei Subaru555: Dat zijn je parkeersensoren!!! Dju toch, vandaar al die blutsen! 1 Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 21 september 2016 Geplaatst: 21 september 2016 Nog nooit iets gehoord en mijn geluid staat voor alles aan. Quote
BelgianTriple 1 Geplaatst: 26 september 2016 Geplaatst: 26 september 2016 Heb Waze op mijn Windows Phone draaien. Als ik iets meldt (flitser, gevaarlijke situatie,...) blijft de app bezig met het verzenden van de melding. Dan moet ik eerst doen alsof ik de app wil sluiten en dat annuleren. Op Android of iOs zelfde probleem? Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 26 september 2016 Geplaatst: 26 september 2016 Waze voor Windows Phone is extreem gedateerd ondertussen. De reden om die WP terug in de doos te stoppen en een Android aan te schaffen. 2 Quote
BelgianTriple 1 Geplaatst: 27 september 2016 Geplaatst: 27 september 2016 (aangepast) Hebeen tablet op Android en erger mij blauw aan die constante reclameschermen bijv als de kinderen een game spelen of als er een of andere applicatie gebruikt wordt. Bijvoorbeeld Smashy Road: op windows phone geen enkel reclame scherm bij de android-versie constant reclame voor andere game of verplicht filmpje kijken enz. Meer dan reden genoeg om mijn Windows Phone te houden :-). Overzichtelijk, propere iconen, kan alles wat ik verwacht (mail, agenda, synchroniseert daar en wat ik nodig heb). Weinig of geen apps die ik mis (enkel AXA pc banking). 27 september 2016 aangepast door BelgianTriple Quote
Jupke 11.099 Geplaatst: 27 september 2016 Geplaatst: 27 september 2016 16 minutes ago, BelgianTriple said: Hebeen tablet op Android en erger mij blauw aan die constante reclameschermen bijv als de kinderen een game spelen of als er een of andere applicatie gebruikt wordt. Bijvoorbeeld Smashy Road: op windows phone geen enkel reclame scherm bij de android-versie constant reclame voor andere game of verplicht filmpje kijken enz. Meer dan reden genoeg om mijn Windows Phone te houden :-). Overzichtelijk, propere iconen, kan alles wat ik verwacht (mail, agenda, synchroniseert daar en wat ik nodig heb). Weinig of geen apps die ik mis (enkel AXA pc banking). Gratis apps zijn niet gratis ... Zet betalende apps op je phone en je krijgt normaalgezien nooit reclame. Quote
BelgianTriple 1 Geplaatst: 28 september 2016 Geplaatst: 28 september 2016 Betalen voor van die flut-spelletjes? Doe ik liever niet, vind het weggesmeten geld. Enkele uitzonderingen voor op de iPod van de dochter. Maar stel vast dat ik voor hetzelfde spelletje/app op mijn Windows Phone geen last heb van reclame. En bovendien vind ik de look and feel van Windows Phone veel aangenamer dan het rommelige Android uitzicht. En zolang Windows Phone uitstekend doet wat ik nodig heb en verlang, ben ik aanhanger van WP. Wel jammer dat die Waze app niet helemaal up to date is. Ik heb in ieder geval de vraag gesteld aan Waze via Twitter. Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 28 september 2016 Geplaatst: 28 september 2016 Sinds gisteren gemerkt dat Waze niet meer werkt. Bij openen (Oneplus 3) valt het direct weg het scherm. Enige manier om het (eenmalig) te gebruiken is volledig deleten en opnieuw installeren. @RRD wist me gisteren te melden dat hij hetzelfde ervaart op zijn Galaxy S-nog-wat (ik denk 5) Quote
Jupke 11.099 Geplaatst: 28 september 2016 Geplaatst: 28 september 2016 Hier werkt hij nog normaal ... Quote
Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 28 september 2016 Geplaatst: 28 september 2016 Ik heb problemen met in en uitzoomen. Werkt wel maar zoomen lukt niet of gaat heel moeilijk. Quote
Framfy 559 Geplaatst: 28 september 2016 Geplaatst: 28 september 2016 Waze werkt hier als vanouds. Quote
dragonfly 15.029 Geplaatst: 28 september 2016 Geplaatst: 28 september 2016 Ik heb ook geen problemen op m'n ONE Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 28 september 2016 Geplaatst: 28 september 2016 Doet al een paar dagen rare dingen. Vandaag vond hij mijn positie pas toen ik vanuit Brugge al Ruddervoorde gepasseerd was. En ook: Eigenaardig routevoorstel hieronder.En sindsdien stuurt hij me telkens via de E403 afrit Wevelgem, in plaats van over de verkeerswisselaar naar de afrit Gullegem op de A19, alsof hij de afrit Gullegem niet meer kent. Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 28 september 2016 Geplaatst: 28 september 2016 Heb je de gratis "Agricultural Add-On" geïnstalleerd misschien? Het ziet er immers naar uit dat hij je een mooie ploeg-route voorstelt. 6 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.