Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 6 juli 2015 Geplaatst: 6 juli 2015 Waze heeft toch weer redding gebracht. Geen file meer gehad vanaf de Antwerpse ring. Quote
Subaru555 3.614 Geplaatst: 7 juli 2015 Geplaatst: 7 juli 2015 Serieus schrikken als je je app opent, en je de gegevens van een andere (fictieve?) gebruiker ziet staan. App terug opgestart en dan kreeg ik mijn informatie opnieuw te zien. Maar echt geruststellend is zoiets niet natuurlijk. Quote
Jenkins 2.094 Geplaatst: 7 juli 2015 Geplaatst: 7 juli 2015 Serieus schrikken als je je app opent, en je de gegevens van een andere (fictieve?) gebruiker ziet staan. App terug opgestart en dan kreeg ik mijn informatie opnieuw te zien. Maar echt geruststellend is zoiets niet natuurlijk. Huh? Nog nooit meegemaakt hier. Wel jammer dat je geen Vlaamse begeleiding meer kan krijgen Quote
Subaru555 3.614 Geplaatst: 7 juli 2015 Geplaatst: 7 juli 2015 Straf he... Was ook efkes schrikken. Per Facebook bericht gestuurd naar Waze BE. Direct wel feedback met procedure op te volgen. Nu gepost op het users forum, benieuwd naar de respons. Quote
RRD 9.561 Geplaatst: 8 juli 2015 Geplaatst: 8 juli 2015 Sinds gisteren geïnstalleerd. *Kan ik ergens zien hoeveel mensen er voor me rijden met Waze, zoals bij Coyote? Momenteel zie ik alleen hoeveel 'vrienden' online zijn, zoals @@Asserti . *Trajectcontroles in Turnhout lijken niet te worden aangegeven...? Of gaat ie daar ook pas melding voor geven wanneer ik te snel rijd? 1 Quote
Framfy 559 Geplaatst: 8 juli 2015 Geplaatst: 8 juli 2015 Als je opstart krijg je (na de waarschuwing dat je zichtbaar wordt op de kaart) te zien hoeveel wazers er "in de buurt" zijn, en hoeveel meldingen er zijn. Quote
ir_fuel 58.441 Geplaatst: 8 juli 2015 Auteur Geplaatst: 8 juli 2015 Trajectcontroles krijg je niet. Enkel begin en einde als een "speed trap" Quote
RRD 9.561 Geplaatst: 8 juli 2015 Geplaatst: 8 juli 2015 Tot dusver precies niet heel erg onder de indruk. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 8 juli 2015 Geplaatst: 8 juli 2015 Als je 't als Coyote-vervanger ziet: logisch. Een aantal goeie features van Coyote heeft Waze (ik vermoed heel bewust) niet. Geen trajectcontrole-begeleiding, b.v. Waze is voornamelijk een dynamische navigatie-app. Die functie is werkelijk verbluffend goed, de routebegeleiding en -herberekening (afh. van verkeer, werken, file, ...) is fantastisch. Je moet wel je mobiele data op hebben staan (even nadenken voor je naar 't buitenland gaat, dus), anders is dat een even softe meuk als een tomtom anno 2003. Ik heb m'n Coyote-bakske buiten gezwierd, maar heb nu wel nog altijd de Coyote-app als widget boven m'n Waze zweven. Zo heb ik beide, op één schermpje. De ingebouwde navigatie van m'n auto gebruik ik steeds minder... die is veel minder goed, minder krachtig, nauwelijks dynamische aanpassingen, enz. Quote
Bouver 36 Geplaatst: 8 juli 2015 Geplaatst: 8 juli 2015 Ik gebruik ook nog steeds waze en de icoyote widget. Eigenlijk is dat een must want maandag op de e40 t.h.v. middelkerke stond een flitser. Door coyote werd hij gemeld en door waze niet. Quote
ir_fuel 58.441 Geplaatst: 8 juli 2015 Auteur Geplaatst: 8 juli 2015 De ingebouwde navigatie van m'n auto gebruik ik steeds minder... die is veel minder goed, minder krachtig, nauwelijks dynamische aanpassingen, enz. Ik had BMW Navi Pro op mijn vorige kar. Sinds de dag ik Waze ben beginnen gebruiken (en dat mag je letterlijk nemen) NOOIT nog de navigatie van mijn wagen gebruikt. Had ik dat geweten ik had nooit de Navi Pro gepakt. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 8 juli 2015 Geplaatst: 8 juli 2015 Da's nochtans een modernere ingebouwde navi dan die in mijn kar. Maar ze missen gewoon de community-interactiviteit. Benieuwd hoe lang 't nog duurt eer je in gewone auto's een onboard computer met een mobile OS kan krijgen waarop je apps kan installeren. Splitscreen (3) met Waze, mediaplayer en Coyote naast elkaar ... yum. Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 8 juli 2015 Geplaatst: 8 juli 2015 Sinds gisteren geïnstalleerd. *Kan ik ergens zien hoeveel mensen er voor me rijden met Waze, zoals bij Coyote? Momenteel zie ik alleen hoeveel 'vrienden' online zijn, zoals @@Asserti . *Trajectcontroles in Turnhout lijken niet te worden aangegeven...? Of gaat ie daar ook pas melding voor geven wanneer ik te snel rijd? Bij mij geeft hij die wel aan "opgelet, politiecontrole gemeld" Tussen turnhout en Kasterlee is geen trajectcontrole actief denk ik. (krijg er toch nooit melding van Waze en/of boetes) Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 8 juli 2015 Geplaatst: 8 juli 2015 Da's nochtans een modernere ingebouwde navi dan die in mijn kar. Maar ze missen gewoon de community-interactiviteit. Benieuwd hoe lang 't nog duurt eer je in gewone auto's een onboard computer met een mobile OS kan krijgen waarop je apps kan installeren. Splitscreen (3) met Waze, mediaplayer en Coyote naast elkaar ... yum. Ssangyong kan je dat scherm van je telefoon al in mirror zetten. Andere wagens wss ook. Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 8 juli 2015 Geplaatst: 8 juli 2015 Da's nochtans een modernere ingebouwde navi dan die in mijn kar. Maar ze missen gewoon de community-interactiviteit. Benieuwd hoe lang 't nog duurt eer je in gewone auto's een onboard computer met een mobile OS kan krijgen waarop je apps kan installeren. Splitscreen (3) met Waze, mediaplayer en Coyote naast elkaar ... yum. Wachten op ruime integratie van CarPlay (voor iOS), en een Android alternatief. Quote
SB-01 4.380 Geplaatst: 8 juli 2015 Geplaatst: 8 juli 2015 De ingebouwde navigatie van m'n auto gebruik ik steeds minder... die is veel minder goed, minder krachtig, nauwelijks dynamische aanpassingen, enz. Effe serieus nu: Denk je dat, mede doordat meer mensen hetzelfde zeggen als jij nu, men na verloop gaat afstappen van die merkspecifieke navi's? EDIT: nevermind, ik moet leren eerst de volledige topic te lezen alsvorens te reageren. Quote
ir_fuel 58.441 Geplaatst: 8 juli 2015 Auteur Geplaatst: 8 juli 2015 Da's nochtans een modernere ingebouwde navi dan die in mijn kar. Maar ze missen gewoon de community-interactiviteit. idd. Benieuwd hoe lang 't nog duurt eer je in gewone auto's een onboard computer met een mobile OS kan krijgen waarop je apps kan installeren. Splitscreen (3) met Waze, mediaplayer en Coyote naast elkaar ... yum. Je kan al Android radio's kopen he. Quote
ir_fuel 58.441 Geplaatst: 8 juli 2015 Auteur Geplaatst: 8 juli 2015 Wachten op ruime integratie van CarPlay (voor iOS), en een Android alternatief. Dat is veel te beperkt. Quote
RRD 9.561 Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Als je 't als Coyote-vervanger ziet: logisch. Een aantal goeie features van Coyote heeft Waze (ik vermoed heel bewust) niet. Geen trajectcontrole-begeleiding, b.v. Waze is voornamelijk een dynamische navigatie-app. Die functie is werkelijk verbluffend goed, de routebegeleiding en -herberekening (afh. van verkeer, werken, file, ...) is fantastisch. Je moet wel je mobiele data op hebben staan (even nadenken voor je naar 't buitenland gaat, dus), anders is dat een even softe meuk als een tomtom anno 2003. Ik heb m'n Coyote-bakske buiten gezwierd, maar heb nu wel nog altijd de Coyote-app als widget boven m'n Waze zweven. Zo heb ik beide, op één schermpje. De ingebouwde navigatie van m'n auto gebruik ik steeds minder... die is veel minder goed, minder krachtig, nauwelijks dynamische aanpassingen, enz. Juist ook iCoyote gedownload. Prijzen van die abonnementen lijken mee te vallen (waar ik die van een gewone Coyote toch stevig vind). Ik heb destijds mijn Coyote buiten gezwierd omdat ik zot werd van het gepiep. Benieuwd of dat met de iCoyote beter meevalt. Met Waze merk ik wel dat het maximale volume van mijn telefoon eigenlijk niet toereikend is wanneer de muziek in de auto wat luider staat, en zo zou ik meldingen kunnen missen... Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Juist ook iCoyote gedownload. Prijzen van die abonnementen lijken mee te vallen (waar ik die van een gewone Coyote toch stevig vind). Ik heb destijds mijn Coyote buiten gezwierd omdat ik zot werd van het gepiep. Benieuwd of dat met de iCoyote beter meevalt. Met Waze merk ik wel dat het maximale volume van mijn telefoon eigenlijk niet toereikend is wanneer de muziek in de auto wat luider staat, en zo zou ik meldingen kunnen missen... Meldingen komen gewoon over bluetooth. Quote
ir_fuel 58.441 Geplaatst: 9 juli 2015 Auteur Geplaatst: 9 juli 2015 Juist ook iCoyote gedownload. Prijzen van die abonnementen lijken mee te vallen (waar ik die van een gewone Coyote toch stevig vind). Ik heb destijds mijn Coyote buiten gezwierd omdat ik zot werd van het gepiep. Benieuwd of dat met de iCoyote beter meevalt. Met Waze merk ik wel dat het maximale volume van mijn telefoon eigenlijk niet toereikend is wanneer de muziek in de auto wat luider staat, en zo zou ik meldingen kunnen missen... Koppelen via Bluetooth. In dat opzicht is dat beter dan Coyote. Gewoon aanzetting in de opties van de app. Quote
SB-01 4.380 Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Juist ook iCoyote gedownload. Prijzen van die abonnementen lijken mee te vallen (waar ik die van een gewone Coyote toch stevig vind). Ik heb destijds mijn Coyote buiten gezwierd omdat ik zot werd van het gepiep. Benieuwd of dat met de iCoyote beter meevalt. Met Waze merk ik wel dat het maximale volume van mijn telefoon eigenlijk niet toereikend is wanneer de muziek in de auto wat luider staat, en zo zou ik meldingen kunnen missen... Aan de promoprijs @@RRD? Het is vandaag en morgen wederom -20 euro op een jaarabo. En dat van het volume vind ik dus ook, en ik heb geen bluetooth.... Quote
Naish 9.594 Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Ik ga coyote ook eens installeren op de gsm voor mijn rit naar Spanje. Spijtig geen widget optie met iPhone. Ja dat is een nadeel daaraan Quote
Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Ook net iCoyote geïnstalleerd om eens te testen met die gratis maand. Komt goed uit met de geplande ritten. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.