Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ok ja, da's logisch. Maar je kan dus genieten van de meldingen of zelf meldingen aangeven zonder te moeten navigeren. Thnx!

Inderdaad, ik zet Waze eigenlijk altijd op ook al geef ik geen doel op.  Zo krijg je steeds extra informatie.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb waze-vriendjes!!!

:-)

Geplaatst:

Verdien je eigenlijk punten als je niet navigeert?

Geplaatst:

Verdien je eigenlijk punten als je niet navigeert?

Punten krijg je voor meldingen en voor afgelegde afstand per periode.

Spijtig dat het voor Windows Phone maar een 'halve' app is

Geplaatst:

@@lancer-evo

Flitspalen worden niet weergegeven dacht ik als je niet aan het navigeren bent? Of wel, maar enkel wanneer je te snel aan het rijden bent?

Was het zo niets?

Geplaatst:

Toch wel, maar je krijgt maar een auditieve melding als je te snel rijdt

Geplaatst:

Ze staan er bij mij altijd op en de melding krijg ik ook?

Geplaatst:

Dan rij je altijd te rap?

Geplaatst:

Toch wel, maar je krijgt maar een auditieve melding als je te snel rijdt

Ah ok, maar dus moet je je scherm goed in de gaten houden. Want het punt is: ik gebruik dat in de vrachtwagen.

En op een gewone baan waar 70 of 90km/u toegelaten is, mag ik maar 60km/u. En daarom vind ik iCoyote zo handig.

Die geeft steeds een visuele/auditieve melding ongeacht de snelheid dus hoef ik niet steeds naar het scherm te zitten kijken.

En de gemiddelde snelheid in een trajectcontrole uiteraard, super handig.

Geplaatst:

Ik zou eens een mailtje sturen naar Waze daarvoor :)

Geplaatst:

Ook opletten met Waze in Frankrijk. Daar geeft hij dus de vaste palen ook als zones aan. Eén probleem: als je invoegt op een snelweg voorbij het begin van zo een zone krijg je dus geen verwittiging voor de paal die daar een kilometer na je oprit in de berm staat.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Dat is niet zo gek. Ze switchen dan gewoon naar een stem waar de straatnamen in de lokale taal inzitten. Anders heb je ineens geen straatnamen meer.

Is wel gek. Mijn nederlandstalige Garmin kan duitse, engelse en franse straatnamen uitspreken.

Geplaatst:

Is wel gek. Mijn nederlandstalige Garmin kan duitse, engelse en franse straatnamen uitspreken.

Blijf dan bij Garmin he :fp:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ook opletten met Waze in Frankrijk. Daar geeft hij dus de vaste palen ook als zones aan. Eén probleem: als je invoegt op een snelweg voorbij het begin van zo een zone krijg je dus geen verwittiging voor de paal die daar een kilometer na je oprit in de berm staat.

Klopt...

Vooral lastig zo in en rond Parijs!

Ik heb met waze en icoyote op naar zuiden van Spanje gereden en beide samen ongeveer 75mb gebruikt voor het gehele traject. Met zo'n daily passport valt dat dus reuze mee.

En er is idd een max van berekening voor 1000km tot een paar weken terug kreeg je foutmelding, maar nu zegt hij gewoon dat max van 1000 wordt overschreden. Ik heb dus moeten navigeren op een tussenstop.

Geplaatst:

Weet er iemand hoe die ETA's juist werken?

Ik en mijn partner hebben beide waze, als zij onderweg is stuurt ze mij een eta, ik kan dit open en in waze kijken waar ze ergens is,
maar als ik dan mijn waze afsluit en achteraf nog eens wil zien waar ze ondertussen zit, vind ik dit niet in mijn waze :wacko:
Weet iemand waar ik dit dan kan terugvinden?

greetz

Geplaatst:

Ik en mijn partner hebben beide waze, als zij onderweg is stuurt ze mij een eta, ik kan dit open en in waze kijken waar ze ergens is,

maar als ik dan mijn waze afsluit en achteraf nog eens wil zien waar ze ondertussen zit, vind ik dit niet in mijn waze :wacko:

greetz

Soms kan je dat via je berichten nog terug vinden.

Geplaatst:

greetz

In je friends lijst (icoontje rechts onderaan op je scherm).

Geplaatst:

Veel te gevaarlijk, die vergelijking als je met anderen naar eenzelfde plek navigeert.

Dat wordt sowieso een race B)

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

OK merci voor de info mannen. Volgende keer eens proberen.

Geplaatst:

Veel te gevaarlijk, die vergelijking als je met anderen naar eenzelfde plek navigeert.

Dat wordt sowieso een race B)

Is dat niet de bedoeling ???  :o

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Sinds kort ben ik ook een "Koninklijke Wazer", na 5 maanden gebruik (volgens app). Ik moet zeggen dat ik er ook fan van ben. 

Voor flitsmeldingen blijf ik nog steeds Coyote naast Waze gebruiken. Het valt toch nog af en toe voor dat Coyote een flitser weet staan, waar Waze nog geen weet van heeft (en omgekeerd). Ook blijft het kut dat hij niet altijd een flitser auditief aankondigt en geen trajectcontroles ondersteunt zoals Coyote.

De navigatie van Waze vind ik heel goed. Ik ben al geregeld onder de indruk geweest van hoe goed het systeem werkt.

Heel af en toe klopt de bestemming niet, maar voor die paar keer heb ik nog een oude Tomtom liggen die me dan verder kan helpen. Ook heb ik het al een paar keer voorgehad dat Waze me langs een alternatieve route stuurt, terwijl ik eigenlijk zeker ben dat hij het bij het verkeerde eind heeft. Ik denk dat ik in die 5 maanden Waze 4 keer bewust niet geloofd heb. 3 keer was er niets aan de hand en wou Waze me omleiden voor niets, 1 keer had ik prijs...  :roll:

Geplaatst:

Ik heb al vaker 't deksel op m'n wijsneus gekregen. :oops:

Geplaatst:

Mini Coyote Plus of de nieuwe Coyote met touchscreen? Welke raden jullie aan? 
Paar keer op de foto gestaan doordat Waze geen melding maakte :) 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in