Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zaterdag eerste keer dat ik Waze gebruikte, want geen Windows Phone meer nu, en ik mag in Hasselt al zelf een flitser melden die er toch heel geregeld staat, waardoor ik er steeds tegen 120 passeer. Gaf al niet veel vertrouwen :D

Windows Phone heeft toch een Waze app?

(in hoeverre die gelijkt op Android/iOS, geen idee)

Geplaatst:

Laat me raden, op de grote ring ter hoogte van Delorge  :lol:  De gekende Ford Mondeo...

Mondeo? PZ Hazodi heeft toch enkel een S-Max?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Net de nieuwe Waze app op mijn iPhone binnen gekregen. Ziet er wel goed uit moet ik zeggen.

Wat is er anders/nieuw? Screenshots?

Geplaatst:

Waze is inderdaad niet zo betrouwbaar qua flitsers. Coyote doet nog steeds beter, al durf ik er ook niet op vertrouwen.

Inderdaad, vorige donderdag stonden ze op een gekende locatie (E313 tussen Hasselt-Zuid en Hasselt-Oost onder de brug) en iCoyote gaf geen melding.

Geplaatst:

Net de nieuwe Waze app op mijn iPhone binnen gekregen. Ziet er wel goed uit moet ik zeggen.

Ziet er inderdaad netjes uit en meldingen doorgeven is handiger geworden.

Enige minpuntje vind ik de nachtkleuren. Die zijn echt niet duidelijk.

Geplaatst:

Kan je die niet instellen? Of minstens 1 ander schema kiezen?

Geplaatst:

Heb hem deze morgen voor ik naar 't Stad trok er ook opgezet. Ik vind het wel ok!

Geplaatst:

Now on iPhone, soon on Android, never on WP  :noparty:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Waze bestaat toch voor WP?

Ik heb het over de update  ;)

Geplaatst:

Kan je die niet instellen? Of minstens 1 ander schema kiezen?

Vroeger wel. Nu zitten er maar 2 meer in (normaal en kaartbewerker).

De dagkleuren zijn overigens perfect. De nachtkleuren zijn te toon op

toon om duidelijk te zijn.

Geplaatst:

Had @@gTa daar ook geen last van?

Geplaatst:

Ja, ik heb dat nog altijd niet aangepast. De paarse lijn (route) op de blauwe wegen ... met mijn kleurenblindheid zie ik bijna geen verschil. Vreselijk. Ik zou graag een lichtgroene route-lijn, of wit, hebben. Ik dacht dat @@Soundstorm ooit eens heeft gezegd hoe ik dat kon aanpassen? Een nieuw kleurenschema opslaan onder de naam van het huidige, oid?

Geplaatst:

Meldingen gaan precies ook wel snel weg. Maar ja, veel "thanks" wordt er precies niet gegeven. Vrachtwagen in panne op afrit Waregem E17 gemeld vanavond als 1e. Met een foto erbij (stond toch aan 't rood te wachten). Nog geen 30 min later passeer ik er terug, vrachtwagen staat er nog, maar melding al niet meer. 

Geplaatst:

Ja, ik heb dat nog altijd niet aangepast. De paarse lijn (route) op de blauwe wegen ... met mijn kleurenblindheid zie ik bijna geen verschil. Vreselijk. Ik zou graag een lichtgroene route-lijn, of wit, hebben. Ik dacht dat @@Soundstorm ooit eens heeft gezegd hoe ik dat kon aanpassen? Een nieuw kleurenschema opslaan onder de naam van het huidige, oid?

Je kan toch gewoon uit een hele hoop kleurenschema's kiezen?

Geplaatst:

Het nachtschema toch niet?

Dagschema bij mij is "sneeuwdag". Tevreden mee.

Geplaatst:

Now on iPhone, soon on Android, never on WP  :noparty:

begrijpt ge toch ni he,.. Waze is tegenwoordig van Google en toch komt da eerst uit voor de concurrentie...maar aan de ene kant is da ni erg, laat eerst die fouten er maar uithalen op de ios app en daarna een perfecte versie klaar voor Android

Geplaatst:

Het nachtschema toch niet?

Dagschema bij mij is "sneeuwdag". Tevreden mee.

Geen idee. Ik ben tevreden met het standaard schema. Ik ging er van uit dat het nacht schema ook veranderde.
Geplaatst:

Nog mensen die problemen hebben met het downloaden van nieuwe stemmen sinds de update voor iOS? 

Blijft altijd hangen op 98% en begint dan opnieuw... 

Geplaatst:

Donderdag stond ik in groot bijgaarden op een parking van een bedrijf

Waze kon me geen route geven zolang ik niet op de openbare weg was

Heeft er daar nog iemand ervaring mee?

Geplaatst:

Normaal moet je naar de paarse lijn rijden (route). In sommige gevallen vertrekt de route zelfs van op de parking. Nog niet meegemaakt maw.

Geplaatst:

Idd, stuurt mij toch altijd in de goeie richting of anders eens uitzoomen

Geplaatst:

Sinds de update niet meer.

Geplaatst:

Donderdag stond ik in groot bijgaarden op een parking van een bedrijf

Waze kon me geen route geven zolang ik niet op de openbare weg was

Heeft er daar nog iemand ervaring mee?

Ja, al meermaals. Klopt wat je zegt. Als je niet op een berijdbaar stuk baan zit, berekent Waze niet.

De meeste parkings zijn uitgetekend op de kaart (kan je zien in de Map Editor), gelukkig.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in