Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

GEEN touchscreen.

De grootste rommel die ik ooit gehad heb

Geplaatst:

Dat werkt goed, maar ik heb liever een apart device. Als je aan het bellen belt werkt dat al niet meer deftig enzo.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dat werkt goed, maar ik heb liever een apart device. Als je aan het bellen belt werkt dat al niet meer deftig enzo.

Ik kan je begrijpen, maar ik zou er de meerprijs niet voor over hebben.

iCoyote koop je vaak aan 30 euro voor een jaar, prijs/kwaliteit is dat echt niet te kloppen.

Zelfs op mijn compleet rotte gsm draait dat zeer goed.

Geplaatst:

maar ik zou er de meerprijs niet voor over hebben.

Waarom schrik ik daar niet van. [emoji38]

Geplaatst:

Zelfs op mijn compleet rotte gsm draait dat zeer goed.

ja, werkt idd ook wel goed op iphones

• 2 weken later...
Geplaatst:

@@Naish Waar ben je naartoe op Waze? Ik zie je niet meer staan in de ranking?

Geplaatst:

Huh, geen idee maar even snel gecontroleerd en ik sta er terug op.

Moest blijkbaar opnieuw connecteren met FB en een gsm nummer valideren.

Geplaatst:

Awel ja, wij zijn al zo enkele maanden een nek-aan-nek race aan het houden. :D En omdat ik enkele dagen geleden plots zag dat ik nog een 500 punten te gaan heb voor ik Koning word :inlove: dacht ik even te kijken of jij dat al was, en ik vond je niet meer. :-)

Geplaatst:

Haha, rij jij zoveel km's dan?

Ik haal wel enkel punten met rijden, ben zo niet bezig met consequent melden van putten, brandstofprijzen, hinder op de pechstrook,...

Geplaatst:

Ik ook bijna niet meer. Daar haal je toch bijna niks mee. Een melding is 6 punten en dan heb je ook bij 2 km bollen, so... :-)

Het verrast mijzelf ook dat ik zo veel km doe. Toch een dikke 20-25k per jaar met de auto (veel over en weer zee, 3 tot 4 keer naar 't zuiden van Frankrijk en/of de Alpen, een paar keer per jaar een automotive trip, ...). Laatste maand wel 4.000 km met de moto gebold, ook. Dat tikt allemaal aan.

Geplaatst:

Nog 40k en ik mag me ook king of the road wanen.

Geplaatst:

Ik ben net Ridder geworden B)

Ik mankeer nog 2000 punten ervoor. Had Vodafone betere dekking tussen trier en Kaiserslautern dan was ik er al geweest :/

Geplaatst:

Vandaag de kaap van de 100.000 punten gepasseerd. Sinds een kleine 2 weken ben ik ook koninklijke wazer.

Geplaatst:

Iemand met waze die zondagavond van de kust naar huis kwam?

Het verbaasde me, dat Waze geen alternatieve route gaf voor mij, wel dik 30min vertraging.

Geplaatst:

Geen idee hoe ik zou moeten rijden. Heb vandaag wel iemand gezien die "ergens" van de E40 gereden was en binnendoor naar Deinze, daar de E17 op en zo richting Antwerpen.

Geplaatst:

Kan sneller zijn maar e17 en E40 kruisen elkaar en daar staat het zo goed als altijd stil

Geplaatst:

Het stond "stil" vanaf jabbeke :)

Geplaatst:

Iemand met waze die zondagavond van de kust naar huis kwam?

Het verbaasde me, dat Waze geen alternatieve route gaf voor mij, wel dik 30min vertraging.

Ook gezien, op de brug nog net beslist om rechtdoor richting Kortrijk te rijden... En ook niet kunnen melden dus.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in