Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nog mensen die problemen hebben met het downloaden van nieuwe stemmen sinds de update voor iOS? 

Blijft altijd hangen op 98% en begint dan opnieuw... 

Yep, zelfde probleem...

Geplaatst:

De stemmen van K3 werken inderdaad niet meer sinds de update, stond in de flair :D

Geplaatst:

Ik heb net eens de reacties gelezen op de facebook van waze i.v.m. de nieuwe update.

Deze zijn niet echt lovend over de update.

Wat vinden jullie ervan? Ik heb de update nog niet aangezien ik een android toestel heb.

Geplaatst:

Nog mensen die problemen hebben met het downloaden van nieuwe stemmen sinds de update voor iOS? 

Blijft altijd hangen op 98% en begint dan opnieuw... 

Yep, zelfde probleem...

Hier ook, maar achteraf bleken die downloads er toch op te staan.

Geplaatst:

Ik heb net eens de reacties gelezen op de facebook van waze i.v.m. de nieuwe update.

Wat vinden jullie ervan? Ik heb de update nog niet aangezien ik een android toestel heb.

Meldingen maken vind ik gemakkelijker dan bij de vorige versie.

De kaartweergave kan me niet echt bekoren. Ik gebruik Waze dikwijls

zonder navigatie en dan vind ik de nachtweergave echt onduidelijk.

Met navigatie is het iets beter, maar ook niet echt ok. Bij dagweergave

is het ok, maar ook niet meer dan dat.

Ik verwacht dat ze dit nog wel zullen bijschaven na verloop van tijd,

maar voorlopig blijf ik een beetje op mijn honger zitten.

Geplaatst:

Ik heb er weinig problemen mee, met de nieuwe versie.

Geplaatst:

1000km toch? Of kan ik verder als ik hem in miles zet?

Geplaatst:

Sorry kan ook 1000km zijn. Boekarest bleek alleszins te ver.

Geplaatst:

Inderdaad lastig.

Nu gebruik ik dat minder dan u waarschijnlijk die afstanden, maar toch.

Geplaatst:

Ook al 2 keer gehad dat bestemming te ver lag voor Waze. Dan kan je niet anders dan de route in 2 te knippen.

Geplaatst:

Paar weken geleden toch zonder problemen de route naar Paul Ricard kunnen berekenen. Dat was 1100 van bij mij. Veel verder heb ik nu toch niet nodig voor 1 dag :D

Geplaatst:

Bij mij lukte Bormes keer op keer niet (kleine 1.200 km). La Plagne ging lange tijd niet, tot de dag dat we vertrokken, dan ging 't wel.

Geplaatst:

Paar weken geleden toch zonder problemen de route naar Paul Ricard kunnen berekenen. Dat was 1100 van bij mij. Veel verder heb ik nu toch niet nodig voor 1 dag :D

Als ik bvb naar Barcelona rij zou ik wel graag hebben dat Waze mij aanduidt of het het handigst is langs Lyon of langs Clermont ferrand.

Geplaatst:

Vanochtend anderhalf uur file ontweken door tien minuutjes om te rijden dankzij Waze :up:

Onbegrijpelijk eigenlijk dat er niet meer mensen zijn die dat gebruiken

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wees blij, anders stond er op uw omweg ook anderhalf uur file.

Of dan krijg je mensen die gaan klagen over "sluipverkeer" 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

We mogen blij zijn dat we de luxe hebben een Android-toestel te hebben als je het zo hoort met die download problematiek. Uit de feedback van de iPhone users zullen ze de app kunnen perfectioneren en zonder stress en gedoe te gebruiken op Android.
Geplaatst:

Daarnet aan de werken aan doornik stond de flitsbak, alééé container en die was gemeld op Waze maar niet op iCoyote.

Geplaatst:

Heb die vandaag ook tussen de 'vallende sterren' gehoord

Geplaatst:

Waze doet raar...ik reed naar Brussel via Gent -> Antwerpen. Hij stelde voor om de N16 te nemen, maar wou dat negeren. Kies dus routes, en kies de route via de R1 en E19. Bij het herberekenen wou hij mij eraf sturen in Waasmunster en er terug op in Sint-Niklaas. God weet waarom, geen meldingen op dat stuk op de E17. Vreemd, snap er niks van. Ook al 's gehad dat hij mij in Deinze er wou afsturen en via de N60 terug naar De Pinte terwijl er niks van melding tussen Deinze & De Pinte staat.

Geplaatst:

Of dan krijg je mensen die gaan klagen over "sluipverkeer" 

En drie weken later een bord "Uitgezonderd plaatselijk verkeer".

Geplaatst:

En drie weken later een bord "Uitgezonderd plaatselijk verkeer".

Daar krijg ik het van, overal maken ze fietspad van.
Geplaatst:

Daar krijg ik het van, overal maken ze fietspad van.

Jij niet alleen, triestig is het. En voor mij komt er beroepshalve dan ook nog eens het verbod boven de 3,5T bij...Dat is ook zo'n gezeik...

Geplaatst:

Bij mij lukte Bormes keer op keer niet (kleine 1.200 km). La Plagne ging lange tijd niet, tot de dag dat we vertrokken, dan ging 't wel.

't Is echt raar. La Plagne lukt bij mij perfect vanaf de eerste keer. Eigenaardige berekeningen bij Waze.

Geplaatst:

Toen 't bij mij niet lukte, ging het bij Naish ook. Van zodra ik op weg was (we waren geen 3 minuten aan 't rijden) ging het wel.

Nu even proberen. :-)  Edit: yep, werkt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in