Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ook gezien, op de brug nog net beslist om rechtdoor richting Kortrijk te rijden... En ook niet kunnen melden dus.

Welke brug? Hoe ben je gereden langs Kortrijk?
Geplaatst:

Komende van Brugge, wisselaar mrt keuze Kortrijk of Oostende-Gent. Je rijdt over die laatste, dus ipv afslaan nazr Gent heb ik gewoon door gereden.

Geplaatst:

Ik heb al vaker 't deksel op m'n wijsneus gekregen. :oops:

Op je Wazeneus  :!:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

ik heb eens kortste weg naar huis zonder autostrade gereden vanuit Oostende. Best wel wat kleine baantjes die je tegenkomt en maar 30min langer dan via de snelweg. Dus in de zomer sowieso even snel en geen last van traagzakken, want die durven niet over die banen rijden (hoop ik)

Geplaatst:

Ik heb net mijn abonnement op iCoyote gepakt...

Lijkt me aangeraden met mijn nieuwe ride...

In waze mis ik vooral de aanduiding van de gemiddelde snelheid en de indicatie van de snelheid die mag...

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

en de indicatie van de snelheid die mag...

Een goed chauffeur kent overal de snelheidslimieten B)

Geplaatst:

Dat weet ik...

Trager dan wat ik rij of denk te mogen rijden. De vraag is alleen, hoeveel trager ;)

Geplaatst:

Komende van Brugge, wisselaar mrt keuze Kortrijk of Oostende-Gent. Je rijdt over die laatste, dus ipv afslaan nazr Gent heb ik gewoon door gereden.

Hm, dan stond ik er al even in. Vanaf Jabbeke.

Maar goei tip als we eens van die kant komen.

Geplaatst:

Dat weet ik...

Trager dan wat ik rij of denk te mogen rijden. De vraag is alleen, hoeveel trager ;)

Meestal 40kmh

Geplaatst:

Ik heb net mijn abonnement op iCoyote gepakt...

Lijkt me aangeraden met mijn nieuwe ride...

In waze mis ik vooral de aanduiding van de gemiddelde snelheid en de indicatie van de snelheid die mag...

Daarom vind ik die verkeersborden assistent zo handig bij mercedes, zeker in combinatie met COMAND (waar het standaard bijkomt) snelheid wordt door COMAND uit het geheugen gehaald, maar wordt overruled door de camera als die iets anders ziet.

Gemiddelde snelheid is dan nog wel steeds een gemis.

Geplaatst:

En zich dan maar ergeren in het verkeer aan taffelaars voor u die 70 rijden waar ge 90 moogt, maar als ze geen assistentie hebben weten ze zelf niet hoe hard ze mogen.

Ja ja :D

Geplaatst:

Gisteren rond 8u30 als eerste een flitser gemeld op de E403. Ik passeer er rond 11u30 opnieuw, zowel coyote als waze gaven GEEN melding.

Triestig want hij stond er nog steeds.

Geplaatst:

Ik heb al -tig keer de nieuwe flitspaal voor de deur van mijn schoonouders gemeld. Staat er ook nog altijd niet op

Geplaatst:

Ik heb al -tig keer de nieuwe flitspaal voor de deur van mijn schoonouders gemeld. Staat er ook nog altijd niet op

Je moet die dan ook niet melden, maar aanduiden op de kaart in de waze map editor.

Geplaatst:

Ga dat eens proberen.

Waarom kun je die dan melden via de app?

Geplaatst:

ook vaste flitsers, via de editor weet ik precies niet hoe er aan te beginnen

Geplaatst:

Een nieuwe 'vaste' flitspaal moet gemeld worden via de app en dan nog eens bevestigd worden via de online editor als ik me niet vergis.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Jay leno !!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Femke op staande voet aan de deur gezet! Morgen eens luisteren wat Jay allemaal uitkraamt.

Geplaatst:

Idem!

Ga binnenkort echt veel beginnen Wazen denk ik. Elke dag een kilometer of 150 woon-werk richting het Antwerpse, benieuwd wat dat allemaal gaat geven :lol:

Geplaatst:

Jay Leno is zowel grappig als irritant, flitsmelding en dergelijke zijn nog wijs. Zijn 'turn right/left Sparky' werkt wel al op mijn zenuwen :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Sinds vanavond problemen met Waze. Geen vrienden meer, geen koppeling met Facebook, account (ont)koppelen en updaten gaat niet, GSM-nummer verificatie werkt niet, enz...

Jullie ook?

Geplaatst:

Ook al voorgehad, lost zich wel op in enkele dagen

Geplaatst:

Ik lijk hetzelfde probleem te hebben

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in