SB-01 4.380 Geplaatst: 28 oktober 2015 Geplaatst: 28 oktober 2015 Test van Waze nu op Eén in "Voor hetzelfde geld". Quote
JanC 7.876 Geplaatst: 28 oktober 2015 Geplaatst: 28 oktober 2015 Dat wordt morgen taffelen achter degenen die erin slagen dat vanavond te installeren. 3 Quote
Kartfreak 1.899 Geplaatst: 29 oktober 2015 Geplaatst: 29 oktober 2015 Test van Waze nu op Eén in "Voor hetzelfde geld". Ook gezien. Waze kwam er goed uit, maar zeker niet opmerkelijk beter dan een recente GPS. Waze kwam er vooral sterk uit bij wegenwerken. 1 Quote
Soundstorm 2.642 Geplaatst: 29 oktober 2015 Geplaatst: 29 oktober 2015 Waze doet raar...ik reed naar Brussel via Gent -> Antwerpen. Hij stelde voor om de N16 te nemen, maar wou dat negeren. Kies dus routes, en kies de route via de R1 en E19. Bij het herberekenen wou hij mij eraf sturen in Waasmunster en er terug op in Sint-Niklaas. God weet waarom, geen meldingen op dat stuk op de E17. Vreemd, snap er niks van. Ook al 's gehad dat hij mij in Deinze er wou afsturen en via de N60 terug naar De Pinte terwijl er niks van melding tussen Deinze & De Pinte staat. Kan het zijn dat je af en toe langs ergens anders moet rijden, en je daar geen tijd op zou verliezen, maar ze ondertussen wel statistieken binnen halen van het verkeer op die plaats. Ook gezien. Waze kwam er goed uit, maar zeker niet opmerkelijk beter dan een recente GPS. Waze kwam er vooral sterk uit bij wegenwerken. Moesten ze dat nu eens tijdens de spits doen... En uiteindelijk had die GPS ook verkeersinfo. Doe die test met een basic GPS, en het zal wel een ander resultaat geven. Quote
Kartfreak 1.899 Geplaatst: 29 oktober 2015 Geplaatst: 29 oktober 2015 Kan het zijn dat je af en toe langs ergens anders moet rijden, en je daar geen tijd op zou verliezen, maar ze ondertussen wel statistieken binnen halen van het verkeer op die plaats. Moesten ze dat nu eens tijdens de spits doen... En uiteindelijk had die GPS ook verkeersinfo. Doe die test met een basic GPS, en het zal wel een ander resultaat geven. Euhm, die eerste test was toch in de spits (+300 km file hoorde ik op een bepaald moment)? Ik was ook wat teleurgesteld dat het GPS betroft die idd verkeersinfo had. Maar langs de andere kant snap ik 't wel vanuit hun standpunt; dan waren de verschillen heel groot geweest. Quote
Soundstorm 2.642 Geplaatst: 29 oktober 2015 Geplaatst: 29 oktober 2015 Euhm, die eerste test was toch in de spits (+300 km file hoorde ik op een bepaald moment)? Ik was ook wat teleurgesteld dat het GPS betroft die idd verkeersinfo had. Maar langs de andere kant snap ik 't wel vanuit hun standpunt; dan waren de verschillen heel groot geweest. Zou kunnen. Heb alleen maar stukken gezien waar het zeer rustig was op de baan. Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Van de FB pagina: Sinds kort staan ook de meldingen van Flitsservice.BE en de #FlitsNavapp op de #Waze kaart! Mooie samenwerking, niet?! #WazeWin 1 Quote
dragonfly 15.030 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Das cool, wist niet dat je daar content kon naartoe sturen Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Zitten toch vreemde dingen in Waze wi Vaste flitspalen kan je "niet daar" bevestigen maar mobiele flitsers niet... 1 Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Ik heb geen problemen met de nieuwe versie Ik vind die captain Jack in het Engels hilarisch Waze vind ik minder geslaagd op lange afstanden Ik kwam van Frankfurt langs Brussel en kreeg constant melding van langere en kortere rijtijd via Brussel Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 5 november 2015 Auteur Geplaatst: 5 november 2015 Welke weg moet ik volgen? Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 5 november 2015 Auteur Geplaatst: 5 november 2015 Heb ik ook gemerkt. Heeft er niet lang in gezeten. Quote
dragonfly 15.030 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Die superflitspaal stond maandag aan de tunnels om Brussel binnen te rijden (komende van Luik) dus dank u Waze Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Onder de brug? Staat daar geregeld denk ik. Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Indd staat daar vaker...altijd ff inhouden. Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Die superflitspaal stond maandag aan de tunnels om Brussel binnen te rijden (komende van Luik) dus dank u Waze Ik kom daar elke dag voorbij en Coyote zegt het elke keer, Waze niet altijd. 1 Quote
dragonfly 15.030 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Idd daar en passeer daar normaal niet dusja Quote
Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Heb ik ook gemerkt. Heeft er niet lang in gezeten. Jammer, nu heb ik weer een Nederlandse stem. Eens die andere Engelse proberen Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 Jay Leno is er uit? Verschrikkelijk irritant altijd datzelfde lange zinnetje bij een obstakel etc .... Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 Bijna zesdubbeldigits. Is dat nu enkel van met je velo te rijden? Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 6 november 2015 Auteur Geplaatst: 6 november 2015 Verschrikkelijk irritant altijd datzelfde lange zinnetje bij een obstakel etc .... Datzelfde foute zinnetje. Ze hebben dat met de Waze update wel gecorrigeerd, maar een week erna was hij eruit. Is trouwens het probleem met die "grappige" stemmen he, ze hebben geen systeem in Waze om voor 1 situatie bv 10 verschillende zinnen in te spreken, dus je hoort altijd hetzelfde opnieuw. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.