Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat wordt morgen taffelen achter degenen die erin slagen dat vanavond te installeren.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Test van Waze nu op Eén in "Voor hetzelfde geld".

Ook gezien. Waze kwam er goed uit, maar zeker niet opmerkelijk beter dan een recente GPS. Waze kwam er vooral sterk uit bij wegenwerken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Waze doet raar...ik reed naar Brussel via Gent -> Antwerpen. Hij stelde voor om de N16 te nemen, maar wou dat negeren. Kies dus routes, en kies de route via de R1 en E19. Bij het herberekenen wou hij mij eraf sturen in Waasmunster en er terug op in Sint-Niklaas. God weet waarom, geen meldingen op dat stuk op de E17. Vreemd, snap er niks van. Ook al 's gehad dat hij mij in Deinze er wou afsturen en via de N60 terug naar De Pinte terwijl er niks van melding tussen Deinze & De Pinte staat.

Kan het zijn dat je af en toe langs ergens anders moet rijden, en je daar geen tijd op zou verliezen, maar ze ondertussen wel statistieken binnen halen van het verkeer op die plaats.

Ook gezien. Waze kwam er goed uit, maar zeker niet opmerkelijk beter dan een recente GPS. Waze kwam er vooral sterk uit bij wegenwerken.

Moesten ze dat nu eens tijdens de spits doen...

En uiteindelijk had die GPS ook verkeersinfo. Doe die test met een basic GPS, en het zal wel een ander resultaat geven.

Geplaatst:

Kan het zijn dat je af en toe langs ergens anders moet rijden, en je daar geen tijd op zou verliezen, maar ze ondertussen wel statistieken binnen halen van het verkeer op die plaats.

Moesten ze dat nu eens tijdens de spits doen...

En uiteindelijk had die GPS ook verkeersinfo. Doe die test met een basic GPS, en het zal wel een ander resultaat geven.

Euhm, die eerste test was toch in de spits (+300 km file hoorde ik op een bepaald moment)? Ik was ook wat teleurgesteld dat het GPS betroft die idd verkeersinfo had. Maar langs de andere kant snap ik 't wel vanuit hun standpunt; dan waren de verschillen heel groot geweest.

Geplaatst:

Euhm, die eerste test was toch in de spits (+300 km file hoorde ik op een bepaald moment)? Ik was ook wat teleurgesteld dat het GPS betroft die idd verkeersinfo had. Maar langs de andere kant snap ik 't wel vanuit hun standpunt; dan waren de verschillen heel groot geweest.

Zou kunnen. Heb alleen maar stukken gezien waar het zeer rustig was op de baan.

Geplaatst:

Das cool, wist niet dat je daar content kon naartoe sturen

Geplaatst:

Zitten toch vreemde dingen in Waze wi :D

Vaste flitspalen kan je "niet daar" bevestigen maar mobiele flitsers niet... :fp:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb geen problemen met de nieuwe versie

Ik vind die captain Jack in het Engels hilarisch

Waze vind ik minder geslaagd op lange afstanden

Ik kwam van Frankfurt langs Brussel en kreeg constant melding van langere en kortere rijtijd via Brussel

Geplaatst:

Jay Leno is er uit?

Geplaatst:

Heb ik ook gemerkt. Heeft er niet lang in gezeten.

Geplaatst:

Die superflitspaal stond maandag aan de tunnels om Brussel binnen te rijden (komende van Luik) dus dank u Waze :D

Geplaatst:

Die superflitspaal stond maandag aan de tunnels om Brussel binnen te rijden (komende van Luik) dus dank u Waze :D

Ik kom daar elke dag voorbij en Coyote zegt het elke keer, Waze niet altijd.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Idd daar en passeer daar normaal niet dusja :)

Geplaatst:

Heb ik ook gemerkt. Heeft er niet lang in gezeten.

Jammer, nu heb ik weer een Nederlandse stem. Eens die andere Engelse proberen :)

Geplaatst:

Jay Leno is er uit?

Verschrikkelijk irritant altijd datzelfde lange zinnetje bij een obstakel etc ....

Geplaatst:

189cf220e345193e69c1f2b058bb9a6e.jpg

Bijna zesdubbeldigits.

Is dat nu enkel van met je velo te rijden? 

Geplaatst:

Verschrikkelijk irritant altijd datzelfde lange zinnetje bij een obstakel etc ....

Datzelfde foute zinnetje. Ze hebben dat met de Waze update wel gecorrigeerd, maar een week erna was hij eruit.

Is trouwens het probleem met die "grappige" stemmen he, ze hebben geen systeem in Waze om voor 1 situatie bv 10 verschillende zinnen in te spreken, dus je hoort altijd hetzelfde opnieuw. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in