Ga naar inhoud

automaat of extra opties


Tomski

Wat?  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat?

    • Automaat
      7
    • Extra opties
      1
    • Iets anders
      5


Aanbevolen berichten

Vandaar mijn "ge zou gek moeten zijn om dan toch nog een nieuwe 120d te kopen als ge voor minder een 1 jaar oude 330d met een shitload aan opties kunt hebben".

Temeer die '1 echt een mottige auto is qua looks, en volgend jaar gefacelift wordt.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bond al in, hoor. :D Ik herhaal gewoon *kuch* zonder reden. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zitten al aan pagina 15 en de auto is nog niet geleverd ... dit wordt een topper!!!

 

Eerst nog Excel hé, nie te rap :D

 

1348742565_spreadsheet-software-microsof

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst nog Excel hé, nie te rap :D

 

1348742565_spreadsheet-software-microsof

Hmmm overweeg van dit boek online te bestellen, heb er al veel positieve dingen over gehoord.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm overweeg van dit boek online te bestellen, heb er al veel positieve dingen over gehoord.

 

Crombez is er ook fan van dus zeker doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm overweeg van dit boek online te bestellen, heb er al veel positieve dingen over gehoord.

 

Eerst een topic over openen: digitale versie of manuele versie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zitten al aan pagina 15 en de auto is nog niet geleverd ... dit wordt een topper!!!

Een wooterke doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaar mijn "ge zou gek moeten zijn om dan toch nog een nieuwe 120d te kopen als ge voor minder een 1 jaar oude 330d met een shitload aan opties kunt hebben".

Temeer die '1 echt een mottige auto is qua looks, en volgend jaar gefacelift wordt.

Ik vind er dan toch geen. Aantal 330d met M-pack, xenon, navi pro, zetelverwarming, schuifdak, automaat, parkeersensoren en minder dan de prijs na korting van zo een nieuwe 120d = 0

De eerste die in de geburen komt qua kleuren en uitrusting hangt dik over de 45000 euro. En het is dan nog geen premium selection.

En oja, ik ga dan ook geen tweede zespitter gaan taxeren dus dan moet het wel een touring zijn en gaat de e46 buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er stond er hier toch ene? Hoger? Iemand postte toch een link?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er stond er hier toch ene? Hoger? Iemand postte toch een link?

 

Was een F30 dacht ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Dat mag nu ook al niet meer? Eerst wel, toch?

 

Oké, ik heb het gesnopen: jij moet en zal een nieuwe 4-pitter diesel halen van +45k. :-(  Dat ik je nooit kom horen verzuchten dat je beter iets anders had gekocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

komende van iemand die zich rot geamuseerd heeft en vol stoef was over een 120d en over de efficiëntie van zo een ding :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verstand komt met de jaren. :inlove: En er bestond toen geen 130d. En de 123d was nog niet leverbaar. En de 130i was toen hard buiten budget. En inderdaad: ik had toen ook veel beter een jonge 2ehands gekocht maar dat maakte dat ik toen (mocht ik BMW willen) bij de prefacelift E91 zou moeten hebben shoppen: nou, bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en het is trouwens geen 45K hé, na mijn btw recup kost het mij nog een 35-36K euro. Is dat zo schandalig veel voor een premium duitser?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, wij moeten jouw rekening toch niet maken? We vinden alleen dat je voor dat geld zoveel méér kan kopen. That's all. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar koop ajb geen '1, zo'n mottig ding, man. Zelfs met de juiste uitrusting blijft dat "mjah".

Volgend jaar facelift, veel kans dat er niet veel wijzigt, maar kans bestaat nog altijd dat 'ie ferm knapper wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, wij moeten jouw rekening toch niet maken? We vinden alleen dat je voor dat geld zoveel méér kan kopen. That's all. :D

 

Soms is een mens al es content met wat minder.

En zeker als het nieuw is, met 100% de opties die je wil, in de kleuren die je wil, en de geur van een nieuwe kar :inlove:

 

Een 330d in de uitvoering gelijk ie voor 99% mijn gedacht is komt in premium selection met garantie (en een aantal jaar gemoedsrust na mijn recente herstellingstrauma's) op minstens 48000 euro. Daar nog es 4 jaar de meertaks op, het meerverbruik tov een 4pitter en ik ga sowieso teveel uitgeven. Voor wat? Rijplezier tegen 120 naar brussel?

 

En nou gaan de gasten komen die dan zeggen 'ja maar 120 rijden kan je ook met een 114d'

Da's waar, maar hernemen en inhalen zit er dan niet meer in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar koop ajb geen '1, zo'n mottig ding, man. Zelfs met de juiste uitrusting blijft dat "mjah".

Volgend jaar facelift, veel kans dat er niet veel wijzigt, maar kans bestaat nog altijd dat 'ie ferm knapper wordt.

 

dat hou ik idd in mijn achterhoofd. De vraag is wanneer dat gelift wordt. Ik hoorde bij m'n dealer dat het wss 4de kwartaal 15 wordt met voorstelling in september. Da's nog anderhalf jaar hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

  

 

thx msxx maar de eerste heeft geen sportpakket en de tweede is in dat mottig "sportline" gedoe met die rode accenten binnenin :kots:

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren trouwens een A3 sportback samengesteld en ik was 45500 euro kwijt :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

gisteren trouwens een A3 sportback samengesteld en ik was 45500 euro kwijt :lol:

 

Sinds wanneer kost samenstellen ook al geld? Had je beter direct die M235i gekocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Trouwens, met uw dagtarief is € 600 naft per maand toch niets? Het is niet dat je het particulier moet afdokken. Gewoon doen jong, die M235i.

 

:D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid