Ga naar inhoud

automaat of extra opties


Tomski

Wat?  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat?

    • Automaat
      7
    • Extra opties
      1
    • Iets anders
      5


Aanbevolen berichten

Jamaar; sinds Tomski nen breeën is durf ik IRL ni meer tegenspreken. :D

ik moei mij daar niet mee,

jij mag gewoon komen om hem af te leiden, zodat ik mij met kim kan bezighouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan moet ik em in belgie kopen he. Huidige bank was akkoord voor een tweedehandse van max 1 jaar tot ik zei dat ie uit duitsland kwam....

Link naar reactie
Delen op andere sites

in belgie kom je er toch ook genoeg tegen.

ik was ook duitsland aan het afschuimen tot ik eentje tegen kwam in eupen. en mijn doel (allroad) was dan nog beperkter tegenover uw keuze. (3serie's kwam ik genoeg tegen in de premiumselectie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de ruimte niet nodig. De kar dient om tomski overdag van a naar b te brengen. Hebben een ruime tweede wagen voor als ik es moet laden, en als die kapot is komt er wel een tweedehands break in de plaats, mogelijks dan wel in benzine omdat die heel weinig km gaat doen.

Awel, waarom dan geen jonge 330 of 335d voor uw budget?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat er geen enkele al de opties heeft die ik wil. En heb je al gezien wat een F30 335d gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste 330d op mobile.de die me aanstaat kost al 47K..

335d zelfs 59000 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste 330d op mobile.de die me aanstaat kost al 47K..

335d zelfs 59000 euro

Toch duur nog ...

Jaartje wachten? Alhoewel ik vermoed dat dit niet is wat je wil :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Goed idee, en dan kan hij in tussentijd met jouw A45 gaan rondcrossen, want jij hebt dan toch niks te doen :D

Aangezien ik € 70 per uur verdien om niets te doen, boven wat ik bij een andere klant al verdien, mag hij dat gerust doen! Rent ik me wel iets anders bij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je +40K neertelt voor diesel spoor je niet

Klopt, dan hoef je de trein inderdaad niet te nemen om te besparen op brandstofkosten  :sirkevin:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's pure manmaths ja :)

Ok laten we er van uitgaan dat die M135i met een poezelig voetje wordt gereden, en je aan 9L/100km zit, zowat het best bereikbare. De 120d kan je door zo te rijden ook gemakkelijk onder de 6L/100km krijgen, maar laat ons dat verbruik aanhouden. Awel, dan is het verschil nog meer dan 3000€ (*) per jaar.

(*) 3355€ op basis van de actuele goedkoopste brandstofprijzen in Aalst.

 

Dat ook ja.

En als het is om constant in ECO PRO te rijden met dat ding is het echt weggesmeten geld. Miljaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een nadeel van de benzine-versie, los van kosten. Rijbereik. Aan 50K km / jaar ga je meer aan de pomp staan dan wat anders. Met minder dan 30km te gaan volgens de BC krijg ik geen 50 liter in die tank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herr Timo is right.

 

Waarom je dan nog een 120d of 220d zou kopen: beats me. :oops:

 

Omdat groter =/= leuker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@ir_fuel Je mag mij ook eens die info doorsturen. Ik wist niet dat het voor 1 of 2 reeks ook al de moeite was om naar daar te gaan. Maat van mij heeft vorig jaar een 530d in Londen gekocht en dat was wel serieus de moeite.

 

 

Er is geen specifieke info om door te sturen. Uwe maat zal wel weten bij wie je moet zijn (kan je trouwens ook vinden op de website van bmw UK).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's pure manmaths ja :)

Ok laten we er van uitgaan dat die M135i met een poezelig voetje wordt gereden, en je aan 9L/100km zit, zowat het best bereikbare. De 120d kan je door zo te rijden ook gemakkelijk onder de 6L/100km krijgen, maar laat ons dat verbruik aanhouden. Awel, dan is het verschil nog meer dan 3000€ (*) per jaar.

(*) 3355€ op basis van de actuele goedkoopste brandstofprijzen in Aalst.

Ja, en 220d vs M235i.

 

'Nough said.

 

(prijsverschil is er, maar het verschil in rijden is groter)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat groter =/= leuker?

Nee, een '1 en een '3 rijden quasi identiek en wegen niet zo heel verschillend. Maar de prijs is gelijk én bij die '3 heb je een zescilinder die verrekte zuinig is.

 

Je mag me altijd tegenspreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@tuscani heeft gisteren 1000 euro van mijne config gekregen. Het blijven dure bakken. Maar een audi a3, golf, V40 of A klasse zijn dat dus ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, een '1 en een '3 rijden quasi identiek en wegen niet zo heel verschillend. Maar de prijs is gelijk én bij die '3 heb je een zescilinder die verrekte zuinig is.

Je mag me altijd tegenspreken.

Verrekte zuinig zou ik toch ook niet zeggen. 7,3 liter gemiddeld volgens spritmonitor, dan is mijn 10 jaar oude 330d nog zuiniger (7,1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

WTF? Dat ding heeft 258pk! Bij normaal rijden verbruik je een litertje meer dan met een vierpitter. De kracht/macht van zo'n 330d is verbluffend, daar valt een vierpitter echt helemaal mee in 't niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tzal ni uithalen jong :D tzal een zuinige vierpitter worden en ne nieuwe, 100% naar mijn gedacht qua kleuren en opties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het vervolg toch maar vermelden dat ik wegens de bedrijfscarpolicy slechts keuze heb tussen dit en dit en dat dat niet moet vernoemd worden :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid