Ga naar inhoud

automaat of extra opties


Tomski

Wat?  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat?

    • Automaat
      7
    • Extra opties
      1
    • Iets anders
      5


Aanbevolen berichten

thx msxx maar de eerste heeft geen sportpakket en de tweede is in dat mottig "sportline" gedoe met die rode accenten binnenin :kots:

 

Graag gedaan, en je hebt een punt. Als je nieuw koopt heb je volledige inspraak :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

En Audi is echt duur. Zonder personeelskorting had ik mijn A3 ook nooit gekocht, want de korting die je bij de dealer krijgt .. Toen ik voor een S3 berline ging horen ook, 5,5% korting .. EN DAN DEDEN ZE AL MOEITE. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Audi is echt duur. Zonder personeelskorting had ik mijn A3 ook nooit gekocht, want de korting die je bij de dealer krijgt .. Toen ik voor een S3 berline ging horen ook, 5,5% korting .. EN DAN DEDEN ZE AL MOEITE. 

 

Op de A5 was het in het begin iets van 4% ofzo, jah daaagggg  :bye:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waarom al dat vermogen?

 

Met een 114d kan je ook probleemloos 120 rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waarom al dat vermogen?

Met een 114d kan je ook probleemloos 120 rijden.

:lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden om nieuw te kopen = geen toegevingen moeten doen.

Maar eigenlijk moet je er altijd doen he.

 

Ik zou niet nieuw kopen, maar premium occasie. Zo veel meer mogelijkheden. ....

 

 

 

 

... waartussen je kan twijfelen

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toegevingen he, toegevingen ...

 

Maar nieuw en full option kan hij ook niet nemen he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waarom al dat vermogen?

 

Met een 114d kan je ook probleemloos 120 rijden.

120 in zone 50 is onvergeeflijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden om nieuw te kopen = geen toegevingen moeten doen.

Maar eigenlijk moet je er altijd doen he.

 

Ik zou niet nieuw kopen, maar premium occasie. Zo veel meer mogelijkheden. ....

 

 

 

 

... waartussen je kan twijfelen

:D

 

Ik bedenk mij dat iedere keer. En koop toch nieuw. Ofwel gaat het om een nieuw model waar de tweedehandsprijzen te weinig verschillen van de nieuwprijzen, ofwel is de motorisatie van een nieuwe fiscaal dermate interessant dat je er niet rond kan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja. Ik blijf erbij, die eerste schel van de prijs laat ik liever iemand anders betalen.

Hetzij in de vorm van een demo, hetzij in de vorm van jong occasie. Als je genoeg relativeert, kan je perfect gelukkig zijn met kleine compromisjes en grote kortingen ;)

 

Fiscaal is van een andere categorie, daar kan je weinig anders aan doen. Maar voor mij minder van toepassing wegens particulier. Op BIV en wegenbelasting zitten binnen mijn budget niet zo een verschillen. Onder 2500cc ... daar zit het verschil niet. Voorlopig nog niet. Even afwachten wat een nieuwe lichting politici zal uitvinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet ook van mezelf dat ik niet snel terugkeer op mijn beslissingen. Ik zal niet gauw spijt krijgen van de ene of de andere keuze tussen compromissen. Niet iedereen hier kan dat, denk ik zo :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik leuk!

 

Je ziet ze helaas veel te weinig. Zo'n knappe bakken. :inlove:  Gelukkig gaat @@Lefty daar binnenkort een rode BlackSeries van in huis halen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedenk mij dat iedere keer. En koop toch nieuw. Ofwel gaat het om een nieuw model waar de tweedehandsprijzen te weinig verschillen van de nieuwprijzen, ofwel is de motorisatie van een nieuwe fiscaal dermate interessant dat je er niet rond kan.

 

Hetzelfde verhaal hier.

 

Ondertussen toch wel al wat auto's gehad, en er zaten maar 2 okkazies tussen (waaronder die Colt die ik van mijn zus had overgenomen om een "simpel karreke" naast de GT3 te zetten, boy was I wrong ... ). Al de rest nieuw gekocht.

 

Ik heb lang gezocht maar ik vond maar geen Jahreswagen van de M235i :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb lang gezocht maar ik vond maar geen Jahreswagen van de M235i :(

Als ze nog niet leverbaar zijn, kan je ze nog niet vinden natuurlijk. :D Je kan uiteraard wél een HJW bestellen bij een medewerker. Maar dan zou je 'm later gehad hebben dan de jouwe, en ik denk dat je niet veel minder zou betaald hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan de topictitel aangepast worden zodat alle dilemma's erin staan :D

 

Ik vrees dat we gelimiteerd zijn in het aantal karakters. :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid