Thebiemerke 4.967 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.967 Geplaatst: 24 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.967 Geplaatst: 24 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2014 Kerb weightEU - C63 (90% fuel, 68kg driver, 7kg luggage): 1785 KG / 3935 lbs DIN - C63 (90% fuel, no driver or luggage): 1710 KG / 3770 lbs EU - C63 S (90% fuel, 68kg driver, 7kg luggage): 1800 KG / 3968 DIN - C63 S (90% fuel, no driver or luggage): 1725 KG / 3803 lbs Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.967 Geplaatst: 24 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kefkie 2.220 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Da blauw is knap! achterkant trekt wel op nie veel van die break. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.247 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Wat is dat rood vooraan in de grill, een optie hoop ik? Ik ga weer als een zeikerd overkomen (what's new ) maar ik vind dat Mercedes iets fout doet qua look en interieur. De AMG's die ze 10 jaar geleden uitbrachten waren veel rustiger, strakker, minder franjes. Die zagen er nog klassevol uit maar dit is te decadent (misschien niet het juiste woord). Voor jonge gastjes ontwikkeld tussen de 2x en 3x jaar die willen patsen en opvallen. Dat zie je imho al aan de velgen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Wat is dat rood vooraan in de grill, een optie hoop ik? Ik ga weer als een zeikerd overkomen (what's new ) maar ik vind dat Mercedes iets fout doet qua look en interieur. De AMG's die ze 10 jaar geleden uitbrachten waren veel rustiger, strakker, minder franjes. Die zagen er nog klassevol uit maar dit is te decadent (misschien niet het juiste woord). Voor jonge gastjes ontwikkeld tussen de 2x en 3x jaar die willen patsen en opvallen. Dat zie je imho al aan de velgen. Exact hetgeen ik vond toen ik dit weekend een witte E63 S AMG zag staan in Francorchamps. Zo overdreven veel foefjes, spoilertje hier en schortje daar. En liefst graag veel blinkend! Hou dat understated, met een beest van een hamer vooraan, en dat is voldoende voor mij. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Da's ook de reden waarom ik zo fan ben van de S211 E55/63 AMG Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.053 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 fan van het rode randje op de velg. wel spijtig dat je voor de knappe kuipen blijkbaar moet bijbetalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tiep 3.094 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Ik vind de velgen zoals op de foto's van de Estate echt niet staan. Ik mis die klassieke meerspaak van de vorige reeks, dat was een superknappe velg! Die rode accenten overal vind ik maar niets maar is dat niet omdat dat weer zo'n "Edition 1" of een "First Edition" is? (gelijk bij de A45 AMG en de CLA45 AMG) Waarschijnlijk kan je dat ook wel aanvinken op de optielijst. In ieder geval precies meer fan van de berlineversie nu, liefst in dat prachtige blauw en met de klassieke AMG-velg (deze mag donkergrijs zijn). Die staat er ook tussen trouwens, hoppa Edith zegt wel dat die verdomde fake air vents in de achterbumper er te veel aan zijn. Volgens mij kan die achterbumper minstens even mooi uitkomen zonder dat accent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.738 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 ik vind het interieur toch niet zo direct mijn ding, ik blijf het lastig hebben met dat scherm. De looks, tja : beetje de ziekte van elke dikke sportkar (amg, m, rs, ...) allemaal te druk in mijn ogen. Al vind ik het nu wel nog meevallen. Los daarvan heb ik geen klachten, dus ze mogen (de station) komen afzetten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wax-it.be 1.635 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Ik vind het vet, vooral die sedan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.816 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Die break is gigantisch mottig (koffer). Sedan lijkt dan weer dik ok. Spijtig want de break was misschien wel een toekomstige optie geweest. Interieur: mijn serieuze twijfels bij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimitri 571 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Dik hok, zou sowieso mijn keuze zijn als ik tussen de Duitse 3 moest kiezen. Ik heb wel nog steeds twijfels over die kont van de station. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jenkins 1.993 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Oei. Niet direct een verbetering tegenover de huidige, zeker niet wat de Estate betreft imo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.174 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Knap! Alleen die uitlaten... Snap nog altijd niet waarom ze niet meer met die mooie ovalen exemplaren werken. Die waren zo veel mooier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.232 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Niet m'n ding eerlijk gezegd, liever een normale C. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.232 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Alleen die uitlaten... Snap nog altijd niet waarom ze niet meer met die mooie ovalen exemplaren werken. Die waren zo veel mooier! Idd vind ik ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeroen_M5 1.383 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Sedan is zeer knap. De Estate iets minder maar ze bieden het tenminste aan in tegenstelling tot BMW . 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.816 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Ook waar en tegelijk spijtig ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMon 503 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Ik vind hem prachtig! Zeker die blauwe estate. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.853 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Ik vind het achterwerk van de break ook maar niks, maar ik ben sowieso geen break-lover. Ik zou steeds voor de berline kiezen, en die vind ik echt wel knap. Dit of een M3... ik zou het niet direct weten. Ik verwacht wel dat deze C comfortabeler gaat rijden, wat met ruim 50k km per jaar wel een voordeel is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Mja, ik deel de mening dat de sedan knapper is maar echt warm word ik er toch niet van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.853 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Tja, jij hebt de nieuwe M3 die echt wel razend knap is. Met die compleet andere bumpers, velgen en vooral de verbrede wielkassen is het verschil met een gewone 3 zeer groot. Deze C AMG verschilt qua looks veel minder van een gewone C met AMG-pakket. De nieuwe M3 heeft een ruigere look zonder marginaal te zijn, en dat bevalt mij ook enorm. Daarom dat ik deze C zeker niet knapper vind dan de M3. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.575 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Vette ketel en motor. Alleen... De break is wat braaf achteraan, de velgen zijn kopie van die van de 991 Turbo S en vind de hoekige uitlaten ook niet echt passen bij het anders zo ronde design van de auto. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.