gTa 24.166 Geplaatst: 9 oktober 2014 Delen Geplaatst: 9 oktober 2014 Verdomme @@gTa nu begin ik ook al naar het interieur te kijken. Besmettelijke design nerd dat ge zijt ! Glad to be of service, Sir! Meaning: glad to see the realization sinking in that the world consists of more than thy craving for mere purposefulness! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brjefs 14.458 Geplaatst: 9 oktober 2014 Delen Geplaatst: 9 oktober 2014 Ik kom op € 107400,- voor de break, en dan heb ik nog niet eens zot gedaan 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 oktober 2014 Delen Geplaatst: 9 oktober 2014 Tweedehands voor de helft over een paar jaar. Deze kar staat jou op het lijf geschreven brjefs, ik stel voor dat je alvast begint te sparen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brjefs 14.458 Geplaatst: 9 oktober 2014 Delen Geplaatst: 9 oktober 2014 Tweedehands voor de helft over een paar jaar. Deze kar staat jou op het lijf geschreven brjefs, ik stel voor dat je alvast begint te sparen? Ik zou gerust willen maar ik kan dat niet betalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.815 Geplaatst: 9 oktober 2014 Delen Geplaatst: 9 oktober 2014 Dat is me te veel geld voor een daily limo die niet hardcore genoeg is om deftig op circuit te zetten. Spijtig genoeg te schrappen dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 oktober 2014 Delen Geplaatst: 9 oktober 2014 Ik zou gerust willen maar ik kan dat niet betalen. Was je alfa niet duurder? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanC 7.253 Geplaatst: 9 oktober 2014 Delen Geplaatst: 9 oktober 2014 Spel is verdorie even duur als een S6. Ok, iets minder krachtig, maar wel een klasse hoger. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 oktober 2014 Delen Geplaatst: 9 oktober 2014 Qua formaat wel, qua sportiviteit niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brjefs 14.458 Geplaatst: 9 oktober 2014 Delen Geplaatst: 9 oktober 2014 Was je alfa niet duurder? Daarmee dat mijn geld op is 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.849 Geplaatst: 11 oktober 2014 Delen Geplaatst: 11 oktober 2014 Spel is verdorie even duur als een S6. Ok, iets minder krachtig, maar wel een klasse hoger. Deze C63 is zelfs duurder dan een S6. Ik heb beide al geconfigureerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 12 oktober 2014 Delen Geplaatst: 12 oktober 2014 Ik zat op 110K voor de sedan en veel korting in BE moet je niet verwachten op een AMG-model... Bovendien vermoed ik dat UK aankoop geen optie meer is en dan staat dat nogal fel tegenover de 75K voor een M3 uit de UK... Wat neem jij dan wel allemaal aan opties? Na korting, zit op ca. 62k. Je lijkt wel een verkoper. Het zijn de kosten om die wagen ingeschreven te krijgen in België. Dus appels met appels. Zet daar nog 1K extra op voor hem hier te krijgen, ponden aan te kopen en andere formaliteiten. Gewoon in euro betaald die van mij. Halen in UK, tunnelticket ca. 100 euro, douane 0,03 euro, echt he en 62,50 euro om hem te keuren. Ik ga er nog ene halen 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.327 Geplaatst: 12 oktober 2014 Delen Geplaatst: 12 oktober 2014 Douane is toch 10 cent? Keuren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 12 oktober 2014 Delen Geplaatst: 12 oktober 2014 Douane is toch 10 cent? Keuren? Nope, slechts 3 cent, daarvoor draait een ambtenaar al je documenten een paar keer onderste boven, tokkelt een kwartier op zijn computer, verdwijnt 10min en geeft je een vignet af. Wat die keuring betreft begeef ik mij naar het stom kalf topic Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.327 Geplaatst: 12 oktober 2014 Delen Geplaatst: 12 oktober 2014 Tiens, vignet kostte al telkens 10 cent. Je hebt een vignet voor export? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.166 Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Een vignet 705 kost idd al jaaaren 10 cent. Salokin heeft ook de prijs onderhandeld van z'n vignet, precies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Een vignet 705 kost idd al jaaaren 10 cent. Salokin heeft ook de prijs onderhandeld van z'n vignet, precies. Is ondertussen € 0,03, ik herinner me inderdaad dat voor CSL en 550i dat nog 10 cent was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.998 Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Mja maar een C63 is wel hoger dan een M3 imo. En waarom??? Omdat jij liever die C ziet... Of een beetje zoals een 6gc hoger is dan een a7? ja en nee é. Hij weet nog niet hoeveel die kar kost in de UK. Maar ik denk dat het puur op prijs, de M3 steeds in het voordeel zal zijn. Nee, aan gezien het compleet stilblijven aan de andere kant van het kanaal vermoed ik dat het gerucht klopt dat je niet meer kan orderen in de UK voor export. Wat neem jij dan wel allemaal aan opties? Na korting, zit op ca. 62k. Gewoon in euro betaald die van mij. Halen in UK, tunnelticket ca. 100 euro, douane 0,03 euro, echt he en 62,50 euro om hem te keuren. Ik ga er nog ene halen 75K is incl btw hé... Is makkelijker vergelijken met de config's in be Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.166 Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Is ondertussen € 0,03, ik herinner me inderdaad dat voor CSL en 550i dat nog 10 cent was. Ziet wat dat doet zeg, zo'n negatieve rente en den index! :-o :-D 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 75K is incl btw hé... Is makkelijker vergelijken met de config's in be Met BTW in zat ik in UK rond 62k euro, ik heb natuurlijk de instapversie zou @@ICM, zeggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.166 Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Meer pedalen = minder betalen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.327 Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Met BTW in zat ik in UK rond 62k euro, ik heb natuurlijk de instapversie zou @@ICM, zeggen. En vierdeurs! En alu inleglijsten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.849 Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 62k euro voor een nieuwe M3. Nie normaal... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
STA911 5.465 Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 62k?! Damn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 62k euro voor een nieuwe M3. Nie normaal... 62k?! Damn. Ik begrijp niet dat @@Naish, nog twijfelt. Hij wil natuurlijk eerst wat patsen dat hij die andere dure auto's waartussen hij 'twijfelt' ook kan betalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.998 Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Huh... Jij hebt maar 62K incl btw betaald... Ik kom op 61905 pond... Daarvan de 20% btw weg van de UK, de 9.5% korting (idd geen 12 meer), door de huidige wisselkoers van de tijd en dan 21% btw erbij komt op op 72K! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.